Volkswagen představoval Polo R5
Dnes proběhlo oficiální představení nového vozu Volkswagen Polo R5.
Dá se předpokládat, že ke konečné podobě to má ještě daleko, ostatně podívejte se na zadní křídlo:)
Připravujeme podrobnosti.
Nemluvě o tom, že proti sobě staví koncernové sourozence
Ne každý pochopí "tovární tým" a nebo "komerční projekt".viz louda
R5 si budou kupovat zákazníci a VW to nic stát nebude, to je ten rozdíl
R5 si budou kupovat zákazníci a VW to nic stát nebude, to je ten rozdíl
První co mi řeknou na to chlapy v hospodě....tak proč neprodávají to wrc auto???V čem je rozdíl???....co jim mám na to říci?.... nemyslím to špatně,na auto se těším...jen nechápu koncepci VW motorsport a představenstva VW.... stejně jak to nebude chápat veřejnost, která je teď pod tlakem článků o úsporách a důrazu na vyvoj elektromobility
R5 si budou kupovat zákazníci a VW to nic stát nebude, to je ten rozdíl
První co mi řeknou na to chlapy v hospodě....tak proč neprodávají to wrc auto???V čem je rozdíl???....co jim mám na to říci?.... nemyslím to špatně,na auto se těším...jen nechápu koncepci VW motorsport a představenstva VW.... stejně jak to nebude chápat veřejnost, která je teď pod tlakem článků o úsporách a důrazu na vyvoj elektromobility
Doba je holt jiná než byla . Pamatuju se, jak se do CHODOS teamu kupovaly 130RS za cca 180 tehdejších Kčs bez daně z obratu (a taky jak se povídalo, že se dělaly fake 130RS, tedy tuším olaminátované 110R, které jezdily jakoby náhodou po MB, aby se opticky "zahustil" počet homologačních vozů, který byl pro Ačka tuším 1000, při návštěvě homologátora FIA). Průměrná mzda byla kolem 2.000 Kčs. Teď Škoda vysmahla už 150+ R5 bratru po cca 5 mio Kč. To je 750 mio jen za basic set, tedy "holátka". K tomu pár dílů atp. a jsme na obratu za miliardu jen to fikne. A Malcolm nedávno hlásil 250tý kus Fiesty R5... Business to tedy asi nebude špatný a VW to ví.
Jak napsal někdo nade mnou, nevím jestli by ve VW zkousli, že auto bude řídit nováček nebo gentleman driver někde na 20 místě. To není reklama, která přiláká zákazníky. Je ovšem jasné, že VW nemusí jako Škoda, ve své době, napravovat pošramocenou pověst.
V kategorii R5 je již hodně vozů v oběhu. Letos přibyde nový Citroen a VW tak bude mít až sedmý typ vozu kategorie R5. Nevím jestli do toho mám počítat i Proton to by pak byl osmý.
Hlavně nesmíte slepě věřit PR kecům. První start má proběhnout při Deutschlandu, ale asi to pojede jako "0". Pojede tak totiž vepředu, nevýhodou je, že nebudou oficiální časy. Pak tady zmiňujete Škodu a Ford. Vzpomeňte na konec roku 2008 a začátek 2009 kdy Škoda vlastně alibisticky z opatrnosti, po krachu jejich projektů WRC, tvrdila, že nebude mít klasický tovární tým, pojede jen něco a primární pro ně je zákaznický program. Objednávky se sypaly až po Monte. Co se týká kategorie R5 tak Ford tuším homologoval auto této kategorie jako první a to je také určitá výhoda.
Jak napsal někdo nade mnou, nevím jestli by ve VW zkousli, že auto bude řídit nováček nebo gentleman driver někde na 20 místě. To není reklama, která přiláká zákazníky. Je ovšem jasné, že VW nemusí jako Škoda, ve své době, napravovat pošramocenou pověst.
V kategorii R5 je již hodně vozů v oběhu. Letos přibyde nový Citroen a VW tak bude mít až sedmý typ vozu kategorie R5. Nevím jestli do toho mám počítat i Proton to by pak byl osmý.