Jakub "kuře" Kura - eWRC.cz
3. 9. 2018 18:30 − 3532× − 4

Tu samolepku loni nevezl, nebo ano?

Tak a ještě jednou, aby toho nebylo málo, nachystalo si Kuře pro vás ještě jeden bonus, protože dotazníky jsou zábava.

A jedeme dál, pro velký úspěch ještě jednou. Protože Kuře je blázen a vymýšlí si na sebe šílenosti, tak tu máme ještě jeden a raděj dodávám, že poslední, dotazník na návštěvníky rally. Jedná se o mnohem kratší věc, než minulý týden a jeho vyplnění je na pět minut maximálně. Tématem je vnímání značky, protože jedním z hlavních důvodů, proč firmy podporují posádky a nechávají lepit svá loga na auta je reklama a snaha dostat značku, reklamu nebo právě to logo do povědomí diváků. A právě na tohle téma se zaměřuje následující dotazník, ve kterém sledujeme, jak si lidé značek a reklamy v prostředí motorsportu všímají. Oproti loňsku jsem přidal pár nových možností, aby se ukázalo, zda nově se objevivší sponzoři hned promítli do myslí návštěvníků nebo ne.

Na toto téma opět ve spojitosti s motoristickým sportem neexistuje příliš mnoho studií a stejně jako u mého prvního dotazníku jde o pole neorané a možnost rozšiřovat obzory. Dotazník má tři hlavní otázky, které si klade za cíl ozřejmit. Jednak jde o spontánní asociaci značek s motorsportem, tedy které značky si automaticky s tímto sportem spojujeme; druhou otázkou je vliv reklamy v motorsportu, zda tato má dopad na rozhodování zákazníků při nákupu produktů a konečně třetí otázkou je spojení značek s motorsportem, kdy na příkladu několika firem je zjišťováno, zda si ji respondent s motorsportem aktuálně spojí nebo ne.

Všem díky a ještě jednou se případným remcalům omlouvám za spam, ale berte to jako malou drobnost, která může přispět mému výzkumu. O výsledky se samozřejmě prostřednictvím eWRCu podělím, takže se dozvíte, co a jak, prozatím mohu odkázat na již citovaný výstup na New Wave v Praze, ale v přípravě je i paper, jenž až vyjde bude případně zájemcům k dispozici. Jen se na link moc nedívejte před vyplněním dotazníku, abyste nebyli ovlivněni.

Vaše Kuře :)

-----------------------------------------------------------------------

Česká verze dotazníku pro ty, kterým by nefungovala výše vložená embed varianta.

Komentářů celkem: 4
4. 9. 2018 17:451
1 0
Myslím, že reklama skrze motorsport fungovala nejlépe v roce 2010, kdy vetšina rallyovych srdcařů začala konzumovat rybí saláty
4. 9. 2018 20:022
0 0
Kuře,ale na každý produkt je jiné DPH !! smajlík
4. 9. 2018 21:113
0 0
Původně napsal daniel.de
Myslím, že reklama skrze motorsport fungovala nejlépe v roce 2010, kdy vetšina rallyovych srdcařů začala konzumovat rybí saláty
To rozhodně ta fungovala u mě na 100%´ až tet´ jsem si uvědomil jak moc jsem omezil konzumaci salátů od pana Varmuži... smajlík ale už zítra bude smajlík díky za připomenutí
5. 9. 2018 08:004
0 0
No vsak Delimax byl zminovan pomerne casto loni. Nvm, jak funguje odkaz, ale tam k tomu nejaka slova byla.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!