reklama reklama reklama reklama
11. 9. 2018 14:30 − 7882× − 11 0

Eric Camilli bude u premiéry VW Pola GTI R5

Prvním potvrzeným jezdcem pro první start vozu Polo GTI R5 v Katalánsku je Eric Camilli.

Není to překvapivá volba, protože Camilli se jednak podílel na vývoji vozu, jednak toho s vozy R5 docela dost najezdil.

To ostatně uvedl i šéf týmu Sven Smeets. “Eric Camilli a Benjamin Veillas jsou zkušení a odvedli dobrou práci při testování vozu. Takže je logické, že budou u premiéry vozu." Kdo bude řídit druhý vůz, bude oznámeno později, asi až po Turecku.

Na nový vůz se samozřejmě těší i sám Camilli. "Když jsem se to dozvěděl, bylo to jako bych dostal narozeninový dárek. Jsem poctěn, že mohu být u této důležité premiéry. Po roce intenzivního testování je skvělé se konečně zapojit do soutěží. A doufám, že budeme schopni s novým vozem zajet na začátku jeho kariéry dobrý výsledek."

Komentářů celkem: 11
11. 9. 2018 14:41
00
Spekuluje se o tom, že tím druhým by mohl být Petter Solberg smajlík
11. 9. 2018 15:32
00
Já tipuju Pontuse smajlík
11. 9. 2018 15:40
00
Pontus mi přijde, že se postupně z testů vytratil... Jestli to není další náznak vzletu okřídleného šípu o kategorii výš. (ale to už čtu mezi řádky na hodně vysokém levelu smajlík)
11. 9. 2018 16:01
00
Původně napsal kuře
Pontus mi přijde, že se postupně z testů vytratil... Jestli to není další náznak vzletu okřídleného šípu o kategorii výš. (ale to už čtu mezi řádky na hodně vysokém levelu smajlík)
Dle toho, jak jsem slyšel během Barumky hovořit Janebu tak ani ne... smajlík
11. 9. 2018 17:36
00
Pro mě rozhodně velké překvapení vzhledem ke startu u M-Sportu v Německu.
11. 9. 2018 17:41
00
třeba s tím druhým vozem pojede mistr světa, když to oznámení plánují po Turecku...
11. 9. 2018 18:11
00
Původně napsal Wladimeer
Původně napsal kuře
Pontus mi přijde, že se postupně z testů vytratil... Jestli to není další náznak vzletu okřídleného šípu o kategorii výš. (ale to už čtu mezi řádky na hodně vysokém levelu smajlík)
Dle toho, jak jsem slyšel během Barumky hovořit Janebu tak ani ne... smajlík
Co rikal?smajlík
11. 9. 2018 18:37
00
Něco v tom smyslu, že Škoda čeká, s čím přijde FIA co se tech. pravidel pro další roky týče (hovořilo se i o elektrifikaci) a že čeká fanoušky pravděpodobně překvapení (to vše v reakci na otázku o postupu do vyšších pater rallysportu). K nalezení v přímém vstupu na čt sport v pátek mezi šejkem a startem...
Ono tomu poslední dobou nasvědčuje více okolností...
11. 9. 2018 20:02
00
Co se týče Škodovky,na Fabii WRC by někdo musel dávat peníze a tomu se dá jen veeelmi těžko věřit, Škoda jakožto fabrika to platit nebude,tomu nevěřím.Fabie S2000 byl výdělečný projekt,Fabie R5 je výdělečný projekt.Fabie WRC žádné finance krom propagace značky nepřinese.To jak to dělají doposud je pro ně nejlepší,reklama skoro zadarmo a ještě se to samo uživí.
11. 9. 2018 21:55
00
No nevím jestli Solberg, poslední dobou má docela vážné zdravotní potíže a skoro ho v rallykrose musel někdo vystřídat...
12. 9. 2018 10:20
Upraveno 10:23
00
Původně napsal haq
No nevím jestli Solberg, poslední dobou má docela vážné zdravotní potíže a skoro ho v rallykrose musel někdo vystřídat...

Sám přiznal, že na tom byl hodně špatně, ale od června už je na správné trajektorii a cítí se zase být tím starým Petterem sršícím energií. Ale drsné to asi bylo. Vlastně byla klika, že se v tom Lotyšsku naboural... Start ve Španělsku by dával více smyslů. Marketingově zajímavé, výsledkově bezpečné a lidsky příjemné.

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama