Ogier prý k Citroenu nepůjde
D-Mack nebude jezdit jako třetí „tovární“ vůz, ale z Francie prosakují informace, že jednání mezi sponzory Erica Camilliho a M-Sportem se vyvíjí zdárně a Eric by mohl příští rok zasednout za volant tohoto „továrního“ vozu přinejmenším v evropských soutěžích.
Sébastien Ogier se drží hesla „to nejlepší nakonec“ a napíná nervy fanoušků k prasknutí stejně mistrovsky jako Dita von Teese. Dnes oficiálně oznámil, že odmítl nabídku Citroenu pro příští rok. Vedly ho k tomu různé důvody, o kterých nechtěl mluvit. Zlí jazykové tvrdí, že důvodem byl plat resp. jeho (nedostatečný) rozměr. Yves Matton, který se plně soustředil na získání právě Ogiera, tím má o starost více. Otázka je, jak bude vedení koncernu hodnotit nejen samotné výsledky továrního týmu Citroenu v letošním roce. Vyhlídky nejsou pro Mattona růžové. Jankovitý vůz, jezdecká sestava bez jezdce s potenciálem šampiona, rezignace na smlouvu s Mikkelsenem a nyní odřeknutí Ogiera. Matton hraje o vše a je otázkou, zdali přežije na svém místě i po roce 2018. Francouzský tisk již spekuluje o návratu krále. Do jiné sedačky…
Ogier se chce nyní plně soustředit na Austrálii a stupňuje napětí: „Ještě nechci mluvit o detailech příští sezony.“ Oficiální oznámení o svém rozhodnutí proběhne na speciální tiskové konferenci v neděli po poledni australského času. Mezitím se můžeme dohadovat, jaké má plány a co znamenají jeho slova k novinářům: „Už jsem se rozhodl, co budu dělat příští rok, ale nechám Vás ještě chvilku čekat. Jistá je pouze jedna věc. Pokud budu dál jezdit rally, pak to bude s M-Sportem.“
Je sklenice poloprázdná nebo poloplná? Prozatím ví své asi jen Malcolm a Seb. Malcolmův klid a úspornost ve vyjádřeních však ledacos naznačuje. Ale co?
Martin Holmes má trochu jiné info: https://rallysportmag.com/ogier-99-decided-2018-wrc-drive/