Kopecký plní povinnost a nadále vládne MČR
Druhou etapou dnes pokračovala Valašská rally, která otevírá letošní domácí soutěžní sezónu, když je prvním podnikem sedmidílného mistrovství ČR v rally. Na sobotu byla připravena osmička rychlostních zkoušek, pročež byla druhá etapa Valašky delší jak ta včerejší. Na programu byly opět tři klasické vložky, oproti včerejšku se jednalo o víceméně klasiky soutěže, protože se začínalo na Hukvaldech (ty však měly upraveno místo startu a průjezd obcí Mniší), pokračovalo se nejjižněji položenou vložkou Bystřička, která opět provedla posádky po břehu stejnojmenné vodní nádrže u Valmezu by třetím klasickým testem polookruhová Juřinka. Mimo to se dnes jely dva průjezdy speciálky na polygonu Tatry v Kopřivnici, které byly vysílány v přímém přenosu do televize a díky skladbě harmonogramu se jely oba průjezdy krátce po sobě.
Po včerejšku byl jasně na čele Kopecký, když vyhrál všech sedl testů a nic se na jeho dominanci nemělo měnit ani dnes. První Hukvaldy se sice odjely, ale následně byly rozhodnutím sboru sportovních komisařů z důvodu geografického nesouladu letmého cíle uvedeného v PU č. 3 a skutečného stavu v terénu. Ač PU zkoušku zkrátily o 100 metrů, fyzicky byl cíl stále na svém starém místě a nastal tedy rozpor, který mohl mít podíl na Pešlově havárii, který havaroval právě za letmým cílem.
Od další vložky však již místa cíle uvedená v dokumentech a v terénu seděla, takže nic nebránilo pokračování soutěže. Nejlépe zase zajel Kopecký a když vyhrál jak na Bystřičce, tak Juřince a druhých Hukvaldech, přijížděl do Kopřivnice s náskokem 47 sekund na druhého. Tím byl Pech, kterému se dopoledne za svými zády dařilo držet druhého továrního jezdce Veibyho, stejně tak se na čtvrtém místě dařilo Dohnalovi pomaloučku ujíždět Černému. Pražský jezdec svůj náskok ztrojnásobil a na příbramského pilota měl v polovině etapy půlminutu. Ve třídě 3 havaroval již zmíněný Pešl, naopak Březík přidával nejrychlejší časy, takže se nic neměnilo na pořadí Březík, Šikl a třetí Matěna. Mezi dvoukolkami nabral na druhých Hukvaldech 70 sekund penalizace dosud vedoucí Navrátil a do čela se dostal Wagner před Firlou a Navrátilem.
Ve druhé rundě už asi nikoho nepřekvapí, že opět všechny nejrychlejší časy posbíral Kopecký, který si tak s minutovým dojel pro další vítězství v našem mistráku. O příčku za kosteleckým jezdcem se nakonec ještě strhnul boj, protože po druhém průjezdu Bystřičky se na druhé místo posunul Veiby. Ale Pech zbraně nesložil a po druhé Juřince se dokázal vrátit na druhé místo, k čemuž mu ale pomohly i Norovy hodiny. Čtvrtou příčku už si pohlídal Dohnal, pátý dokončil Černý. Tarabus letos s Fabií R5 šestým o tři příčky vylepšil loňský výkon zpoza volantu Fabie S2000, sedmou příčku bral Vlček. Osmý dojel při debutu s Fabií F5 od Kresta racingu Mareš a na devátém místě jej následoval další debutant v technice R5 Kopáček, který startoval s Fiestou od Bisahova CERS Performance. Desítku uzavřel Szeja s další Fiestou.
Ve třídě 3 si už vedení pohlídal Březík, který i tak dokázal zajet všechny odpolední vložky nejrychleji a na druhého Šikla najet celkem minutu a dvacet tři sekund. Na třetí příčce dokončil Matěna, který odjel Valašsku navigován Zalabákem namísto svého obvyklého spolujezdce. Mezi dvoukolkami dokázal zvítězit Wagner, jenž vítězstvím ve třídě 6 dokázal napodobit loňský vstup svého bratra Simona do českého mistráku. Druhou příčku při druhém startu s dvoukolkou bral Firla a třetí dokončil Barčák, jemuž to ve Valmezu zjevně výsledkově svědčí. I když se na polygonu dokázal průběžně Navrátil posunout na druhou příčku, smůla jej na klasických testech neopustila a včerejší lídr dvoukolek dokončil až čtvrtý.
ecky: zkus si spočítat, jak dlouho trvají kroky, který jsem popsal a zjistíš, že to o moc rychleji nešlo jo a já si podobnou situaci, kdy byl letmej cíl jinde než v itíku nepamatuju, to se pak blbě hledají podobný případy
McTell: vzdávám se
ecky: zkus si spočítat, jak dlouho trvají kroky, který jsem popsal a zjistíš, že to o moc rychleji nešlo jo a já si podobnou situaci, kdy byl letmej cíl jinde než v itíku nepamatuju, to se pak blbě hledají podobný případy
je ale možný, že když kdokoli přišel na to, že cíl byl jinde (nevím, kdy a kdo na to přišel), než měl bejt, tak to oznámil na ředitelství a mohl i požadovat nějaký řešení, jakýkoli, protože trať byla jiná, než bylo určeno itíkem, cž je prostě průser...
než se sešly hlavy komisařů, než se zorientovaly (ty hlavy) v situaci, než dospěly k nějakýmu řešení a než ho probraly s vedením soutěže, utekl další a ne zrovna krátkej čas...
už jsem to napsal srozumitelněji? problém totiž nebyl, narozdíl třeba od těžkých havárií, zřejmej a jasnej...
jo a posunutý starty i cíle bejvaj, ale ne tak, aby o nich nikdo nevěděl a nešlo o pár desítekl metrů, ale rovnou stovku, to je dost...
Pochopil jsem, že se cíl ještě před začátkem rally měnil... je tedy otázkou zda-li byl označen i ten nový resp. proč se časoměřič postavil na ten původní...?
Pochopil jsem, že se cíl ještě před začátkem rally měnil... je tedy otázkou zda-li byl označen i ten nový resp. proč se časoměřič postavil na ten původní...?