Kris Meeke: Toyota je tým, kde chcete být
Kris Meeke, vítěz pěti soutěží MS a zatím stále jediný pilot, který dokázal Citroen C3 WRC ukočírovat k vítězství v soutěži světového šampionátu, se po letošním odstavení ze sestavy Citroenu vrací do mistrovství světa v barvách Toyota Gazoo Racing a po prvních testech si nemůže vynachválit atmosféru v týmu. Ve Finsku lokalizovaná organizace pod vedením Tommiho Mäkinena má dle slov rodáka z Dungannonu naprosto jinou atmosféru a prostředí, než všechny týmy, kde dosud působil. Za všemi pozitivními změnami, které v TGR oproti předchozím angažmá Kris Meeke vidí právě osobu šéfa týmu, jenž býval dobrým pilotem (inu, čtyřnásobných mistrů světa moc není) a nyní vede svou stáj při druhém roce působení v MS k boji o titul mezi konstruktéry.
"Při jednání s Tommim a po setkání s týmem opravdu cítím rodinnou atmosféru v týmu. Na základně týmu panuje přirozená atmosféra. Finsko je země rallysportu zaslíbená, sídlo je navíc v srdci oblasti, kde se jezdí Rally Finland. A pokud jde o vycházení se všemi členy týmu, všichni jsou příjemní a slušní lidé usilující o stejnou věc a to je pro mě hodně osvěžující. Po mém odchodu z MS jsem si nechal pár měsíců sám pro sebe, ale když jsem pak volal Tommimu ohledně angažmá, vše do sebe zapadalo," popisuje severoirský jezdec atmosféru v novém týmu a pokračuje, "přijel jsem za Tommim do Jyvaskyly a mohli jsme spolu hodiny sedět a debatovat o autech a technické stránce věci. Ve všem se tu myslí kupředu a tento způsob přístupu je něčím, co jsem už docela dlouho nezažil. Možná, že byly nějaké další nabídky na příští rok, ale řekl jsem si, že když se chci vrátit do MS, tak to musí být pořádně a to, jak ke svému angažmá přistupuje Toyota z dlouhodobého hlediska a úspěchy, které ve své druhé sezóně mají, byly jasným argumentem při mém rozhodování. Už po chvíli v týmu cítím velmi příjemné prostředí a je to rozdíl oproti tomu, co jsem zažíval dříve," nemůže si Kris Meeke vynachválit podmínky v Toyota Gazoo Racing.
A jak vypadá ze slov Tommiho Mäkinena, spokojenost je oboustranná: "Chci, aby si to Kris užíval spolu s námi, chci, aby ho to za volantem bavilo. Letos jsme to mohli vidět u Jari-Mattio, když z něj sejmete tlak, tak rychlost, užívání si jízdy a výsledky přicházejí. Kris musí jet tak, aby si to užíval on sám, to je to hlavní. Nechci, aby byl pod jakýmkoliv tlakem a teprve potom dokáže zajet ten nejlepší výsledek." Závěrem pak šéf Toyota Gazoo Racing odpovídá na otázku, která minulý týden zajímala asi všechny. Boural nebo neboural Kris Meeke na testech? "Fotka nebyla vtípkem. Byla to malinkatá chybička. Stalo se to v táhlé zatáčce, která utahovala a bylo to pomalu v nulové rychlosti. Auto nebylo poškozené, pouze zůstalo ležet na boku. Upřímně, nic se nestalo. Vůbec si s tou bouračkou nelámu hlavu. Auto se nechalo vytlačit a šlo pokračovat v testu. Nebylo to žádné drama," uzavírá Tommi Mäkinen.
Ja nevím, ale pro mě je mnohem zajímavější potvrzení info, že Meeke to opravdu poslal ven už při prvním testování... Je neuvěřitelný... Proč ho Toyota angažovala nechápu. Možná přivedl nového sponzora - silnou pojišťovnu
Áááá "konektoři" už se začínají scházet k hromadné masturbaci,to zas budem poučení až hanba.Ja bych jim doporučoval buď omezit svou úchylku v potřebě poučování,nebo prostě přečíst,ale pak tady neblít své pohnutky.To bude pro širokou základnu zde čtoucích nejlepší.Děkuji za článek, mně obyčejnému matlákovi,to stačí a nic v tom nehledám.
Ja nevím, ale pro mě je mnohem zajímavější potvrzení info, že Meeke to opravdu poslal ven už při prvním testování... Je neuvěřitelný... Proč ho Toyota angažovala nechápu. Možná přivedl nového sponzora - silnou pojišťovnu
Ja nevím, ale pro mě je mnohem zajímavější potvrzení info, že Meeke to opravdu poslal ven už při prvním testování... Je neuvěřitelný... Proč ho Toyota angažovala nechápu. Možná přivedl nového sponzora - silnou pojišťovnu
A něco k tématu by nebylo ?
Áááá "konektoři" už se začínají scházet k hromadné masturbaci,to zas budem poučení až hanba.Ja bych jim doporučoval buď omezit svou úchylku v potřebě poučování,nebo prostě přečíst,ale pak tady neblít své pohnutky.To bude pro širokou základnu zde čtoucích nejlepší.Děkuji za článek, mně obyčejnému matlákovi,to stačí a nic v tom nehledám.
https://www.zive.cz/clanky/proc-nevidime-chyb-ve-vlastnich-textech/sc-3-a-174975/default.aspx
Teda ,vy obrozenci a bojovníci za čistotu jazyku ,běžte na fórum ústavu pro jazyk český . A Kuře my ,kteří jsem chodíme kvůli rallye ,ti moc děkujem a kašli na ně
hoši už mě fakt nebavíte..... já se chodím proto abych v klidu početl a podiskutoval o rally, na vaše výlevy tady kromě pár vyjímek není nikdo zvědavej
Taky jsem míval z diktátů jedničky, ale když jsem brigádničil jako přispěvatel technických aktualit, bylo to trochu o něčem jiném odladit článek, eliminovat nenápadná přepsání po prohozeném nebo nedetekovaném úderu kláves a tak. V pracovních mailech pravidelně zahajuju Hell místo Hello...
Osobně jsem rád za kuřeho aktuality i za Meeka u Toyoty.