Škoda Motorsport představila posádky pro sezónu 2018

Dnes byla v Mladé Boleslavi odtajněna sestava týmu pro další sezónu.

V týmu zůstává Jan Kopecký, který pojede český mistrák v barvách naší trikolóry. Podle našich informací by měl startovat i na Rallye Monte-Carlo.

Továrním jezdcem je nadále i Pontus Tidemand a podle předpokladů i O-C. Veiby, Juuso Nordgren a Kalle Rovänperä. Pět továrních posádek je docela dost a je otázkou, kde pojede co.

Více informací snad v tiskové zprávě už brzy.

Komentářů celkem: 34
13. 12. 2017 15:42
0 0
Původně napsal hirvo10
ŠM se svojí jezdeckou politikou vždycky byli, jsou a budou k smíchu. Kdyby nebyl K. takový škodovkář, tak už tam dávno není. smajlík
No, musím přiznat, že Tvůj názor k smíchu rozhodně není. Při jeho čtení se o mě pokouší spíše jiné emoce.
14. 12. 2017 02:10
0 0
Původně napsal liposh
Tak on Kopecký dostává plat, který sice nebude astronomický, ale i tak se nám, smrtelníkům, o něm může jen zdát (mám tušení, že jsem někde slyšel o 100 000 Eurech ročně, může někdo potvrdit, prosím? ) a nikdo ho nenutí, aby zůstával. Naopak, může odejít a za peníze které za posledních 10 let ušetřil odjet pár podniků v půjčené Fiestě WRC od Malcolma, ten by s tím asi neměl problém. Jenže těch podniků by nebylo tolik a po penězích by se jen zaprášilo. Ale to je právě ta chvíle, kdy si člověk musí setřídit priority. A Kopeckého volba je tato, proti tomu nelze říct ani "popel", či snad dokonce ani "donebevolající bezprecedentní diskriminace českého jezdce" smajlík
Za takové konstelace bych k tomu většina lidí přistoupila úplně stejně - zůstala ve Škodovce dokud to zajistí slušné živobytí.
Po pár soukromých startech s WRC by mu zbyly jen vzpomínky a dluhy. Ale strašně rád bych ho v něm viděl smajlík
Největší smůla Kopeckého je, že Škoda motorsport před 10-15 lety nebyla tam kde je teď a kam ji i on pomohl dostat.
14. 12. 2017 10:17
0 0
že by nějaká šance pro ŠM a Kopejdu a pro nás všechnýýý??? https://www.rallye-magazin.de/wrc/artikel/d/2017/12/13/kehrt-skoda-in-die-wrc-zurueck/ smajlík
14. 12. 2017 10:29
Upraveno 10:30
1 0
tady je to rozvedeno.celkem příjemné úvahysmajlíksmajlíkhttp://www.autosport.cz/clanek.php?cl=19470
14. 12. 2017 10:57
0 0
Mně naopak jezdecká politika ŠM v posledních letech smysl dává. Když to srovnám s WRC érou, kdy se angažovali převážně jezdci, kteří měli nejlepší léta za sebou (byť samozřejmě zkušení), tak je to obrovský skok dopředu.
Všichni už za sebou nějaké výsledky mají nebo mají perspektivu (radši nebudu psát potenciál smajlík), že po roce, max. dvou ty výsledky zajíždět budou. I když Fabii párkrát vyválejí v kopřivách nebo omotají kolem smrku. To, že nikdo z nich nebude se Škodovkou jezdit dalších deset let, ale budou chtít o kategorii výš, je logické. Teda pokud v Boleslavi nepostaví WRCčko smajlík
14. 12. 2017 11:05
Upraveno 11:05
0 0
vrátí se Škoda do WRC?? V německém rallye-magazinu rozvíjí tuto myšlenku p. Mayer (šéf Škodovky) a i p. Hrabánek. Vypadá to .....přemýšlí o tom smajlík. Pak by se rýsovala i jezdecká sestava...
níže je odkaz na článek:
https://www.rallye-magazin.de/wrc/artikel/d/2017/12/13/kehrt-skoda-in-die-wrc-zurueck/
14. 12. 2017 12:06
0 0
Původně napsal kapec77
tady je to rozvedeno.celkem příjemné úvahysmajlíksmajlíkhttp://www.autosport.cz/clanek.php?cl=19470
přečetl jsem to raději třikrát...a možná jsem moc velkej snílek,ale mě to prostě dává smysl!!!
14. 12. 2017 12:14
0 0
Taky jsem ten článek četl velmi pomalu a přemýšlel nad každou větou a mám pocit, že je to tak logické, přesvědčivé, že by to snad mohla být pravda. Kéž by tomu tak bylo.
14. 12. 2017 12:18
0 0
Původně napsal kapec77
tady je to rozvedeno.celkem příjemné úvahysmajlíksmajlíkhttp://www.autosport.cz/clanek.php?cl=19470
Smysl to dává, to rozhodně. Jen ten konec posledního odstavce mě už tolik nenadchnul. :/
14. 12. 2017 13:39
0 0
Původně napsal Spik
Původně napsal kapec77
tady je to rozvedeno.celkem příjemné úvahysmajlíksmajlíkhttp://www.autosport.cz/clanek.php?cl=19470
Smysl to dává, to rozhodně. Jen ten konec posledního odstavce mě už tolik nenadchnul. :/
zajímala by mě ta pravidla 2020
14. 12. 2017 20:06
0 0
Dle různých článků tak Škoda v rámci koncernu VW vydělává nejvíce.A úvaha návratu do WRC není vůbec od věci,jen je otázka potvrzení od VW.Kua bylo by to parádní.
14. 12. 2017 23:36
0 0
To je neskutečná paráda.
Chybí mi tam motiv, proč by to VW dělal?
Mám dvě teorie:
Není si jistý úspěchem WRC a lépe unese neúspěch Škody, také proto může něco ušetřit.
Dieselgate poškodil pověst VW, ale Škoda tím není tolik zasažena a je možné, že její propagace v motorsportu bude účinnější.
Na jedné straně je tradice motorsportu ve Škodě, která je po Fordu asi nejdelší. A na té druhé je Volkswagen, který nemá důvod dovolit Škodě strkat vydělané peníze do rally.
Jinak, pokud k tomu dojde a Škoda opět rozjede projekt WRC, budu se muset Volkswagenu omluvit, protože za R5 jsem na nich nenechal nit suchou.
19. 12. 2017 21:02
0 0
Původně napsal liposh
Těchto 7, z nichž 6 nejlepších by se mu počítalo: Monte, Mexiko, Argentina, Korsika, Německo, Španělsko, Austrálie. A proč Mexiko, Argentina a Austrálie? Protože tam moc nejezdí ani tovární wrc2 posádky, natožpak, aby tam byli nějací silní místní borci. Takže tyhle tři šotoliny jdou na pohodičku dojet na 2.,3. místě za nějakým dravcem z Fordu, jako je Suninen apod. a na evropském asfaltu si to s nimi rozdat tzv. "na férovku". A ANO, potřebovalo by to podporu Škody, aby proti němu nestavěli Tidemanda a šli mu z cesty, ale to je přece v silách ŠM, ne? smajlík
A proč by to prosimtebe dělali? Mraky peněz a k čemu? Aby český fanda byl spokojený? Jinak myslíš, že opravdového sportovce by takový titul těšil? Dnešní rally je hlavně o šotolině a tam on prostě neumí.
19. 12. 2017 21:56
0 0
Tom_crm:a proč to Škoda dělá už několik let?Že svoje smluvní jezdce nechává jezdit různé šampionáty aby si nekonkurovali?Třeba: APRC,ME,WRC2 no a plus národní šampionáty.Nějakým programem(dle liposhe) by opravdu měli Kopeckému poděkovat za vývoj aut S2000 a R5.A já bych dal jen palec horesmajlíksmajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!