reklama reklama reklama reklama
Jakub "kuře" Kura - eWRC.cz
11. 1. 2018 22:17 − 3938× − 4 0

Designová revoluce se v roce 2018 nekoná

Všechny tovární týmy dnes představily na Autosport International designy svých vozů pro letošní sezónu.

U obhájců obou titulů z Cumbrie došlo asi k nejvýraznější změně designu, když první i druhé auto pojede ve stejném designu, kde dominují loga výrobce energetických nápojů Red Bull, který je osobním sponzorem jak Sébastiena Ogiera, tak Elfyna Evanse. Třetí auto si budou jezdci střídat, na Rallye Monte Carlo a Tour de Corse jej dostane Bryan Bouffier, který pojede v bílo-zelených barvách hlavního sponzora Yacco.

K žádným dramatickým změnám nedošlo u designu Hyundai motorsportu, když tým vychází z osvědčeného barevného schématu

U japonské značky nedochází k žádným výrazným designovým evolucím, když Toyota zůstává u bílo-červeno-černého schématu, kterému dominují zejména loga Microsoftu a tyto doplňují další partneři projektu. Změny doznalo aero vozu, kdy se pracovalo například na podobě předního nárazníku.

Ani u Citroen racingu nedělali žádné dramatické změny a tak největší novinkou a překvapením bylo oznámení, že se třetí C3 WRC pojede Švédskou rally Mads Ostberg.

Komentářů celkem: 4
11. 1. 2018 23:14
00
Jak se tak dívám na tu Toyotu z boku, napadá mě MG Metro Gr.B smajlík
...jinak ten YACCO design za mě asi nej.
12. 1. 2018 00:12
00
Mel jsem za to, ze Toyota chtela kompletne predelat zadek - ty "nosice na CD" od zadnich brzd jim delali problemy zanasenim na bahnitych rally.
12. 1. 2018 12:26
00
Celkem mě mrzí, že si všechny týmy trochu více nepohráli s designy. Jak se ale říká, design soutěže nevyhrává.
12. 1. 2018 13:38
00
Původně napsal Raf
Mel jsem za to, ze Toyota chtela kompletne predelat zadek - ty "nosice na CD" od zadnich brzd jim delali problemy zanasenim na bahnitych rally.
Já vím, že chtěli naopak předělat předek - nejen kvůli vyššímu přítlaku, ale i lepší servisovatelnosti. A tak učinili. Citroen, pokud bude stejná specifikace jako na testech, tak použili jinou přední nápravu, kterou vyzkoušeli vloni na Katalánské rally a čistě náhodou tam Meeke vyhrál a auto si chválili. Taky čistě náhodou to bylo na smíšeném povrchu...
Hyundai zase, pokud se nepletu má víc chladících průduchů vzadu (že by přesunuli nějaké chladiče či co) a okopírovali zrcátka Toyoty. Tipoval bych je na titul.
Ford začne asi poněkud konzervativně na úvodních soutěžích a až v Mexiku? přijdou změny, což dává smysl - jsou to spec. závody a hlavně MC bývá o štěstí ne o výkonu.
Toyota vypadá hodně dravě a je aerodynamicky asi nejagresivnější (hlavně by mě zajímala ta "naběračka vzduchu" v předním splitteru). Asi vzduch auto tak dobře obtékal, že bylo málo na chlazení zádě, tak to udělali takto. Ty bych tipnul na štiky na rychlejších závodech. Prostě čekám opět napínavou sezonu!smajlík

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama