23. 10. 2018 18:08 − 1972× − 0

V Holandsku se dá vyhrát i s Lancerem EVO IV

Na nizozemských úsecích sice už jezdí moderní speciály kategorie R5, ale na vítězství stačí i usednout do historického Mitsubishi.

Větší konkurence s vozy R5 se letos objevila pouze na několika největších tamních podnicích, mezi které závěrečná Conrad Twente Rally nepatří. Na její start dorazila pouhá čtveřice těchto speciálů a jeden z nich navíc zazlobil hned v první zkoušce. Největší favorit na vítězství Jasper van den Heuvel v první zkoušce zůstal dvacet minut stát kvůli problému s turbem své Fiesty R5. Martin van Iersel se na startu ukázal se svým tradičním Hyundaiem i20 R5, ale do bojů o pódiové příčky vůbec nezasáhnul. V cíli se musel spokojit se slabou šestou příčkou a porážkou i od nejrychlejšího produkčního Mitsubishi v rukách Lamberta Parrena.

Z první etapy ale přesto jako vítěz vyšel pilot speciálu R5. Kevin van Deijne se svým Fordem vyhrál dvě zkoušky, tedy stejně jako Piet van Hoof se zmiňovaným historickým Lancerem. Po součtu časů se však z první příčky o 7,6 sekundy radoval van Deijne. V neděli se pilot Fiesty dostal do problémů a z boje o vítězství se přesunul do boje o setrvání na pódiu. Čtvrtý Bas van Kamperdijk s Fordem Fiesta Proto ale na něho ztrácel několik minut a van Deijne tak o třetí místo nepřišel. S druhou etapou se nejlépe popasovala Melissa Debackere za volantem Škody Fabia R5. Ze soboty si ale odvážela takřka půlminutový odstup a ten se jí celý umazat nepodařilo. Van Hoof se ujal v šestém testu vedení a nakonec si jej udržel až na cílovou rampu.

Komentářů celkem: 0
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!