--> -->
30. 11. 2018 16:56 − 7204× − 16 0

Citroen příští rok asi jen se 2 vozy

Abu Dhabí už nebude sponzorovat tým Citroen v MS. Díky chybějícím financím to tak vypadá, že Citroen pojede jen s dvojicí vozů.

O tom, že Abu Dhabí skončí, se spekulovalo již dlouho. Teď je to definitivní. Jednak to potvrdil šéf týmu Pierre Budar, jednak i včera na testu Ogiera se na autě staré reklamy narychlo přelepovaly páskami.

I podle Budara z toho vyplývá, že Citroen pojede příští rok jen se dvěma jezdci – Ogierem a Lappim. A to je docela problém. Jednak už před sezónou může Citroen zapomenout na titul mezi značkami, jednak třeba pro Ogiera bude těžší titul obhájit, protože nebudu mít takovou týmovou podporu. A že je důležitá, o tom se přesvědčil letos dostatečně.

Otázkou je, co bude s Breenem a Ostbergem. Třeba u Ostberga je zvláštní, že nebude dělat trojku v týmu, protože zrovna on dokáže docela dost peněz přinést. A pak také vyvstává otázka, zda se Loeb někdy u Citroenu ještě někdy sveze.

Spekuluje se také, že by se Abu Dhabí mohlo vrátit k M-Sportu. To by jistě Malcolm Wilson uvítal. Další týden napoví…

Komentářů celkem: 16
30. 11. 2018 17:12
00
Co RedBull, Total, Qatar...?
30. 11. 2018 17:15
00
A co třeba podpora RedBullu, který byl od určité doby "hlavním partnerem" Loéba, a pak po odchodu ze scény krále Seba I. byl vždy po boku Ogiera (VW, M-Sport)? Nebo budou nedostatečné prostředky? Je to řečnická otázka, nechci tu rozvádět nějaké spekulace nebo pochybnosti. Jen by mě zajímalo, jestli ví někdo víc o této dvojce - RedBull/Ogier smajlík
30. 11. 2018 17:15
00
Doufám, že se nějaký silný sponzor najde, jinak je dost smutný, kdyby jeli opravdu jen se 2 vozy, obzvlášť když Toyota pojede občas i se 4. Ogier je dost silná reklama pro případné partnery a hlavně by si u Citroenu 3. vůz vydupat mohl, podporu bude potřebovat.
30. 11. 2018 17:21
00
Řekl to tak opravdu? Není zpráva jen taková že Abu Dhabi končí? Ještě bych nedělal takové závěry smajlík. Nejsou blázni a budou chtít útočit na titul i ve značkách.
30. 11. 2018 17:25
00
Původně napsal blaha.48
Řekl to tak opravdu? Není zpráva jen taková že Abu Dhabi končí? Ještě bych nedělal takové závěry smajlík. Nejsou blázni a budou chtít útočit na titul i ve značkách.
Řekl, píše o tom dnes L'Equipe
30. 11. 2018 17:46
00
Souhlasím, taky se divím že se nedohodnou s Ostbergem aspoň na soutěže co mu jdou aby si zaplatil třetí auto...
30. 11. 2018 18:49
00
Na titul ve značkách stejně nemají. Ne s takovým autem. Tak že o nic nejde.
30. 11. 2018 20:26
Upraveno 20:27
00
Původně napsal Jan1000
Na titul ve značkách stejně nemají. Ne s takovým autem. Tak že o nic nejde.
Loeb výkonem v Katalánské rallye řekl pravý opak.smajlík
30. 11. 2018 20:41
00
tak Abu Dhabi zpět za Malcolmem a to by bylo, aby neměl jedno auto pro Loeba smajlík jo, jak krásné je snít smajlík
30. 11. 2018 23:13
00
Původně napsal Pepan A1
Původně napsal Jan1000
Na titul ve značkách stejně nemají. Ne s takovým autem. Tak že o nic nejde.
Loeb výkonem v Katalánské rallye řekl pravý opak.smajlík
To je trochu naivní...
Jakou soutěž Citroen vyhrál naposledy předtím?
Prostě někde to auto celkem funguje, ale na celou sezónu nestačí, zatím.
30. 11. 2018 23:34
00
Původně napsal Antonín
Původně napsal Pepan A1
Původně napsal Jan1000
Na titul ve značkách stejně nemají. Ne s takovým autem. Tak že o nic nejde.
Loeb výkonem v Katalánské rallye řekl pravý opak.smajlík
To je trochu naivní...
Jakou soutěž Citroen vyhrál naposledy předtím?
Prostě někde to auto celkem funguje, ale na celou sezónu nestačí, zatím.
V tom případě jsem asi stejně naivní jako Ogier. Nemyslím si, že by šel do nefungujícího týmu s nefungujícím autem. A díky testům měl možnost zjistit, jaký má to auto potenciál. Určitě nešel do Citroenu jenom kvůli penězům.
1. 12. 2018 00:34
00
Původně napsal Pepan A1
Původně napsal Antonín
Původně napsal Pepan A1
Původně napsal Jan1000
Na titul ve značkách stejně nemají. Ne s takovým autem. Tak že o nic nejde.
Loeb výkonem v Katalánské rallye řekl pravý opak.smajlík
To je trochu naivní...
Jakou soutěž Citroen vyhrál naposledy předtím?
Prostě někde to auto celkem funguje, ale na celou sezónu nestačí, zatím.
V tom případě jsem asi stejně naivní jako Ogier. Nemyslím si, že by šel do nefungujícího týmu s nefungujícím autem. A díky testům měl možnost zjistit, jaký má to auto potenciál. Určitě nešel do Citroenu jenom kvůli penězům.
Co když ano? Kdo z nas byl s Ogierem na pivu? Všichni jen spekulujeme. Uvidíme, ale osobně se bojím, že Ogier zakončí kariéru neslavně jako například Schumacher.
1. 12. 2018 01:38
00
Původně napsal ladaalois
Původně napsal Pepan A1
Původně napsal Antonín
Původně napsal Pepan A1
Původně napsal Jan1000
Na titul ve značkách stejně nemají. Ne s takovým autem. Tak že o nic nejde.
Loeb výkonem v Katalánské rallye řekl pravý opak.smajlík
To je trochu naivní...
Jakou soutěž Citroen vyhrál naposledy předtím?
Prostě někde to auto celkem funguje, ale na celou sezónu nestačí, zatím.
V tom případě jsem asi stejně naivní jako Ogier. Nemyslím si, že by šel do nefungujícího týmu s nefungujícím autem. A díky testům měl možnost zjistit, jaký má to auto potenciál. Určitě nešel do Citroenu jenom kvůli penězům.
Co když ano? Kdo z nas byl s Ogierem na pivu? Všichni jen spekulujeme. Uvidíme, ale osobně se bojím, že Ogier zakončí kariéru neslavně jako například Schumacher.
To auto je už prakticky hotový, co je na tom k neuvěření? A v rukách jezdce tipu Ogier pojede zcela jistě o titul...
1. 12. 2018 01:42
00
Původně napsal WURZ Ondrej
A co třeba podpora RedBullu, který byl od určité doby "hlavním partnerem" Loéba, a pak po odchodu ze scény krále Seba I. byl vždy po boku Ogiera (VW, M-Sport)? Nebo budou nedostatečné prostředky? Je to řečnická otázka, nechci tu rozvádět nějaké spekulace nebo pochybnosti. Jen by mě zajímalo, jestli ví někdo víc o této dvojce - RedBull/Ogier smajlík
O tomto se dočtete třeba zde: smajlík
https://www.ewrc.cz/clanek/33042-red-bull-bude-hlavnim-sponzorem-citroenu/
1. 12. 2018 11:04
00
Původně napsal Pepan A1
Původně napsal Antonín
Původně napsal Pepan A1
Původně napsal Jan1000
Na titul ve značkách stejně nemají. Ne s takovým autem. Tak že o nic nejde.
Loeb výkonem v Katalánské rallye řekl pravý opak.smajlík
To je trochu naivní...
Jakou soutěž Citroen vyhrál naposledy předtím?
Prostě někde to auto celkem funguje, ale na celou sezónu nestačí, zatím.
V tom případě jsem asi stejně naivní jako Ogier. Nemyslím si, že by šel do nefungujícího týmu s nefungujícím autem. A díky testům měl možnost zjistit, jaký má to auto potenciál. Určitě nešel do Citroenu jenom kvůli penězům.
Šlo o titul ve značkách, nebo o Seba?
O naivitě Seba dost pochybuji, ale on určitě nehodnotí auto podle jedné soutěže...
1. 12. 2018 16:05
00
Původně napsal Antonín
Původně napsal Pepan A1
Původně napsal Antonín
Původně napsal Pepan A1
Původně napsal Jan1000
Na titul ve značkách stejně nemají. Ne s takovým autem. Tak že o nic nejde.
Loeb výkonem v Katalánské rallye řekl pravý opak.smajlík
To je trochu naivní...
Jakou soutěž Citroen vyhrál naposledy předtím?
Prostě někde to auto celkem funguje, ale na celou sezónu nestačí, zatím.
V tom případě jsem asi stejně naivní jako Ogier. Nemyslím si, že by šel do nefungujícího týmu s nefungujícím autem. A díky testům měl možnost zjistit, jaký má to auto potenciál. Určitě nešel do Citroenu jenom kvůli penězům.
Šlo o titul ve značkách, nebo o Seba?
O naivitě Seba dost pochybuji, ale on určitě nehodnotí auto podle jedné soutěže...
Myslím, že Ogier si otestoval auto, prošel fabriku, poptal se na plány na další sezóny, možná pohovořil i s lidmi, které zná ještě z doby, kdy v Citroenu začínal a pak si tyto informace porovnal s tím, co věděl o M-Sportu. Určitě má informací mnohem více než my všichni dohromady.

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama reklama
-->