19. 11. 2018 07:58 − 6162× − 16 0

T. Neuville: "Bylo to všechno nebo nic."

Ještě před poslední etapou Kennards Hire Rally Australia byli v boji o titul tři jezdci – Ott Tänak, Sebastien Ogier a Thierry Neuville.

Jako první se z boje poroučel posledně jmenovaný – díky ztrátě z úvodu soutěže neměl jednoduchou pozici, riskoval a urazil u svého Hyundai i20 Coupe WRC kolo. Neuvillovi nezbylo než odstoupit.

"Bylo to všechno nebo nic – neměli jsme co ztratit. Tvrdě jsem tlačil, abych zacelil mezeru mezi námi. V odpolední sekci jsme jeli přes závit a poškodil jsem auto – je to součást hry," dodal smutně belgický závodník. "První náraz přišel, protože trať byla velmi kluzká. Byl jsem moc rychlý, jel zeširoka a pak mi odešla jednička. Znejistilo mne to, přehlédl jsem horizont, byl moc rychlý a narazil jsem do stromu," popsal detailně svůj konec v australské soutěži Thierry Neuville.

Pilot Hyundai nezapomněl pogratulovat novým mistrům Světa: "Byla to skvělá sezóna, blahopřeji Sebovi a Julienovi. A díky mému týmu. Pořád jsme bojovali, teď se těším na krátkou přestávku, než se podíváme na to, co přijde dál. Už teď se těším na příští rok." Thierry Neuville skončil v letošním šampionátu jezdců na 2. místě. Zatímco v polovině mistrovství vedl a zdál se být hlavním aspirantem na titul, posledních pět závodů ze šesti se mu příliš nepovedlo a z titulu nic nebylo.

Komentářů celkem: 16
19. 11. 2018 16:13
0 0
Byl to skvělý rok pro celé MS,super vyrovnané a napětí až do konce.Je jen škoda,že to Thierrymu už konečně nevyšlo,ale Seb byl druhou polovinu šampionátu lepší a titul si zasloužísmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlík
19. 11. 2018 19:02
0 0
Podle mě si to pan KDYBY NEZASLOUŽIL když se mu nevedlo,tak to sváděl na všechny a všechno okolo sebesmajlík
19. 11. 2018 20:14
0 0
Opravdu mě hodně zaráží kolik lidí si neuvědomuje,jak neskutečně náročné na psychiku to musí být a na jak tenké hraně se tito jezdci pohybují.Z toho potom vznikají různé nervózy a neurózy.Hodnotit někoho koho známe pouze z obrázků ať už pohyblivých či tištěných je přinejmenším hloupé.To je prostě soutěžení,kdo je soutěživý,zná takový ten pocit,kdy už je výhra na dosah a o chlup uteče,to je potom na nervy.Rozhodují úplné prkotiny v celém týmu,potom to dávají jezdci najevo.Chovají se tak všichni,co jim o něco jde.Gigi ten se dopouštěl "násilí" i na spolujedci smajlík Thiery je topový jezdec a zaslouží si vyhrávat a pokud to vše západně do sebe,tak si zaslouží i titul.Letos mu to nevyšlo,ale začátek sezóny měl famózní.Rallye nemůže být nikdy spravedlivá.
20. 11. 2018 07:03
2 0
Původně napsal dalva
Opravdu mě hodně zaráží kolik lidí si neuvědomuje,jak neskutečně náročné na psychiku to musí být a na jak tenké hraně se tito jezdci pohybují.Z toho potom vznikají různé nervózy a neurózy.Hodnotit někoho koho známe pouze z obrázků ať už pohyblivých či tištěných je přinejmenším hloupé.To je prostě soutěžení,kdo je soutěživý,zná takový ten pocit,kdy už je výhra na dosah a o chlup uteče,to je potom na nervy.Rozhodují úplné prkotiny v celém týmu,potom to dávají jezdci najevo.Chovají se tak všichni,co jim o něco jde.Gigi ten se dopouštěl "násilí" i na spolujedci smajlík Thiery je topový jezdec a zaslouží si vyhrávat a pokud to vše západně do sebe,tak si zaslouží i titul.Letos mu to nevyšlo,ale začátek sezóny měl famózní.Rallye nemůže být nikdy spravedlivá.
Ano, náročné na psychiku to jednoznačně je, a proto třeba já nikdy nebudu mistr světa, protože i kdybych řídil seberychleji v autě, které je o pět levelů jinde než zbytek, před poslední rz bych případnou výhru neunesl a někam s tím praštil...(berte prosím s nadsázkou). A právě proto není mistr světa pouze ten nejrychlejší, ale zároveň i nejvíce psychicky odolný. Co udělal Ogi po Turecku. Vysypal si popel na hlavu a řek "podělal jsem to". Co udělal Nevil když se mu nedařilo? Auto na hovno, nemám oporu v týmu, kdybych nečistil, kdybych neurazil kolo, tady jsem měl vyhrát já, apod. Pouze mistr světa dokáže danou situaci správně vyhodnotit, zachovat klidnou hlavu a v případě, kdy se na to necítí, tak brát třeba i páté místo...
20. 11. 2018 07:10
0 0
Původně napsal vencls
Původně napsal dalva
Opravdu mě hodně zaráží kolik lidí si neuvědomuje,jak neskutečně náročné na psychiku to musí být a na jak tenké hraně se tito jezdci pohybují.Z toho potom vznikají různé nervózy a neurózy.Hodnotit někoho koho známe pouze z obrázků ať už pohyblivých či tištěných je přinejmenším hloupé.To je prostě soutěžení,kdo je soutěživý,zná takový ten pocit,kdy už je výhra na dosah a o chlup uteče,to je potom na nervy.Rozhodují úplné prkotiny v celém týmu,potom to dávají jezdci najevo.Chovají se tak všichni,co jim o něco jde.Gigi ten se dopouštěl "násilí" i na spolujedci smajlík Thiery je topový jezdec a zaslouží si vyhrávat a pokud to vše západně do sebe,tak si zaslouží i titul.Letos mu to nevyšlo,ale začátek sezóny měl famózní.Rallye nemůže být nikdy spravedlivá.
Ano, náročné na psychiku to jednoznačně je, a proto třeba já nikdy nebudu mistr světa, protože i kdybych řídil seberychleji v autě, které je o pět levelů jinde než zbytek, před poslední rz bych případnou výhru neunesl a někam s tím praštil...(berte prosím s nadsázkou). A právě proto není mistr světa pouze ten nejrychlejší, ale zároveň i nejvíce psychicky odolný. Co udělal Ogi po Turecku. Vysypal si popel na hlavu a řek "podělal jsem to". Co udělal Nevil když se mu nedařilo? Auto na hovno, nemám oporu v týmu, kdybych nečistil, kdybych neurazil kolo, tady jsem měl vyhrát já, apod. Pouze mistr světa dokáže danou situaci správně vyhodnotit, zachovat klidnou hlavu a v případě, kdy se na to necítí, tak brát třeba i páté místo...
Přesně tak.smajlík
20. 11. 2018 08:47
2 0
Ale přátelé! Přesně tohle tu všichni psali o Ogierovi ještě před dvěma lety. A stačí dva roky u M-Sportu a rázem je vše zapomenuto a Seb je vlastně svatý. Dejte tedy tomu mladšímu a možná hrabivějšímu po titulu šanci - nikdy nevíte, co to s ním udělá až nebude jen dobyvatel titulu, ale i vlastník titulu. A jednoznačně na to má. Ono už jen to, že dokáže pojet ufonaII. něco dokazuje. A nedivil bych se, kdyby přišla změna taktiky a v první půli sezony se jen "vozil", aby v druhé půli (bez problémů s čištěním trati) zaútočil...
20. 11. 2018 10:04
0 0
Pod prispevok od hobita sa podpisem. Kym Ogier neprestupil do M-Sportu bol podobne nenavideny, ako teraz Neuville.
20. 11. 2018 10:15
0 0
to sice Ogier byl, ale taky vyhrával tituly, Neuville už je počtvrtý "jenom" druhej, tohle prostě s kebulí musí zamotat a klidu to fakt nepřidá, spíš stoupá frustrace a skoro i beznaděj
20. 11. 2018 10:36
0 0
A do toho vstoupí ještě Meeke, který taky nic nedá zadarmo a bude brát body. Největší šanci měl letos.
20. 11. 2018 10:37
0 0
Takhle se chová každý kdo chce uspět na nejvyšší úrovni a v daný moment se mu nedaří, úplně každý-jen je to o tom si to přiznat.Ogier taky říkával, že jiní mu záměrně škodí, že auto nefunguje, že tým mu nepomáhá!Latvala,taky nadával na kde co,Colin,Sainz,Gronholm,Solberg atd,atd.To tak při soutěžení bývá,ale dělat z někoho špatného člověka,to asi není v pořádku.Thiery na to má být mistrem světa i si to klidně zaslouží, není důvod proč ne.
20. 11. 2018 12:15
0 0
dalvo, špatného člověka ze sebe dělá sám, stejně jak to dělával Ogier. A stejně jako on má možnost to změnit...
20. 11. 2018 12:22
0 0
Menší statistika bodování nejlepších 3: prvních 6 závodů: OGI 122 bodů, NEU 149 bodů a TAN 77 bodů, 8. až 13. závod OGI 97 bodů (z toho poslední 3 závody 65 bodů), NEU 52 bodů (z toho v posledních 3 závodech 24 body) a TAN 104 body (poslední 3 závody 17 bodů). Pro zajímavost JML v prvních 6 závodech nasbíral 37 bodů a v 8. až 13. potom 91 bodů a z toho v posledních 3 závodech 43. Takže jestli si formu ze závěru roku přenese i do další sezóny tak se máme na co těšit smajlík
20. 11. 2018 13:09
0 0
Původně napsal hobit
Ale přátelé! Přesně tohle tu všichni psali o Ogierovi ještě před dvěma lety. A stačí dva roky u M-Sportu a rázem je vše zapomenuto a Seb je vlastně svatý. Dejte tedy tomu mladšímu a možná hrabivějšímu po titulu šanci - nikdy nevíte, co to s ním udělá až nebude jen dobyvatel titulu, ale i vlastník titulu. A jednoznačně na to má. Ono už jen to, že dokáže pojet ufonaII. něco dokazuje. A nedivil bych se, kdyby přišla změna taktiky a v první půli sezony se jen "vozil", aby v druhé půli (bez problémů s čištěním trati) zaútočil...
Evidentně mě znáš. Když byl Seb Druhý u Volkswagenu, nemohl jsem mu přijít na jméno. Podle mě byl nafamfrněný arogantní fracek, který by potřeboval nakopat do sedativa. Prošly dva roky, já Ogierovi fandil a držel pěsti, aby titul pro Wilsona vybojoval. Takže buď se změnil Seb, nebo stárnu a senilním. Momentálně nemusím Thieryho, ale nelámu nad ním hůl. Možná za pár let.......smajlík
20. 11. 2018 15:55
0 0
Původně napsal Christ
Menší statistika bodování nejlepších 3: prvních 6 závodů: OGI 122 bodů, NEU 149 bodů a TAN 77 bodů, 8. až 13. závod OGI 97 bodů (z toho poslední 3 závody 65 bodů), NEU 52 bodů (z toho v posledních 3 závodech 24 body) a TAN 104 body (poslední 3 závody 17 bodů). Pro zajímavost JML v prvních 6 závodech nasbíral 37 bodů a v 8. až 13. potom 91 bodů a z toho v posledních 3 závodech 43. Takže jestli si formu ze závěru roku přenese i do další sezóny tak se máme na co těšit smajlík
Kam se počítá 7. závod? (1.-6. 8.-13.)smajlík
20. 11. 2018 16:16
0 0
Christ: Jasně, ale statistika neukazuje, kde kdo byl na trati, jakou měl závadu atd. Proto i píšu, že bych se nedivil změně Neuvillovy taktiky - první půli se "vozit", brát bedny a sbírat body, aby v druhé půli mohl bez čištění tratě útočit na titul.
Mimochodem stran týmové režie a výkonů tým. kolegů mě letos fest zklamal Mikkelsen. A to o sobě prohlašoval, jak MS ho potřebuje atd. Až si říkám, že jestli je tak dobrý, jak tvrdí, tak možná zaostává Hyundai. Pak je ovšem Thiery extratřída. Ale to asi ne.smajlík
20. 11. 2018 19:29
0 0
Kdyby Ott nemel zacatek sezony tak slaby byl by jasnej mistr pristi rok pokud si podchyti prvni podniky je jasny mistr .. do ted nechapu prvni 2 na trati cistici sotva v top 10 a 3ti na trati prvni flek .... Thiery zas bude chytrej jak radio ale kdo na to ma je Tanak nebo Ogier to sou ted 2 nej jezdci psychicky i rychlostne smajlík

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama