--> -->
Redakce - eWRC.cz
5. 9. 2018 19:27 − 6726× − 10 0

Barum Czech Rally Zlín – videa JNK Studio

JNK Studio pro vás připravilo hned tři sestřihy z Barumky.
Komentářů celkem: 10
5. 9. 2018 19:39
00
Mimořádně výživné záběry, i díky počasí smajlík
5. 9. 2018 22:23
10
Ty lízátka v těch katech je jen o průser........za prvé, škoda těch rozbitých aut kvůli tomu a za druhé, na tom Trojáku v té max. když to trefí, tak auto bude katapultováno kamkoliv, jen ne po tečně a pěkně to trefí diváky.
5. 9. 2018 22:58
00
Původně napsal IMP
Ty lízátka v těch katech je jen o průser........za prvé, škoda těch rozbitých aut kvůli tomu a za druhé, na tom Trojáku v té max. když to trefí, tak auto bude katapultováno kamkoliv, jen ne po tečně a pěkně to trefí diváky.
A kdyby tam byl kamenný patník nebo roh baráku, tak by to bylo lepší?
5. 9. 2018 23:13
10
No,mají to video chlapi dobré,jako vždycky. A to počasí celé soutěži z pohledu diváka dodalo na atraktivitě,
6. 9. 2018 11:16
00
To Luky_CZ: v první řadě by mělo jít o bezpečnost....a o tu v tomto případě nejde, ale o to, aby auta cestu nerozebraly. Takže nejde o sport, o rally, ale o prachy, nic víc nic míň.
6. 9. 2018 12:45
00
IMP: No vidíte a jsou jezdci (a je jich dost), kterým se zdá protikatů málo a navrhují jejich počet zvýšit a ohání se přitom právě bezpečností. Takže jak to teda je?
Všechny protikatovací prvky jsou na trati navíc rozmístěny již na seznamovací jízdy a posádky je mají v rozpisech.
6. 9. 2018 14:59
01
Antikaty v pořádku.Proč by měli zadní posádky jezdit po blátě?Ať mají všichni stejné podmínky.Za mě souhlas.
6. 9. 2018 16:46
00
Při katování ta krajnice strašně rychle popraská a komunikace se rozpadne před očima. Není sranda to opravovat. Nic víc, nic míň, jak píše IMP to není, je to buď strašlivě víc prachů nebo strašně moc dobrovolné práce s úklidem a opravou a dost prachů (třeba za obalovanou směs, auto co to rozveze a žábu na zhutnění).
6. 9. 2018 18:50
30
Původně napsal kondec
IMP: No vidíte a jsou jezdci (a je jich dost), kterým se zdá protikatů málo a navrhují jejich počet zvýšit a ohání se přitom právě bezpečností. Takže jak to teda je?
Všechny protikatovací prvky jsou na trati navíc rozmístěny již na seznamovací jízdy a posádky je mají v rozpisech.
Katování do rally holt od nepaměti patřilo a posádky jedoucí vzadu s tím holt musí počítat. Mě naopak přišlo těch antikatů na trati snad dvakrát víc než loni. A na to, že jich je málo si vždycky stěžuje akorát Vlček, kterej paradoxně katuje vždycky všude nejvíc smajlík
7. 9. 2018 07:57
00
Lejboy: Zdaleka nejde o jednotlivé posádky a už vůbec ne jen o Vlčka. Nevím odkud čerpáte informace vy, já přímo od posádek a taky to neplatí jen o barumce. Tady to bylo jenom horší v kombinaci vody, bláta a v případě Rajnochovic ještě klouzavého asfaltu.

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama reklama
-->