Jakub "kuře" Kura - eWRC.cz
1. 12. 2017 22:34 − 3562× − 0

Mikkelsen posílil slabší jezdeckou sestavu, zní z Hyundai

Hyundai motorsport podepsal na konci letošní sezóny Andrease Mikkelsena, aby ještě posílil svou jezdeckou sestavu.

Víc jezdců, než aut. Tak dopadl po podepsání Andrease Mikkelsena Hyundai motorsport. Jak ale z týmu zní, došlo k posílení jezdecké sestavy, která se letos ukázala být slabou na to, aby pro značku vybojovala titul, takže bylo potřeba přidat. Norský jezdec se tři třech startech na závěr roku za nové angažmá odvděčil průběžným vedením v Katalánsku a v Austrálii a ač ani jednou nedokázal dorazit na nejvyšším stupínku až do cíle, týmovým šéfům ukázal, že rychlost ho i přes letošní omezený program neopustila. Když vezmeme v potaz rychlost Thierryho Neuvilla, věří v Hyundai v to, že napřesrok už dokáží M-Sportu tituly sebrat.

Jak se nechal slyšet manažer Hyundai Alain Penasse, podepsání Mikkelsena bylo důležité a stálo i za menší rozkol v týmu, když ne všichni souhlasili s menším odstavením Haydena Paddona a Daniho Sorda bokem, neboť tito dva jezdci se budou v sezóně 2018 dělit o jedno auto a startovat na střídačku. "Teď jsme kompletní tým. Na začátku letošní sezóny jsme říkali, že jsme si mysleli, že máme tu správnou sestavu, ale v průběhu roku se tato ukázala být příliš slabou a proto jsme museli udělat změnu. Daniho ani Haydena to nepotěšilo, ale my tu nejsme proto, abychom jim dělali radost, ale proto, abychom odvedli svou práci. Je tu tlak na zisk mistrovských titulů a značka po tomto úspěchu touží. Není to sice tak, že by na nás ukazovali prstem nebo nám volali z Korei, ale ten tlak tu cítit je. Jsme si vědomi, že musíme výsledky přinést," říká Alain Penasse.

Optimismem hýří také Michel Nandan, kterého potěšily výkony I20 Coupe WRC v Austráliii a věří, že poslední soutěž roku byla ochutnávkou toho, co nás čeká příští rok, kdy bude Hyundai dominovat. Šéf týmu taktéž souhlasí s Penasseho slovy, že podpis Mikkelsena byl klíčovým. "Z toho, co zatím předvedl vidíme, že rozhodnutí přivést Andrease bylo správné. Koneckonců jsme tady proto, abychom vybojovali titul. Letos se to nepovedlo a rozhodně nezamýšlíme jej nevybojovat napřesrok, takže musíme odvést co nejlepší práci," říká Michel Nandan a jak prozrazuje serveru autosport.com, na posledních dvou podnicích roku 2017 jel Thierry Neuville už s i20 WRC ve specifikaci 2018.

"V říjnu jsme homologovali i20 WRC ve specifikaci 2018, aby Thierry mohl s tímto autem jet ve Walesu. V té době měl stále ještě šanci na titul a to bylo také důvodem, proč dostal novou specifikaci auta. Pro všechny piloty bychom je postavit nestihli. S letošním autem jsme měli nějaké problémy, ale ve vývoji jsme se zaměřili na spolehlivost a to se povedlo. S novou specifikací auta můžeme do nové sezóny vstoupit se sebejistotou," uzavírá šéf Hyundai motorsportu.

Komentářů celkem: 0
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!