reklama reklama reklama reklama
15. 10. 2018 20:46 − 9368× − 20 0

Craig Breen a Hayden Paddon do M-Sportu?

Zdá se, že už začíná být jasněji, kdo kde v příští sezóně.

Odchod Sebastiena Ogiera do Citroenu už byl ohlášen. Dvojkou by měl být Esapekka Lappi, trojkou (pokud pojedou tři vozy) pak Mads Ostberg.

Jasno vypadá i u Toyoty. Zůstanou Ott Tänak a Jari-Matti Latvala a odcházejícího Lappiho nahradí Kris Meeke.

Hyundai má podepsané Thierry Neuvilla a Andrease Mikkelsena. Letos se o třetí auto střídali Dani Sordo a Hayden Padden, ani jeden ale s tím nebyl spokojen. Proto to vypadá, že Paddon odejde.

A volno je právě u M-Sportu. Odchází jim Ogier, naopak Teemu Suninen má smlouvu i na příští rok. Podle zákulisních informací to vypadá, že nakonec u Fordu skončí jak Hayden Paddon, tak Craig Breen. Černý Petr by tak v těchto přesunech zbyl na Elfyna Evanse, na kterého by tovární sedačka ve voze WRC nezbyla.

Paddon prý nakonec dostal i zajímavou protinabídku od Hyundaie. Je teď na něm, jak se rozhodne. Příchod Craiga Breena do M-Sportu už je ale v zákulisí brán za hotovou věc. Během několika dalších dnů se tak jistě dozvíme spoustu věcí oficiálně.

Komentářů celkem: 20
15. 10. 2018 21:28
00
Shacki:asi šoteksmajlík citroen a hundaismajlík no a to tady "kuře" řežou za menší chybky.
15. 10. 2018 21:45
00
To není gramatická chyba, to je šotek v rychlostismajlík
15. 10. 2018 21:48
00
žiadna sláva pre Wilsona , takto to vidím ja ... Latvala dá " ranu " , Lappi odstúpi pre zdravotné potiaže , Ogier- tech.závada , Sordo 3x defekt , Neuville dá " ranu " , Tanak zdravotné potiaže , Meeke " rana " .... prvý Paddon , druhý Breen , potom zbytok poľa .... Berte to ako vtip , no na titul v značkách to naozaj nevyzerá , a ani na majstra teda , prečo mám pocit , že Ford bude musieť vyvinúť iný typ vozu , Fiesta nemá potenciál , toto fakt vyzerá dosť mizerne pre Ford , a to by tam mohol sedieť Ogier , alebo Neuville , a aj tak to Fordu nepomôže . max 2x druhé miesto by som si tipnul na celú sezónu
15. 10. 2018 22:01
00
Jak už bylo několikrát řečeno je to o financích. Na to že je to "polotovární" tým tak kloubouk dolů za to co dokázali a ještě dokážou. Já to vidím jako chybu Fordu. Kdyby se víc angažoval do dalšího vývoje vozu mohlo to být úplně někde jinde. Fiesta potenciál má což se projevilo v sezóně 2017. Jenže na sezónu 2018 se konkurence posunula jenže M-Sport ne. Ti přišli jen s airpaketem což byl jen takový výkřik do tmy.
15. 10. 2018 22:03
00
A Pontus opět utře nos. Nevyšlo to loni, nevyjde to asi ani letos, a příští rok dostane přednost Kalle...
15. 10. 2018 22:21
10
Abs: jasne ze ani na jeden titul to nevypada, ale myslim, ze v teto situaci byl m-sport uz vicekrat. Myslim ze Breen je velice konzistentni, takze nejake body jasne a Paddon dokaze byt rychly.
Pro me je podstatne, ze m-sport (tedy podle techto informaci) pojede
15. 10. 2018 22:49
00
Původně napsal michal9
A Pontus opět utře nos. Nevyšlo to loni, nevyjde to asi ani letos, a příští rok dostane přednost Kalle...
Pontus asi není brán za hvězdu, o kterou by se přetahovaly tovární týmy, na rozdíl od Kalleho
16. 10. 2018 08:38
00
Něco mi uniklo ohledně příští sezony u A'šína? Viz.první příspěvek z Facebooku.
16. 10. 2018 08:59
00
V rozhovoru s p.Jírovcem,když oznamovali sponzorování a pořádání Pačejova něco takového zaznělo,že program s Vencou a Fiestou je časově omezen.A teď se mě nevybavuje jestli na dva,nebo tři roky.smajlík
16. 10. 2018 09:07
00
Nepletu-li se, tak to mělo být letos naposedy. Ale pletl bych se rád...
16. 10. 2018 09:22
00
Malcolm vyhrozuje skoncenim kazdou druhou sezonu, ale neudela to. Bez neho by se totiz WRC mohlo slozit a on by prisel o fajn byznys v nizsich sampionatech. Navic prave jeho tym je ten, kterej z tech nizsich sampionatu angazuje novacky, ktery tak maj motivaci jezdit. Takze ano, opet bude klidne jezdit v uspornym rezimu na ocase WRC.
Jestli Kopeckej porada nejaky namluvy s M-Sportem, tak to urcite nebude na kompletni sezonu, nevim, kde by sehnal tak silnyho sponzora. Ale dokazu si predstavit, ze "nekde" vyhrabe penize na nakup novyho WRCa do Kostelce, parkrat se s nim projede, rozebere na prvosoucastky a mezitim bude vyvijet Skodovku, tento system se jiz v praxi osvedcil. Jen mi do toho nestymuje nedavnej presun auta z Adapty do Estonska.
16. 10. 2018 09:32
10
Ja bych naopak takovou sestavu uplne nepodcenoval... Craig dokaze zajet téměř všude velmi slusne a Kiwi uz několikrát dokazal ze rychlost mu nechybi. Fiesta nebyla nikdy top, ale urcite nemůže byt takova plečka jak ji tu popisujete. Ogier se stále pere o titul! To s plečkou dnes není možné, když rozhoduji desetinky! Kazde z tovarnich aut ma něco... vcetne slabin. Asi Breen a Paddon nebudou favorite na tituly, ale uplne bych je nepodcenoval... Vzpominam jak loni s fordem Tannak vyrostl a letos favorit na MS! A treti auto u Fordu klidne Kopejda... jeho věk je směšný. Pokud je rychly a spolehlivy, tak proč se ohánět nějakym trapnym cislem... viz Baumšlágr, Andreuči i třeba Loeb...
16. 10. 2018 09:32
00
Původně napsal JaraKl
V rozhovoru s p.Jírovcem,když oznamovali sponzorování a pořádání Pačejova něco takového zaznělo,že program s Vencou a Fiestou je časově omezen.A teď se mě nevybavuje jestli na dva,nebo tři roky.smajlík
Já právě myslím, že na tři, proto se divím.
16. 10. 2018 09:48
00
Původně napsal Sukop
Původně napsal JaraKl
V rozhovoru s p.Jírovcem,když oznamovali sponzorování a pořádání Pačejova něco takového zaznělo,že program s Vencou a Fiestou je časově omezen.A teď se mě nevybavuje jestli na dva,nebo tři roky.smajlík
Já právě myslím, že na tři, proto se divím.
V Rally byl rozhovor s Jírovcem ve kterém říká že příští sezóna bude poslední s Ašínem.
16. 10. 2018 10:45
00
Tak to bude "dream team", jestli to Malcolmovi "klapne" v této sestavě smajlík Osobně doufám aspoň v Elfyna...
16. 10. 2018 11:50
00
Původně napsal Matahar50
Původně napsal Sukop
Původně napsal JaraKl
V rozhovoru s p.Jírovcem,když oznamovali sponzorování a pořádání Pačejova něco takového zaznělo,že program s Vencou a Fiestou je časově omezen.A teď se mě nevybavuje jestli na dva,nebo tři roky.smajlík
Já právě myslím, že na tři, proto se divím.
V Rally byl rozhovor s Jírovcem ve kterém říká že příští sezóna bude poslední s Ašínem.
myslím,že máš pravdu....jen mě napadlo,koho myslel Vojta na příští sezonu u nich v týmu? ví někdo?
16. 10. 2018 13:09
00
CloseR: Sestavy M-Sportu od r. 2013:
13 - Ostberg, Novikov
14 - Hirvonen, Evans
15 - Tanak, Evans
16 - Ostberg, Camilli

Breen a Paddon se mi nezdaj jako slabsi sestava nez kterakoliv z uvedenejch.
16. 10. 2018 13:40
Upraveno 13:41
00
Já teda vidím trojici Breen, Paddon a Evans na stejné úrovni, všichni zajíždí plus mínus stejné výsledky...
Tedy kolem 5-7místa, při výpadku těch nejrychlejších nebo když jim to sedne jsou schopni se prodrat i více dopředu, ale na stabilní boj o bednu to není...
Takže nevím, v čem si Malcolm polepší.
Jestli Esapekka opravdu odejde od Toyoty, tak je blázen, tam měl super příležitost, jet bez tlaku a dělat dobrý výsledek. Obávám se, že v Citroenu to tak bez tlaku nebude...
A pokud opravdu odejde, tak bych být Toyotou bral místo něj raději toho uvolněného Evanse než Krise, protože byť je Kris větší střelec, bodů jim asi moc nepřinese.
Taky je mi líto, že Mads nedostane více možností, než jet jen jako trojka a asi jen občas.
16. 10. 2018 19:41
00
Kluci, tak se tomu Kopejdovi slozime ne? smajlíksmajlík
16. 10. 2018 21:21
00
JohnyMaiden....tož to by sme se museli začít skládat tak před dvaceti roky smajlíksmajlíka možná aj tak by na to nebylosmajlíksmajlíksmajlík

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama