Invelt
reklama reklama reklama
reklama reklama reklama
Generální
partner
Invelt
4. 12. 2017 18:01 − 5471× − 18 0

Volkswagen představoval Polo R5

Dnes proběhlo oficiální představení nového vozu Volkswagen Polo R5.

Dá se předpokládat, že ke konečné podobě to má ještě daleko, ostatně podívejte se na zadní křídlo:)

Připravujeme podrobnosti.

Komentářů celkem: 18
4. 12. 2017 18:15
00
Doufám, že hooodně daleko, Fabia je hezčí!
4. 12. 2017 18:18
00
Velice překrásná fabia R5 !!!!!smajlíksmajlíksmajlík
4. 12. 2017 19:10
00
Dost jalově vypadající auto - nevidím nic, co by na tom autě působilo agresivním/sportovním dojmem.
4. 12. 2017 19:52
00
Je to krasavec. Tipuju tak 2-3roky a VW je zpět ve WRC.
4. 12. 2017 20:08
Upraveno 20:09
00
Moc nechápu tento projekt... stojící wrco v dilnach a stavím r5smajlík...to samé představenstvo které chtělo šetřit schválilo r5???.... akorát se ztrapní v očích neznalého diváka až je uvidí v tv....hele mámo oni už zase závoděj a to na Nově říkali že budou šetřit kvůli tomu dýzlu....
Nemluvě o tom, že proti sobě staví koncernové sourozence
4. 12. 2017 20:11
00
R5 si budou kupovat zákazníci a VW to nic stát nebude, to je ten rozdíl
4. 12. 2017 20:33
00
Ne každý pochopí "tovární tým" a nebo "komerční projekt".viz louda
4. 12. 2017 21:23
00
Původně napsal hujer
Ne každý pochopí "tovární tým" a nebo "komerční projekt".viz louda
to je ale problém těch lidí a né VW, a hlavně na nově nebo jiné televizi kromě ČT se WRC podle mě vůbec neukazují natož WRC2 o kterým lajci ani neví že něco takovýho existuje, lidi ví že možná existuje něco pod názvem WRC
4. 12. 2017 21:30
00
Původně napsal Shacki
R5 si budou kupovat zákazníci a VW to nic stát nebude, to je ten rozdíl
To jo, ale fabrika, které o sobě tvrdí, že hraje první ligu, teď vyšle neuvěřitelný fáro do druhé ligy. A to ještě nevím jestli unesou, když si to pořídí někdo na začátku kariéry a bude uzavírat výsledkovou listinu, pokud to nechtějí rozhýbat jako továrna.
4. 12. 2017 22:11
Upraveno 22:20
00
Původně napsal Shacki
R5 si budou kupovat zákazníci a VW to nic stát nebude, to je ten rozdíl
Primárně je ten celý rally kolotoč PR... až pak vývoj apod.... takže jestli je to bude či nebude stát nebo je problém lidí, že nechápou zákaznický program, je úplně mimo.
První co mi řeknou na to chlapy v hospodě....tak proč neprodávají to wrc auto???V čem je rozdíl???....co jim mám na to říci?.... nemyslím to špatně,na auto se těším...jen nechápu koncepci VW motorsport a představenstva VW.... stejně jak to nebude chápat veřejnost, která je teď pod tlakem článků o úsporách a důrazu na vyvoj elektromobility
4. 12. 2017 22:32
00
Původně napsal louda rodrigez
Původně napsal Shacki
R5 si budou kupovat zákazníci a VW to nic stát nebude, to je ten rozdíl
Primárně je ten celý rally kolotoč PR... až pak vývoj apod.... takže jestli je to bude či nebude stát nebo je problém lidí, že nechápou zákaznický program, je úplně mimo.
První co mi řeknou na to chlapy v hospodě....tak proč neprodávají to wrc auto???V čem je rozdíl???....co jim mám na to říci?.... nemyslím to špatně,na auto se těším...jen nechápu koncepci VW motorsport a představenstva VW.... stejně jak to nebude chápat veřejnost, která je teď pod tlakem článků o úsporách a důrazu na vyvoj elektromobility
s lajky v hospodě se o rally raději nebavit, já jsem se akorát vždycky u toho rozčílil...........
5. 12. 2017 00:13
00
Vzhledem k timu ze jim doslova staci prebouchat Fabii R5 do karoserie Pola (ktera je beztak prakticky stejna) tak se logicky musi jednat o vydelecny podnik - za R&D uz zaplatila Skodovka. Jak pise Shacki - o nejake R5 radova verejnost nema ani poneti, nehlede na to ze normalni clovek nezainteresovany ve WRC uz na to ze se VW stahnul uplne zapomnel, od te doby probehla novinami spousta jinych veci o kterych se mluvi. Takze misto aby sypali prachy do WRC ted budou na rally vydelavat a jeste k tomu bude nejaka ta propagace. Nejvic me mrzi to ze podle me to znamena fakticky konec Skody Motorsport v MS.
5. 12. 2017 00:48
00
Doba je holt jiná než byla smajlík. Pamatuju se, jak se do CHODOS teamu kupovaly 130RS za cca 180 tehdejších Kčs bez daně z obratu (a taky jak se povídalo, že se dělaly fake 130RS, tedy tuším olaminátované 110R, které jezdily jakoby náhodou po MB, aby se opticky "zahustil" počet homologačních vozů, který byl pro Ačka tuším 1000, při návštěvě homologátora FIA). Průměrná mzda byla kolem 2.000 Kčs. Teď Škoda vysmahla už 150+ R5 bratru po cca 5 mio Kč. To je 750 mio jen za basic set, tedy "holátka". K tomu pár dílů atp. a jsme na obratu za miliardu jen to fikne. A Malcolm nedávno hlásil 250tý kus Fiesty R5... Business to tedy asi nebude špatný a VW to ví.
5. 12. 2017 08:50
00
Původně napsal Steg
Doba je holt jiná než byla smajlík. Pamatuju se, jak se do CHODOS teamu kupovaly 130RS za cca 180 tehdejších Kčs bez daně z obratu (a taky jak se povídalo, že se dělaly fake 130RS, tedy tuším olaminátované 110R, které jezdily jakoby náhodou po MB, aby se opticky "zahustil" počet homologačních vozů, který byl pro Ačka tuším 1000, při návštěvě homologátora FIA). Průměrná mzda byla kolem 2.000 Kčs. Teď Škoda vysmahla už 150+ R5 bratru po cca 5 mio Kč. To je 750 mio jen za basic set, tedy "holátka". K tomu pár dílů atp. a jsme na obratu za miliardu jen to fikne. A Malcolm nedávno hlásil 250tý kus Fiesty R5... Business to tedy asi nebude špatný a VW to ví.
Konečně to někdo uvedl na pravou míru. Číslům rozumí každý smajlík
5. 12. 2017 09:05
00
Hlavně nesmíte slepě věřit PR kecům. První start má proběhnout při Deutschlandu, ale asi to pojede jako "0". Pojede tak totiž vepředu, nevýhodou je, že nebudou oficiální časy. Pak tady zmiňujete Škodu a Ford. Vzpomeňte na konec roku 2008 a začátek 2009 kdy Škoda vlastně alibisticky z opatrnosti, po krachu jejich projektů WRC, tvrdila, že nebude mít klasický tovární tým, pojede jen něco a primární pro ně je zákaznický program. Objednávky se sypaly až po Monte. Co se týká kategorie R5 tak Ford tuším homologoval auto této kategorie jako první a to je také určitá výhoda.
Jak napsal někdo nade mnou, nevím jestli by ve VW zkousli, že auto bude řídit nováček nebo gentleman driver někde na 20 místě. To není reklama, která přiláká zákazníky. Je ovšem jasné, že VW nemusí jako Škoda, ve své době, napravovat pošramocenou pověst.
V kategorii R5 je již hodně vozů v oběhu. Letos přibyde nový Citroen a VW tak bude mít až sedmý typ vozu kategorie R5. Nevím jestli do toho mám počítat i Proton to by pak byl osmý.
5. 12. 2017 09:05
00
Za těch povinných 180 000 euro si koupíš opravdu jen minimum, co se dá nazvat vozem. Třeba M-Sport za tu cenu snad dodává i auto bez lakusmajlík Ale úplně nejvíc pak vyděláš na náhradních dílech a repasích.
5. 12. 2017 10:15
Upraveno 10:15
00
Škodovka má myslím dvě verze - Ready to race - to drží ten finanční limit, a Ready to win - to už je těch skoro 7mio
5. 12. 2017 10:54
00
Původně napsal pelikan
Hlavně nesmíte slepě věřit PR kecům. První start má proběhnout při Deutschlandu, ale asi to pojede jako "0". Pojede tak totiž vepředu, nevýhodou je, že nebudou oficiální časy. Pak tady zmiňujete Škodu a Ford. Vzpomeňte na konec roku 2008 a začátek 2009 kdy Škoda vlastně alibisticky z opatrnosti, po krachu jejich projektů WRC, tvrdila, že nebude mít klasický tovární tým, pojede jen něco a primární pro ně je zákaznický program. Objednávky se sypaly až po Monte. Co se týká kategorie R5 tak Ford tuším homologoval auto této kategorie jako první a to je také určitá výhoda.
Jak napsal někdo nade mnou, nevím jestli by ve VW zkousli, že auto bude řídit nováček nebo gentleman driver někde na 20 místě. To není reklama, která přiláká zákazníky. Je ovšem jasné, že VW nemusí jako Škoda, ve své době, napravovat pošramocenou pověst.
V kategorii R5 je již hodně vozů v oběhu. Letos přibyde nový Citroen a VW tak bude mít až sedmý typ vozu kategorie R5. Nevím jestli do toho mám počítat i Proton to by pak byl osmý.
I to se dá ze strany VW pohlídat. Pokud si dobře pamatuju, Škodovka si ze začatku taky vybírala zákazníky a až pak se k ní dostal tak něják každý ne?

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama