23. 8. 2018 13:54 − 7562× − 13

Seb Ogier: Nová smlouva bude už poslední

Vypadá to, že příští sezóna bude pro Sebastiena Ogiera ta poslední.

V této době se vedou mnohá jednání o příští sezóně. A možná klíčovým hráčem v jednáních je Sebastien Ogier. Protože především podle jeho rozhodnutí se budou dělat ta další.

Ogier přitom dává jasně najevo, že se blíží konec jeho úspěšné kariéry. "Je jasné, že konec kariéry se blíží. A pokud podepíšu další smlouvu, tak to bude ta poslední. Jsem šťastný, že mám za sebou skvělé roky. A není to o penězích. Jako vždy bude klíčové, abych měl šanci vítězit," komentoval situaci Ogier.

Vyloučeno přitom ani není to, že by skončil už po letošní sezóně. Jednání probíhají a jasno by mělo být do konce září. Podle všeho jsou jen tři možnosti – Ford, Citroen nebo konec kariéry.

Šéf Citroenu Pierre Budar připustil, že jednání probíhají. "Ano, jednáme s ním, ale to je tak všechno, co k tomu říct."

Naopak Alain Penasse od Hyundai se vyjádřil jasně. "Thierry byl pro nás vždy jasnou jedničkou, takže nemá smysl jednat s Ogierem."

Tak jak to dopadne?

Komentářů celkem: 13
23. 8. 2018 14:24
0 0
Tak snad podepíše alespoň 3 letou smlouvu smajlík
23. 8. 2018 15:35
0 0
Taky doufam jestli posledni smlouva tak aspon na 2-3 roky!
23. 8. 2018 15:38
0 0
U Fordu podepisuje jen jednoletésmajlík
23. 8. 2018 17:44
Upraveno 17:44
0 0
Ja osobne mam Ogiho rad velmi a dufam, ze podpise tak ako pise michal aspon 3 rocnu, ale v Citroene...
Preco? Aby mal Meeke volne miesto vo forde na navrat smajlík
Je to asi len moje zbozne prianie smajlík
23. 8. 2018 18:35
0 0
Tak jsem si myslel,že když má Loeb 9 titulů,tak jich bude chtít Ogier minimálně 10 Třeba podepíše poslední 5ti letou smlouvu.smajlík
23. 8. 2018 22:33
0 0
Je mi Citroenu trošku líto, možná si trošku víc přeju, aby podepsal právě tam. Byl by to hezký příběh, skončit tam, kde začal, navíc francouzská značka... Malcolmovi to každý přál, úspěch se mu dostavil, tak malý půst by zase neuškodil, aby byl namlsaný na další úspěchy. O něj strach nemám, on si vždycky poradil. Spíš se bojím, že PSA ukončí činnost Citroenu ve WRC, ale Ogi by toto rozhodnutí určitě zvrátil smajlík
24. 8. 2018 10:03
0 0
Původně napsal michal9
Je mi Citroenu trošku líto, možná si trošku víc přeju, aby podepsal právě tam. Byl by to hezký příběh, skončit tam, kde začal, navíc francouzská značka... Malcolmovi to každý přál, úspěch se mu dostavil, tak malý půst by zase neuškodil, aby byl namlsaný na další úspěchy. O něj strach nemám, on si vždycky poradil. Spíš se bojím, že PSA ukončí činnost Citroenu ve WRC, ale Ogi by toto rozhodnutí určitě zvrátil smajlík
Podepisuji... smajlík
24. 8. 2018 11:32
0 0
Původně napsal michal9
Je mi Citroenu trošku líto, možná si trošku víc přeju, aby podepsal právě tam. Byl by to hezký příběh, skončit tam, kde začal, navíc francouzská značka... Malcolmovi to každý přál, úspěch se mu dostavil, tak malý půst by zase neuškodil, aby byl namlsaný na další úspěchy. O něj strach nemám, on si vždycky poradil. Spíš se bojím, že PSA ukončí činnost Citroenu ve WRC, ale Ogi by toto rozhodnutí určitě zvrátil smajlík
Půst by Malcolmovi neuškodil? Po jednom vítězství? :-D Citroen vládl 9 let a kam to došlo? V podstatě z rally všichni odešli a zůstali jako jediná továrna. Já myslím, že ten půst citroenu je tak trochu zasloužený, protože usnuli na vavřínech.
24. 8. 2018 19:14
0 0
No jsem zvědavý kým by Msport Ogiera nahradil, Evans se nezdá že by měl na to občas vyhrát a Suninen se bude ještě učit. Jeden z těch týmů příští rok jistě ostrouhá.
24. 8. 2018 19:25
0 0
Třeba to podepíše u Škodovky.smajlík
24. 8. 2018 23:00
0 0
Pokud Hyundai nepojede 4 auta, tak myslím, že někdo se s pozící střídajícího jezdce nespokojí smajlík
26. 8. 2018 19:31
0 0
Mě teda citroenu není líto ani trošku, po těch 10-ti letech velenudy s Loebem, bych rozhodně nerad zažil dalších x let drtivé dominance jednoho týmu. To rozhodně rally neprospělo ani trochu. Naopak, titul Ogiera v msportu ve velké konkurenci má pro mě větší sportovní hodnotu, než 5 Loebovo titulů v letech 2007 - 2012, kdy to fakt bylo o ničem.
26. 8. 2018 19:33
0 0
Stejně tak když Ogier dominoval ve VW, to bylo samozřejmě stejné. Loeb je ufon a největší král rally zřejmě všech dob a vidět ho na trati na asfaltu byl fakt zážitek, ale výsledkově to prostě nebylo ono. Předem hlásím, že se dál nebudu s nikým hádat, ani dál diskutovat, hezký zbytek neděle všem smajlík

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama