2. 2. 2018 21:57 − 6256× − 20

Al-Attiyah jedná s Toyotou o startech v MS

Nasser Al-Attiyah je vázán smlouvou s Toyotou v rámci off-road maratónů.

Ale to podle všeho neznamená, že by se nemohl objevit i v MS v rally. Nasser sice rally jezdí, ale poslední dobou jen na Středním východu. V MS se objevil naposled v Katalánsku 2015. Před pár týdny získal druhé místo na Dakaru.

Podle francouzského magazínu Auto Hebdo teď jedná s týmem Toyota Gazoo Racing o pěti startech v MS s Toyotou Yaris WRC. Víc zatím není známo, ostatně ani na informace zmíněného magazínu se nedá vždy spolehnout. Tak uvidíme. Každopádně především na šotolině by Nasser s Toyotou určitě zpestřením.

Komentářů celkem: 20
3. 2. 2018 09:551
0 0
Zpestřením možná, ale přínosem? To pochybuju! Čistý marketing a ropné penízesmajlík "Hvězdy" co zkoušely rallye, těch tady už bylo... smajlík
3. 2. 2018 10:002
1 0
No... ne, že by byl přínosem co se týče konkurence Ogierovi, ale zrovna Al-Attiyah není žádný ořezávátko... je to dvojnásobný mistr PWRC, několikrát vyhrál MERC, v MS zajel pár slušných dílčích výsledků. O Dakaru ani nemluvě (protože ho dvakrát vyhrál). Takže mezi ty 'hvězdy zkoušející rally' bych ho tedy určitě neřadil. A hvězda bych psal klidně bez uvozovek, je to koneckonců olympijský medailista smajlík
3. 2. 2018 10:043
0 0
Původně napsal Miloš Vaníček ml.
No... ne, že by byl přínosem co se týče konkurence Ogierovi, ale zrovna Al-Attiyah není žádný ořezávátko... je to dvojnásobný mistr PWRC, několikrát vyhrál MERC, v MS zajel pár slušných dílčích výsledků. O Dakaru ani nemluvě (protože ho dvakrát vyhrál). Takže mezi ty 'hvězdy zkoušející rally' bych ho tedy určitě neřadil. A hvězda bych psal klidně bez uvozovek, je to koneckonců olympijský medailista smajlík
V pohodě smajlík Já se jen už musím usmívat tomu, jak si každý z jiných disciplín myslí, že může jezdit s WRC ... Bohužel to je o penězích...
haq
3. 2. 2018 10:114
0 0
Plus dvakrát vyhrál WRC2
sice si Al-Quassimiho namaže na chleba úplně s přehledem tak moc jinejch soukromníků na srovnávání v MS nenajde a v podstatě všichni tovární jezdci by měli být výrazně lepší. Nebude moc zábava
3. 2. 2018 10:125
0 0
Vím, o čem mluvíš, ale myslím si, že tohle nebude ten případ. Podle mně kdyby jel nějakou těžkou rozbíjecí šotolinu, tak má šance zajet podobný výsledek, jako zajel teď na Monte Bouffier, při souhře okolností i lepší smajlík
3. 2. 2018 11:226
0 1
Původně napsal Martin_wrc
Původně napsal Miloš Vaníček ml.
No... ne, že by byl přínosem co se týče konkurence Ogierovi, ale zrovna Al-Attiyah není žádný ořezávátko... je to dvojnásobný mistr PWRC, několikrát vyhrál MERC, v MS zajel pár slušných dílčích výsledků. O Dakaru ani nemluvě (protože ho dvakrát vyhrál). Takže mezi ty 'hvězdy zkoušející rally' bych ho tedy určitě neřadil. A hvězda bych psal klidně bez uvozovek, je to koneckonců olympijský medailista smajlík
V pohodě smajlík Já se jen už musím usmívat tomu, jak si každý z jiných disciplín myslí, že může jezdit s WRC ... Bohužel to je o penězích...
Máš v hlavě mozek? Ty, a tobě podobní kritici, byste se měli nechat vyšetřit. Samozřejmě, že všechno je o penězích, obzvlášť motorsport. Vždycky závodili hlavně bohatý lidi, to je snad logický, ne? Ty nemajetný hrajou fotbal nebo jezdí na kole... Ale hlavně miliony lidí sportujou a závodí pro radost a vášeň a výsledek je až tak nezajímá. A k tomu Nasserovi - to nemá cenu ani komentovat, ten člověk toho dokázal tisíckrát víc, než ty. A jen v penězích to není, ty mají i jiný.
3. 2. 2018 11:427
0 0
Tvuj prispevek nema smysl komentovat... Argumentovat s nekym kdo ma IQ na urovni houpaciho kone nedava smysl... Vem si prasek a ukajej se svymi mindraky!!!
3. 2. 2018 12:038
0 1
Původně napsal Martin_wrc
Tvuj prispevek nema smysl komentovat... Argumentovat s nekym kdo ma IQ na urovni houpaciho kone nedava smysl... Vem si prasek a ukajej se svymi mindraky!!!
Noo, teď jsi mi to nandal, diskusní borče!
3. 2. 2018 12:279
0 0
Já teda nevim, hoši, jak dlouho sledujete tenhle sport. Ale Nasser rozhodně není žádný nováček nebo nová "celebrita" co si jde zkusit, jak mu to půjde. Má za sebou spoustu kvalitních výsledků(i když v nižší kategorii) a rozhodně to není žádný ořezávátko. Pokud měl v minulosti možnost nějakého systematického programu, tak se nikdy neztratil...
3. 2. 2018 13:0410
0 1
Původně napsal J.J.
Já teda nevim, hoši, jak dlouho sledujete tenhle sport. Ale Nasser rozhodně není žádný nováček nebo nová "celebrita" co si jde zkusit, jak mu to půjde. Má za sebou spoustu kvalitních výsledků(i když v nižší kategorii) a rozhodně to není žádný ořezávátko. Pokud měl v minulosti možnost nějakého systematického programu, tak se nikdy neztratil...
Že je Nasser špičkovej závodník a sportovec obecně samozřejmě všichni víme (teda skoro všichni). To už mnohokrát dokázal. Já jsem komentoval ty věčný narážky na prachy z ropy apod. Takovejch pracháčů najdeme v historii motorsportu tisíce, některým to šlo líp, některým hůř. Nasser patří rozhodně ke špičce soukromníků, ale asi se věnoval v životě i jinejm věcem, než jen rally, takže jezdí jenom něco a někdy. A nějakej Martin_wrc je mu u pr.ele...
3. 2. 2018 13:2011
0 0
Původně napsal Ambrose
Původně napsal J.J.
Já teda nevim, hoši, jak dlouho sledujete tenhle sport. Ale Nasser rozhodně není žádný nováček nebo nová "celebrita" co si jde zkusit, jak mu to půjde. Má za sebou spoustu kvalitních výsledků(i když v nižší kategorii) a rozhodně to není žádný ořezávátko. Pokud měl v minulosti možnost nějakého systematického programu, tak se nikdy neztratil...
Že je Nasser špičkovej závodník a sportovec obecně samozřejmě všichni víme (teda skoro všichni). To už mnohokrát dokázal. Já jsem komentoval ty věčný narážky na prachy z ropy apod. Takovejch pracháčů najdeme v historii motorsportu tisíce, některým to šlo líp, některým hůř. Nasser patří rozhodně ke špičce soukromníků, ale asi se věnoval v životě i jinejm věcem, než jen rally, takže jezdí jenom něco a někdy. A nějakej Martin_wrc je mu u pr.ele...
Vem si ještě jeden prášek, ten první nezabral... Je mi tě líto, ale i takoví jako ty mají právo na názor... člověk který není schopen akceptovat bez vulgarit názor druhého je hlupák...
3. 2. 2018 13:5212
0 1
Původně napsal Martin_wrc
Původně napsal Ambrose
Původně napsal J.J.
Já teda nevim, hoši, jak dlouho sledujete tenhle sport. Ale Nasser rozhodně není žádný nováček nebo nová "celebrita" co si jde zkusit, jak mu to půjde. Má za sebou spoustu kvalitních výsledků(i když v nižší kategorii) a rozhodně to není žádný ořezávátko. Pokud měl v minulosti možnost nějakého systematického programu, tak se nikdy neztratil...
Že je Nasser špičkovej závodník a sportovec obecně samozřejmě všichni víme (teda skoro všichni). To už mnohokrát dokázal. Já jsem komentoval ty věčný narážky na prachy z ropy apod. Takovejch pracháčů najdeme v historii motorsportu tisíce, některým to šlo líp, některým hůř. Nasser patří rozhodně ke špičce soukromníků, ale asi se věnoval v životě i jinejm věcem, než jen rally, takže jezdí jenom něco a někdy. A nějakej Martin_wrc je mu u pr.ele...
Vem si ještě jeden prášek, ten první nezabral... Je mi tě líto, ale i takoví jako ty mají právo na názor... člověk který není schopen akceptovat bez vulgarit názor druhého je hlupák...
Soucit a prášky potřebuješ spíš ty. To, cos tady vyplodil, je hloupej názor. Zpochybňuješ kvality Al-Attiaha, proboha. Ten už toho dokázal dost. A teď se chce svézt v současným wrcéčku. Má na to licenci i prachy, tak mu to nezáviď.
3. 2. 2018 13:5613
0 0
Původně napsal Ambrose
Původně napsal Martin_wrc
Původně napsal Ambrose
Původně napsal J.J.
Já teda nevim, hoši, jak dlouho sledujete tenhle sport. Ale Nasser rozhodně není žádný nováček nebo nová "celebrita" co si jde zkusit, jak mu to půjde. Má za sebou spoustu kvalitních výsledků(i když v nižší kategorii) a rozhodně to není žádný ořezávátko. Pokud měl v minulosti možnost nějakého systematického programu, tak se nikdy neztratil...
Že je Nasser špičkovej závodník a sportovec obecně samozřejmě všichni víme (teda skoro všichni). To už mnohokrát dokázal. Já jsem komentoval ty věčný narážky na prachy z ropy apod. Takovejch pracháčů najdeme v historii motorsportu tisíce, některým to šlo líp, některým hůř. Nasser patří rozhodně ke špičce soukromníků, ale asi se věnoval v životě i jinejm věcem, než jen rally, takže jezdí jenom něco a někdy. A nějakej Martin_wrc je mu u pr.ele...
Vem si ještě jeden prášek, ten první nezabral... Je mi tě líto, ale i takoví jako ty mají právo na názor... člověk který není schopen akceptovat bez vulgarit názor druhého je hlupák...
Soucit a prášky potřebuješ spíš ty. To, cos tady vyplodil, je hloupej názor. Zpochybňuješ kvality Al-Attiaha, proboha. Ten už toho dokázal dost. A teď se chce svézt v současným wrcéčku. Má na to licenci i prachy, tak mu to nezáviď.
Jsi víc mimo než jsem si myslel... tady vůbec nejde o názor na kohokoliv kdo pojede nebo nepojede ve wrc! jde o pravidla slušné diskuze, kterou ty nezvládáš... je mi tě líto, nic víc
3. 2. 2018 13:5914
0 1
Původně napsal Martin_wrc
Původně napsal Ambrose
Původně napsal Martin_wrc
Původně napsal Ambrose
Původně napsal J.J.
Já teda nevim, hoši, jak dlouho sledujete tenhle sport. Ale Nasser rozhodně není žádný nováček nebo nová "celebrita" co si jde zkusit, jak mu to půjde. Má za sebou spoustu kvalitních výsledků(i když v nižší kategorii) a rozhodně to není žádný ořezávátko. Pokud měl v minulosti možnost nějakého systematického programu, tak se nikdy neztratil...
Že je Nasser špičkovej závodník a sportovec obecně samozřejmě všichni víme (teda skoro všichni). To už mnohokrát dokázal. Já jsem komentoval ty věčný narážky na prachy z ropy apod. Takovejch pracháčů najdeme v historii motorsportu tisíce, některým to šlo líp, některým hůř. Nasser patří rozhodně ke špičce soukromníků, ale asi se věnoval v životě i jinejm věcem, než jen rally, takže jezdí jenom něco a někdy. A nějakej Martin_wrc je mu u pr.ele...
Vem si ještě jeden prášek, ten první nezabral... Je mi tě líto, ale i takoví jako ty mají právo na názor... člověk který není schopen akceptovat bez vulgarit názor druhého je hlupák...
Soucit a prášky potřebuješ spíš ty. To, cos tady vyplodil, je hloupej názor. Zpochybňuješ kvality Al-Attiaha, proboha. Ten už toho dokázal dost. A teď se chce svézt v současným wrcéčku. Má na to licenci i prachy, tak mu to nezáviď.
Jsi víc mimo než jsem si myslel... tady vůbec nejde o názor na kohokoliv kdo pojede nebo nepojede ve wrc! jde o pravidla slušné diskuze, kterou ty nezvládáš... je mi tě líto, nic víc
Tak se vrať na začátek...
3. 2. 2018 14:0015
1 0
Původně napsal Martin_wrc
Původně napsal Ambrose
Původně napsal J.J.
Já teda nevim, hoši, jak dlouho sledujete tenhle sport. Ale Nasser rozhodně není žádný nováček nebo nová "celebrita" co si jde zkusit, jak mu to půjde. Má za sebou spoustu kvalitních výsledků(i když v nižší kategorii) a rozhodně to není žádný ořezávátko. Pokud měl v minulosti možnost nějakého systematického programu, tak se nikdy neztratil...
Že je Nasser špičkovej závodník a sportovec obecně samozřejmě všichni víme (teda skoro všichni). To už mnohokrát dokázal. Já jsem komentoval ty věčný narážky na prachy z ropy apod. Takovejch pracháčů najdeme v historii motorsportu tisíce, některým to šlo líp, některým hůř. Nasser patří rozhodně ke špičce soukromníků, ale asi se věnoval v životě i jinejm věcem, než jen rally, takže jezdí jenom něco a někdy. A nějakej Martin_wrc je mu u pr.ele...
Vem si ještě jeden prášek, ten první nezabral... Je mi tě líto, ale i takoví jako ty mají právo na názor... člověk který není schopen akceptovat bez vulgarit názor druhého je hlupák...
Jako je pravda, že jezdí rally jen díky penězům z ropy, ale právě díky těmto penězům vůbec můžeme v MS sledovat ty týmy, které tam jsou. Vždyť před lety byl hlavní sponzor Malcolma Wilsona a bez jeho peněz by asi tehdy Malcolm tu sezónu neutáhl. A podívejme se třeba na Al-Quassimiho ten je určitě daleko horší jezdec, ale v Citroenu by si ho určitě neradi rozkmotřili, protože jim naplňuje pokladničku.
Co se týká Nassera tak si myslím, že je to špičkový závodník - ne každý dokáže vyhrát Dakar. Stačí se mrknout na jeho profil a i zde uvidíte, že za svou kariéru zajel spoustu výborných výsledků - nemyslím tím výsledky šampionátu na Středním Východě.
Vás názor akceptuju, ale nesouhlasím Nasser určitě patří do světové špičky.
3. 2. 2018 14:0216
0 0
Původně napsal Dav81
Původně napsal Martin_wrc
Původně napsal Ambrose
Původně napsal J.J.
Já teda nevim, hoši, jak dlouho sledujete tenhle sport. Ale Nasser rozhodně není žádný nováček nebo nová "celebrita" co si jde zkusit, jak mu to půjde. Má za sebou spoustu kvalitních výsledků(i když v nižší kategorii) a rozhodně to není žádný ořezávátko. Pokud měl v minulosti možnost nějakého systematického programu, tak se nikdy neztratil...
Že je Nasser špičkovej závodník a sportovec obecně samozřejmě všichni víme (teda skoro všichni). To už mnohokrát dokázal. Já jsem komentoval ty věčný narážky na prachy z ropy apod. Takovejch pracháčů najdeme v historii motorsportu tisíce, některým to šlo líp, některým hůř. Nasser patří rozhodně ke špičce soukromníků, ale asi se věnoval v životě i jinejm věcem, než jen rally, takže jezdí jenom něco a někdy. A nějakej Martin_wrc je mu u pr.ele...
Vem si ještě jeden prášek, ten první nezabral... Je mi tě líto, ale i takoví jako ty mají právo na názor... člověk který není schopen akceptovat bez vulgarit názor druhého je hlupák...
Jako je pravda, že jezdí rally jen díky penězům z ropy, ale právě díky těmto penězům vůbec můžeme v MS sledovat ty týmy, které tam jsou. Vždyť před lety byl hlavní sponzor Malcolma Wilsona a bez jeho peněz by asi tehdy Malcolm tu sezónu neutáhl. A podívejme se třeba na Al-Quassimiho ten je určitě daleko horší jezdec, ale v Citroenu by si ho určitě neradi rozkmotřili, protože jim naplňuje pokladničku.
Co se týká Nassera tak si myslím, že je to špičkový závodník - ne každý dokáže vyhrát Dakar. Stačí se mrknout na jeho profil a i zde uvidíte, že za svou kariéru zajel spoustu výborných výsledků - nemyslím tím výsledky šampionátu na Středním Východě.
Vás názor akceptuju, ale nesouhlasím Nasser určitě patří do světové špičky.
Ano přesně tak... Každý má nárok na svůj názor, ale ne každý je schopen ho přijmout... (viz pacient Ambrose...)
3. 2. 2018 14:1117
0 1
Původně napsal Martin_wrc
Původně napsal Dav81
Původně napsal Martin_wrc
Původně napsal Ambrose
Původně napsal J.J.
Já teda nevim, hoši, jak dlouho sledujete tenhle sport. Ale Nasser rozhodně není žádný nováček nebo nová "celebrita" co si jde zkusit, jak mu to půjde. Má za sebou spoustu kvalitních výsledků(i když v nižší kategorii) a rozhodně to není žádný ořezávátko. Pokud měl v minulosti možnost nějakého systematického programu, tak se nikdy neztratil...
Že je Nasser špičkovej závodník a sportovec obecně samozřejmě všichni víme (teda skoro všichni). To už mnohokrát dokázal. Já jsem komentoval ty věčný narážky na prachy z ropy apod. Takovejch pracháčů najdeme v historii motorsportu tisíce, některým to šlo líp, některým hůř. Nasser patří rozhodně ke špičce soukromníků, ale asi se věnoval v životě i jinejm věcem, než jen rally, takže jezdí jenom něco a někdy. A nějakej Martin_wrc je mu u pr.ele...
Vem si ještě jeden prášek, ten první nezabral... Je mi tě líto, ale i takoví jako ty mají právo na názor... člověk který není schopen akceptovat bez vulgarit názor druhého je hlupák...
Jako je pravda, že jezdí rally jen díky penězům z ropy, ale právě díky těmto penězům vůbec můžeme v MS sledovat ty týmy, které tam jsou. Vždyť před lety byl hlavní sponzor Malcolma Wilsona a bez jeho peněz by asi tehdy Malcolm tu sezónu neutáhl. A podívejme se třeba na Al-Quassimiho ten je určitě daleko horší jezdec, ale v Citroenu by si ho určitě neradi rozkmotřili, protože jim naplňuje pokladničku.
Co se týká Nassera tak si myslím, že je to špičkový závodník - ne každý dokáže vyhrát Dakar. Stačí se mrknout na jeho profil a i zde uvidíte, že za svou kariéru zajel spoustu výborných výsledků - nemyslím tím výsledky šampionátu na Středním Východě.
Vás názor akceptuju, ale nesouhlasím Nasser určitě patří do světové špičky.
Ano přesně tak... Každý má nárok na svůj názor, ale ne každý je schopen ho přijmout... (viz pacient Ambrose...)
Tak ty tady píšeš něco o slušný diskuzi, respektování jinýho názoru a na druhou stranu něco o IQ a pacientovi...Urazit mně to nemůže,ale měl by si se nad sebou zamyslet. Já jsem se ti snažil poopravit tvůj ,,názor" na Nassera. Konec. Nikoho asi nebaví tohle číst.
3. 2. 2018 14:1418
0 0
Nevadí vám, že to vaše štěkání nebaví nikoho číst? Tak toho prosím nechte, děkuji
3. 2. 2018 14:2919
0 0
Původně napsal Shacki
Nevadí vám, že to vaše štěkání nebaví nikoho číst? Tak toho prosím nechte, děkuji
Omlouvám se všem, že jsem reagoval na hulvátství (máš mozek v hlavě...) někomu kdo za to opravdu nestál... Moje chyba!
6. 2. 2018 07:4720
0 1
Ať už někdy něco vyhrál nebo nevyhrál to je úplně jedno na WRC prostě nemá nazdar.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!