Škoda Motorsport představila posádky pro sezónu 2018
Dnes byla v Mladé Boleslavi odtajněna sestava týmu pro další sezónu.
V týmu zůstává Jan Kopecký, který pojede český mistrák v barvách naší trikolóry. Podle našich informací by měl startovat i na Rallye Monte-Carlo.
Továrním jezdcem je nadále i Pontus Tidemand a podle předpokladů i O-C. Veiby, Juuso Nordgren a Kalle Rovänperä. Pět továrních posádek je docela dost a je otázkou, kde pojede co.
Více informací snad v tiskové zprávě už brzy.
Komentářů celkem:
34
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!
ŠM se svojí jezdeckou politikou vždycky byli, jsou a budou k smíchu. Kdyby nebyl K. takový škodovkář, tak už tam dávno není.
Tak on Kopecký dostává plat, který sice nebude astronomický, ale i tak se nám, smrtelníkům, o něm může jen zdát (mám tušení, že jsem někde slyšel o 100 000 Eurech ročně, může někdo potvrdit, prosím? ) a nikdo ho nenutí, aby zůstával. Naopak, může odejít a za peníze které za posledních 10 let ušetřil odjet pár podniků v půjčené Fiestě WRC od Malcolma, ten by s tím asi neměl problém. Jenže těch podniků by nebylo tolik a po penězích by se jen zaprášilo. Ale to je právě ta chvíle, kdy si člověk musí setřídit priority. A Kopeckého volba je tato, proti tomu nelze říct ani "popel", či snad dokonce ani "donebevolající bezprecedentní diskriminace českého jezdce"
Po pár soukromých startech s WRC by mu zbyly jen vzpomínky a dluhy. Ale strašně rád bych ho v něm viděl
Největší smůla Kopeckého je, že Škoda motorsport před 10-15 lety nebyla tam kde je teď a kam ji i on pomohl dostat.
Všichni už za sebou nějaké výsledky mají nebo mají perspektivu (radši nebudu psát potenciál
níže je odkaz na článek:
https://www.rallye-magazin.de/wrc/artikel/d/2017/12/13/kehrt-skoda-in-die-wrc-zurueck/
tady je to rozvedeno.celkem příjemné úvahy
tady je to rozvedeno.celkem příjemné úvahy
tady je to rozvedeno.celkem příjemné úvahy
Chybí mi tam motiv, proč by to VW dělal?
Mám dvě teorie:
Není si jistý úspěchem WRC a lépe unese neúspěch Škody, také proto může něco ušetřit.
Dieselgate poškodil pověst VW, ale Škoda tím není tolik zasažena a je možné, že její propagace v motorsportu bude účinnější.
Na jedné straně je tradice motorsportu ve Škodě, která je po Fordu asi nejdelší. A na té druhé je Volkswagen, který nemá důvod dovolit Škodě strkat vydělané peníze do rally.
Jinak, pokud k tomu dojde a Škoda opět rozjede projekt WRC, budu se muset Volkswagenu omluvit, protože za R5 jsem na nich nenechal nit suchou.
Těchto 7, z nichž 6 nejlepších by se mu počítalo: Monte, Mexiko, Argentina, Korsika, Německo, Španělsko, Austrálie. A proč Mexiko, Argentina a Austrálie? Protože tam moc nejezdí ani tovární wrc2 posádky, natožpak, aby tam byli nějací silní místní borci. Takže tyhle tři šotoliny jdou na pohodičku dojet na 2.,3. místě za nějakým dravcem z Fordu, jako je Suninen apod. a na evropském asfaltu si to s nimi rozdat tzv. "na férovku". A ANO, potřebovalo by to podporu Škody, aby proti němu nestavěli Tidemanda a šli mu z cesty, ale to je přece v silách ŠM, ne?