Autoklub Peugeot Rally Talentem se stal Jan Dvořák

Spolu se spolujezdcem Jiřím Kalkusem absolvují s podporou Autoklubu ČR Rally sprint serii 2018 v závodním voze Peugeot 208.

Uplynulý konec minulého týdne patřil dvanácti finalistům soutěže Autoklub Peugeot Rally Talent. Soutěžící změřili své schopnosti a dovednosti nejen z oblasti rallye. Do posledního soutěžního dne se probojovali 4 nejlepší – Jan Dvořák, Matyáš Homola, Filip Šimík a Tomáš Vlček. Absolutním vítězem se pak stal Jan Dvořák se spolujezdcem Jiřím Kalkusem.

Na mosteckém autodromu proběhlo velké finále. Ve dnech 26. až 29. listopadu 2017 prokazovali soutěžící své schopnosti v technických znalostech vozidla, výměně kol, jízdě na čas v jednotném vozu Peugeotu 208 1.2 PureTech 110k. Směrodatná byla samozřejmě i fyzická zdatnost finalistů. Finálové dny prověřily také znalosti jezdců ve sportovním marketingu a mediálním vystupování, v rámci kterého proběhly i rozhovory před kamerou.

V porotě tento rok zasedali a vítěze Jana Dvořáka zvolili – posádka Autoklub Peugeot Rally Talent 2016 Filip Mareš a Honza Hloušek, zkušený rally jezdec Jiří Kalista, šéfredaktor časopisu Faster Jakub Rejlek, manažer Autoklub Peugeot Rally Talent Stanislav Kafka, sportovní instruktor Jakub Čečelský, Tomáš Pochop, majitel marketingové agentury BPR, jenž stál za účastí Štěpána Vojtěcha ve WRC, a Adam Eliáš, výkonný ředitel Autoklubu České republiky.

„Tento ročník byl velmi silný. Závodníci a ani porota to neměla jednoduché. Nově zvolenému vítězi bych chtěl popřát co nejvíce úspěchů a bezpečných dojezdů do cíle. Rád bych také poděkoval značce Peugeot v ČR, která bude podporovat Jana Dvořáka po celou sezónu 2018,“ říká Adam Eliáš.

Komentářů celkem: 39
3. 11. 2017 10:21
0 0
Přiznám se, že Honzu Dvořáka neznám a předpokládám, že ani veřejnost ne. Nebylo by na škodu, kdyby se o něm napsaly alespoň základní údaje.
3. 11. 2017 11:55
0 0
Tome souhlasím, představení by neškodilo a k tomu sportovní historie
3. 11. 2017 12:52
0 0
Ty data nějak nesedí, ale nevadí, rovněž bych pro představení vítězů, jinak tiskovka krátká, jako by snad ani nic nedělo.
3. 11. 2017 18:21
2 0
Ááááno, jsem rád , že alespoň někdo v této republice už ví, co se bude dít 26. až 29. listopadu....
3. 11. 2017 18:39
1 1
jenom jeden vítěz? a bude to stačit? smajlík
posledně byli i dva vítězové málo...
PS: znalost kalendáře byla taky, podobně jako pravopis, součástí testovaných oblastí? nebo by to už bylo nad síly zkoušejících?
3. 11. 2017 18:42
1 0
Původně napsal Vrátníček
Ááááno, jsem rád , že alespoň někdo v této republice už ví, co se bude dít 26. až 29. listopadu....
Vidíš, toho překlepu jsem se ani nevšimlsmajlíksmajlík
3. 11. 2017 19:37
1 0
Původně napsal Vrátníček
Ááááno, jsem rád , že alespoň někdo v této republice už ví, co se bude dít 26. až 29. listopadu....
Když už vědí co bude, mohli dopsat i losování sportky v neděli 26 a středu 29.11, bylo by z řad čtenářů ewrc i pár milionářů navíc.smajlík
3. 11. 2017 20:31 Upraveno 20:31
0 0
ecky: Se ví, třeba by pak i zbylo pár milionů podpory od nedojné krávy AČR i na ty ostatní, pravděpodobně netalentované piče kávy, alkoholu,kuřáky,analfabety a zejména angličtinou nepolíbené, co se neumí projevit správným způsobem před kamerou a kteří umí , k jejich škodě, bohužel asi "jenom " řídit....slovutnému výběrovému výboru bych doporučil přečíst si životopisy mnohých mistrů světa v rally....
3. 11. 2017 21:26
1 0
Jo,jo někdo to má v pazourech,někdo zase v řečech.
4. 11. 2017 11:09
0 0
Původně napsal Novej
jenom jeden vítěz? a bude to stačit? smajlík
posledně byli i dva vítězové málo...
PS: znalost kalendáře byla taky, podobně jako pravopis, součástí testovaných oblastí? nebo by to už bylo nad síly zkoušejících?
Máš recht, raději nedělat nic! Minule z toho byl málem jen titul ME, tak proč to zkoušet znovu, že?
4. 11. 2017 11:15
0 0
Původně napsal hujer
Jo,jo někdo to má v pazourech,někdo zase v řečech.
Ale výřečnost je důležitá, viz.začátek záznamu z posledního podniku MS na Nova sport smajlík
4. 11. 2017 13:31
0 0
Původně napsal Vrátníček
ecky: Se ví, třeba by pak i zbylo pár milionů podpory od nedojné krávy AČR i na ty ostatní, pravděpodobně netalentované piče kávy, alkoholu,kuřáky,analfabety a zejména angličtinou nepolíbené, co se neumí projevit správným způsobem před kamerou a kteří umí , k jejich škodě, bohužel asi "jenom " řídit....slovutnému výběrovému výboru bych doporučil přečíst si životopisy mnohých mistrů světa v rally....
Ke způsobu organizace a prezentace Rally talentu mám taky svoje výhrady, ale s prominutím jestli dnes nějaký mladý kluk neumí žbleptnout smysluplně anglicky, tak musí být opravdu duševně zaostalý nebo totální ignorant. Učí se to snad ve všech školách od prvního stupně. Omluva je jen pokud by místo toho zvolil jiný jazyk. I tak každý kdo má ambice stát se profesionálem na mezinárodní scéně téměř v jakémkoliv oboru musí vědět, že bez angličtiny bude minimálně dost hendikepovaný.
4. 11. 2017 14:26
0 0
Sukop: není můj problém, že to máš pomotaný a že si nepamatuješ ani dva roky zpátky
4. 11. 2017 19:54
0 0
Původně napsal Zajda
Původně napsal Vrátníček
ecky: Se ví, třeba by pak i zbylo pár milionů podpory od nedojné krávy AČR i na ty ostatní, pravděpodobně netalentované piče kávy, alkoholu,kuřáky,analfabety a zejména angličtinou nepolíbené, co se neumí projevit správným způsobem před kamerou a kteří umí , k jejich škodě, bohužel asi "jenom " řídit....slovutnému výběrovému výboru bych doporučil přečíst si životopisy mnohých mistrů světa v rally....
Ke způsobu organizace a prezentace Rally talentu mám taky svoje výhrady, ale s prominutím jestli dnes nějaký mladý kluk neumí žbleptnout smysluplně anglicky, tak musí být opravdu duševně zaostalý nebo totální ignorant. Učí se to snad ve všech školách od prvního stupně. Omluva je jen pokud by místo toho zvolil jiný jazyk. I tak každý kdo má ambice stát se profesionálem na mezinárodní scéně téměř v jakémkoliv oboru musí vědět, že bez angličtiny bude minimálně dost hendikepovaný.
By ses divil kolik dusevne zaostalych totalnich ignorantu je mezi poiloty a poradately v nemecku. Viz. moje posledni zkusenost z 3 stadte. Ja, odkojeny azbukou, se domluvim lepe. Prekvapilo mme, ze ani mlady poradatel u naseho vykolejeni a dalsi dva, co prisli, neumeli anglicky ani slovo. Tak nevim, jestli mas spravne nastavene hodnoceni. Anglicky se naucim v jazykove skole. Jezdit te nikdo nenauci. To musis mit v krvi. Takze podle tebe pilot musi umet anglicky. Ne jezdit.smajlíksmajlík
4. 11. 2017 20:23
0 0
Já ti neberu že jste se museli povinně učit rusky a v dospělosti začínat s jiným jazykem je násobně složitější.
Ale jestli do tebe někdo hustí angličtinu od děcka a nic nepochytíš ani do svých 20-25 let, kdys ji měl na základce, na střední škole, tak prostě musíš být zaostalý nebo mít učení se čehokoliv úplně u zadnice. Za tím si stojím, stejně jako že z takového materiálu nemůže vzejít špičkový jezdec. Nebude ochotný na sobě makat a ztroskotá na první vážnější překážce.
Že jezdění musíš mít v krvi a není možné se ho naučit je taky odvážné tvrzení. Nějaké základní předpoklady jsou dané, ale s dostatečným odhodláním jdou dělat divy. Zrovna v rally je asi ten pohled na učení poněkud svérázný, člověk bude jezdit, jezdit, až se vyjezdí. No, do určité míry to funguje, ale kdo není ignorant, tak na to jde systematicky, i Ogier už ověnčený tituly si bral lekce jízdy na asfaltu od okruhářů. A pěkný příklad od nás je Jirka Navrátil, v rally to není na přední pozice mezi velkýma klukama, ale když se jede nějaké setkání mistrů a jde jen o techniku jízdy, efektivní brzdění a stopu, dokáže jet rovinu s naší absolutní špičkou.
4. 11. 2017 21:35
0 0
Zajda:Abys mohl jezdit a jezdit a se vyjezdit,potřebuješ několik mil Kč a stejně drtivá většina obyč řidičů by na tu jízdu nedosáhla.Jsou však jedinci kteří mají "pazoury" ukrutně rychlé a pud sebezáchovy posunutý kapanek jinde ale zase nedisponují financem a třeba ani jinou řečí.A teď otázka:Co je víc?Pazoury nebo řeč?Dle mě pazoury páč i několik řečí nic nevyhraje,Apropó:není problém si najít překladatelesmajlík
4. 11. 2017 21:58
0 0
Jenže to jestli má pro někoho cenu do tebe vkládat ty finance závisí do značné míry na tom, jak jsi prezentovatelný v médiích. A řidičské umění nemůžeš založit jen na tom, že máš dobrý instinkt a moc malou představivost aby ses v autě bál. Pokud se teda bavíme o jezdci s potenciálem dotáhnout to na vrchol. V určité fázi narazíš na soupeře se stejně dobrým instinktem a rozhodovat začnou jiné věci. Lempl může mít talent jaký chce, ale od určité úrovně se neposune dál.
5. 11. 2017 01:15
1 0
ale tady hledali rally talent a ne polyglota
5. 11. 2017 01:59
0 0
Pánové z Autoklubu zapomínají, že talent je třeba utvářet a vychovávat. Oni hledají profíka, který takový projekt vlastně vůbec nepotřebuje. Jinak by přemýšleli nad tím, jak takovému uchazeči třeba v již zmíněném jazykovém růstu pomoct, ne ho jen zkoušet. Třeba to tak i nakonec bude, ale co naplat, když je prezentace tohoto projektu stejně nešťastná jako loni.
5. 11. 2017 09:42
0 0
Zajdo tvým názorům a kritériím vyhovuje každý průměrný gymnazista. smajlíksmajlíksmajlík Zřejmě i toto hledali pánové z autoklubu. No dále mne tento článek nebude interesovat.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!