--> -->
28. 8. 2018 16:07 − 13514× − 24 0

EuroOil-invelt team odjel ze Zlína bez bodů

EuroOil-invelt team s Pechem a Uhlem po velice slibném úvodu soutěže, musel po druhé rychlostní zkoušce odstoupit z Barum Rally.

V silné mezinárodní konkurenci a v těžkých povětrnostních podmínkách, kdy především volba pneumatik a nastavení podvozku hrálo velkou roli, se start do soutěže EuroOil-invelt teamu povedl. Na první rychlostní zkoušce ulicemi Zlína, před zraky tisíců fanoušků a v elektrizující atmosféře zajeli Pech s Uhlem třetí nejlepší čas, který zopakovali i ráno na druhé již klasické vložce. Pak ale přišel rychlý konec a odstoupení ze závodu.

„Začátek vyšel slibně, po konzultaci v teamu, dešťových zprávách a z tratě se nám povedlo dobře obout pneumatiky a nastavit podvozek. Městskou rychlostku jsme si v perfektní divácké kulise užili a mezi obrubníky nepřidělali mechanikům žádnou starost. Ráno na druhé zkoušce ve Slušovicích jsme sice zajeli třetí čas, ale polovinu vložky se mně propadal brzdový pedál. Myslel jsem, že je od tepla „hozený“ brzdový kotouč a vibrace rozhazují brzdové destičky. Bohužel na přejezdu na další rychlostku, ještě před kontrolou auta prasknul celý unašeč kola a to upadlo. Vše bylo avízované propadajícím se brzdovým pedálem. Měli jsme alespoň štěstí, že se to nestalo v plné rychlosti na vložce. Až následně potom jsme se od jiných teamů dozvěděli, že s tímto konstrukčně nedořešeným dílem od anglického M-sportu již měli také podobný problém,“ popisuje odstoupení Václav Pech jun.

Před nadcházející Rallye Příbram musí EuroOil-invelt team tuto závadu na svém Ford Fiesta co nejvíce eliminovat.

Komentářů celkem: 24
29. 8. 2018 20:58
00
Nejlíp bude. Dovezte mi to, já vám hned řeknu, co je na tom díle špatně. A nebojte, neřeknu jen: ''Je to rozbitý.'' smajlík
29. 8. 2018 21:02
00
Hoši nechci malovat čerta na zeď ,ale vzpomeňte si na působení Miry Jakeše v teamu u pana Pantálka.....smajlík
A porovnejme to s letošní Barumkou s Fabijí R5 s panem Machů......smajlík
29. 8. 2018 22:25
00
Původně napsal Koník
Původně napsal Jan1000
Nic ve zlém ale pokud je známý problém který už se vyskytl tak bych viděl problém v servisu vozu a v komunikaci s továrnou. Asi to chce lépe kontrolovat stav vozu před závodem, chápu že provozovat auto podobné specifikace je náročné kór když továrna je daleko, přesto mě to přijde trochu neprofesionální.
V nedostatecne kontrole pred zavodem bych problem nevidel. Vasek rikal, ze se dil rentgenoval.
Pokud se díl kontroloval pak je možné ho reklamovat, pokud je to originál od M-sportu. Pokud ne a to je díl vyroben někým dalším podle specifikace, tak potom reklamovat tam.
29. 8. 2018 22:53
00
Původně napsal Motorka
Hoši nechci malovat čerta na zeď ,ale vzpomeňte si na působení Miry Jakeše v teamu u pana Pantálka.....smajlík
A porovnejme to s letošní Barumkou s Fabijí R5 s panem Machů......smajlík
A vzpomenete si na první start Černého s R5? Mimochodem také na Barumce?

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama reklama
-->