U M-Sportu se vyjasňuje?

Zdá se, že u M-Sportu se už začíná vyjasňovat, kdo u nich pojede příští rok.

Jak informuje britský magazín Autosport, podle jejich dobrého zdroje už je jisté, že v týmu zůstane Elfyn Evans. Jenže oznámení přijde až poté, co se uzavře dohoda s Ogierem. A k té prý už je velmi blízko.

Ogier prý má zájem u M-Sportu zůstat. Sice má o něj eminentní zájem i Citroen, jenže se zdá, že Ogier i na základě těch všech emocí dá nakonec přednost setrvání v týmu. Teď už se jen řeší, jak to všechno udělat ke všeobecné spokojenosti.

Ještě ale zpátky k Evansovi, kde dojde k jedné velké změně. Místo D-Macků, které mu výrazně pomohly i k triumfu ve Walesu, bude od příští sezóny jezdit na standardních Michelinech jako všichni ostatní. Co se stane s týmem D-Mack, to prý zatím není vůbec jasné.

A třetím do party by měl být Teemu Suninen, který už teď má prý jistých minimálně 6 soutěží s vozem WRC. Vše se ale dozvíme až s rozhodnutím Ogiera. Protože kdyby změnil názor, muselo by se vše řešit jinak.

Komentářů celkem: 27
1. 11. 2017 21:00
0 0
1. 11. 2017 21:01
0 0
Původně napsal Zdeso
Zajímalo by mě, kolik Ogier stojí, protože po tom co jsem viděl co M-Sport staví za testovací trať nechápu, proč by na něj neměl mít :D http://www.m-sport.co.uk/pages/mec
Investice do testovací trati a plat zaměstnance je značný rozdíl. Trať (areál) se časem zaplatí a vydělá na sebe. M-Sport živí výroba a prodej aut a dílů. Peníze za Ogiho jsou z podnikatelského hlediska vyhozené do luftu. Titul mistra světa jím víc aut neprodá.
1. 11. 2017 22:36
0 0
Původně napsal hujer
http://www.rally-mania.cz/news.php?id=18098
Je-li to pravda.
Proti F1 za mistra světa to jsou drobnýsmajlík.... jen konstatuji.Jsem fanda rally a Malcolma respektuji jako personu one "našeho" sportu... Ogier vedle něho vyrostl v člověka kterého mám rád a celkově spojení tech dvou prospělo rally sportu... přeji si aby to klaplo...Ford zatlačil víc peněz, RedBull podržel jako osobní sponzor a Fiesta se posunula ve vývoji....Citroenu pomohl Loeb,Meek zabral a Toyky fungovali....wrc 2018 smajlíksmajlíksmajlík
1. 11. 2017 23:02
0 0
Úplně bych souhlasil s tim že titul neprodá víc aut, zcela určitě je to výhoda při prodeji z marketingoveho pohledu.
1. 11. 2017 23:08
0 0
Původně napsal Antonín
Původně napsal Jan1000
Prachy šly vždy z rozpočtu Fordu pro EU marketing. USA mají Nascar nebo treba GT. Neříkám že na to nemají jen vysvetluji co může hrát roli.

Ford zrusil podporu rellycrossu pro 2018 tak že má volné prostředky.
FORD EU sídlí v Kolíně nad Rýnem a to je Německo. Schvalování a vše kolem je z USA - ONE FORD
Já ale mluvím o globálním rozhodování ale rozpočtu na marketing a tom si z velké části může EU vedení rozhodnout samo... WRC byl vždy její projekt. Projekt Ford WRC je řízen a placen z německé základny, můžeš mi to věřit, mám to osobně ověřené smajlík
1. 11. 2017 23:11
0 0
Samozřejmě že US vedení na globální úrovni s tím musí souhlasit ale strategie a řízení a jednání o WRC je věc EU.
2. 11. 2017 09:21 Upraveno 09:22
0 0
Malý nákuk, kde se tak asi pohybují majetky pilotů, zde Ufon 1, jakkoliv se mi to zdá téměř nemožné:
https://en.mediamass.net/people/sebastien-loeb/highest-paid.html
Seb I. je jen jeden, ale Seb II. od něj zas tak daleko není, což? Sluchy se nesou, že Seb II. by si představoval roční plat mezi 6-8 mio EUR. Jsou to ovšem sluchy. Takový Lewis Hamilton se odhaduje mezi EUR 35-40 mio ročních příjmů...
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!