Co se ještě v MS 2019 mění
Od příštího roku budou mít prioritní jezdci P1 (vozy WRC) možnost vybrat si permanentní startovní číslo na celou sezónu. Něco jako Ken Block jezdí číslo 43. Má to pomoci jejich promoci. Výjimka je pouze číslo 1, to bude mít mistr světa. Docela budu zvědav, co za čísla si kdo vybere.
Z důvodů snížení nákladů byl snížen počet testovacích dnů pro tovární týmy ze současných 55 na 42 dnů. Maximální počet délka rychlostních zkoušek byla snížena z 500 km na 350 km. Letos to překročilo jen Monte-Carlo (388 km) a lehce Argentina s Portugalskem (358 km).
Nově vzniká šampionát WRC2 Pro. Tam pojedou jezdci s podporou registrovaných továrních týmů. Soukromníci pak pojedou nadále šampionát WRC2. Vozy R5 pro oba šampionáty budou stejné.
Končí šampionát WRC3 a zůstane jen JWRC. Pravdou je, že z velké části se oba šampionáty překrývaly.
Pokud by se Citroen, M-Sport a Škodovka toho WRC2 Pro chytly tak by to mohla být zajímavá kategorie. Ale moc tomu nevěřím
To bych tam radši viděl Chorvatsko , anebo ještě raději Barumku