reklama reklama reklama reklama
3. 2. 2018 14:31 − 3830× − 12 0

Fotogalerie z Rallye Škoda 1974

Jiří Maršíček pro vás připravil další lahůdku – galerii z prvního ročníku Rallye Škoda (Bohemia) 1974.

Kompletní galerie je zde, tak se mrkněte mimo jiné i na tři speciály Škoda 200 RS.

Komentářů celkem: 12
3. 2. 2018 15:38
10
Děkuji panu Maršíčkovi i redakci za krásné fotky z první Rallye Škoda!
Na #21 je posádka John Haugland - Arild Antonsen. smajlík
3. 2. 2018 16:02
10
Díky za tu nádheru..smajlík Ta 200 RS, neskutečně krásné auto, až nadčasové,to samé platí o Alpině pana Hubáčka..Skvosty které nestárnou..
3. 2. 2018 18:42
10
Nádherné fotky i vozy na nich ,díky. Jen dál pokračujte v prohrabávání archívů smajlík
3. 2. 2018 21:26
10
Díky za nádherný zážitek, to jsem se pokoukal! Je fajn, že J. Maršíček vytáhl ze šuplíku své fotky. Byla by velká škoda nechat je "zahálet".smajlíksmajlík
3. 2. 2018 21:33
10
200 RS, .....to je ..nevím jak to napsat, nádherný vůzsmajlíksmajlík
3. 2. 2018 21:47
10
Neskutečné, nádhera to se kochám, z těch fotek salá atmosféra a nostalgie... smajlík Škoda, že už nic nevytáne Jirka Fryje.
3. 2. 2018 22:19
10
Ještě bych si dovolil,vyzdvyhnout výkon Karla Šimka, se Škodou 100L. 3.místo absolutně bylo až neuvěřitelné,když se podíváme,jaké posádky nechal za sebou..Byl to pan jezdec..smajlík
3. 2. 2018 23:00
00
pánové a pamětníci je tu malý oříšek:
ve startovce jsou přihlášeny 3 x Škody 200RS, ale v oficiálních podkladech AZNP i na Wiki je uvedeno, že byly vyrobeny 2x speciál 200 RS a 1x 180 RS. Takhle jsem ty auta dohromady viděl v minulosti na jednom parkovišti i já, tedy dvě a jedno. s tou 180 RS jezdila posádka Srnský Josef - Syrovátko Jiří.
Otázka je zda na tuto soutěž byl použit 2l motor, nebo proč to auto bylo tak označeno smajlíksmajlíksmajlík
3. 2. 2018 23:30
00
Původně napsal novope
pánové a pamětníci je tu malý oříšek:
ve startovce jsou přihlášeny 3 x Škody 200RS, ale v oficiálních podkladech AZNP i na Wiki je uvedeno, že byly vyrobeny 2x speciál 200 RS a 1x 180 RS. Takhle jsem ty auta dohromady viděl v minulosti na jednom parkovišti i já, tedy dvě a jedno. s tou 180 RS jezdila posádka Srnský Josef - Syrovátko Jiří.
Otázka je zda na tuto soutěž byl použit 2l motor, nebo proč to auto bylo tak označeno smajlíksmajlíksmajlík
Perfektní postřeh,je to tak..Bojím se,že už se pravdu asi nedozvíme..
4. 2. 2018 10:09
00
Kolem hájovny na samotě v západních čechách, kde jsem v roce 1974 žil, se jela poslední Vltava a zároveň první Škoda. To nastartovalo mojí lásku k rallie. Některé otázky kolem vozů 200RS se skutečně nedozvíme, ani ing. Šedivý s kterým jsem si o těchto vozech povídal si vše nepamatuje. V roce 74 měl skutečně p. Srnský v autě motor 1800. Marně jsem se snažil přijít na jednu záhadu, asi v roce 1977 byl na konci plzeňského nádraží odstaven malý dvouosý vagon s nízkýma postranicema a naněm byla Š 200 RS. Co to tam dělalo ? kam to jelo ?
4. 2. 2018 12:25
00
Tak tyhle fotky mě fakt dostaly. Paráda!!! smajlík
6. 2. 2018 18:19
00
Podle mě byly 200 RS tak trochu slátaniny, sice tenkrát jsem je obdivoval, ale postupem času tak působí. Stejně jako v Itálii vše co vytvořili po Lancii Integrale. Miluji dodnes 130 RS, že vznikla na základě kupátka, stále to trochu ten základ připomíná. Rally auto musí mít vzor v sériovce, každý, když ho vidí, si musí říct, tohle auto mám doma (máma v něm jezdí na nákupy...).

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama