Flídr poprvé na podniku zařazeném do MMČR

Ač to přijde leckomu podivné, Leoš Flídr ještě nikdy v kariéře neabsolvoval rallyový podnik „velkého mistráku“.

TISKOVÁ ZPRÁVA

Ač to přijde leckomu podivné, Leoš Flídr ještě nikdy v kariéře neabsolvoval rallyový podnik „velkého mistráku“. V dobách, kdy vévodil poli ČMPR se objevil v Příbrami a v Třebíči, ale tam jeli „druholigoví“ jezdci pouze vybrané etapy. Minulý rok startoval krom podniků ČMPR pouze v rallysprintech a ani letošní dva starty (Valaška a Tišnov) nebyly zařazeny do seriálu MMČR.

Jaké cíle si tedy Leoš před startem klade?

„Jednoznačně dojet až na cílovou rampu! Tak dlouhou a náročnou soutěž jsem nikdy nejel a před profilem trati mám respekt. Chci si ale hezky zazávodit. Erzety jsou náročné, ale taky krásné.“

Tak jako v předešlých startech bude Flídra navigovat Bohumil Ehl a usednou do kokpitu Škody Octavia WRC REX týmu Besedice.

„Octavia po mé tišnovské kolostřešní kombinaci prošla karosárnou a lakovnou. Věřím, že bude ve výborné kondici. Náš mateřský tým SVC Náchod Motorsport společně s mechaniky Rex týmu odvedli perfektní práci. Patří jim za to velký dík“, dodává pilot.

A jak vidí šance posádky šéf týmu SVC Náchod Vladimír Vitver?

„Náš vůz bude jedním ze dvou wéercéček na startu. Bohužel pro nás, v tom druhém sedí za volantem Štěpán Vojtěch. A kombinace Vojtěch x zkušenosti x Peugeot 206 WRC je natolik silná, že nemůžeme pomýšlet na rovnocenný souboj. Myslím, že velmi náročné bude držet i krok se špičkou produkčních vozů. Proti naší posádce hraje její nezkušenost. Cíl je ale daleko a může se stát cokoli. Soutěžní sport je nevyzpytatelný a v tom je také krásný.“

Komentářů celkem: 2
26. 5. 2006 12:36
0 0
http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/25.05.2006/1097181328-udalosti/21834.html?ilink=34745

No,přejme si,aby slova Leoše byla pravdivá a šlo jen opět o snahu někoho závistivého.
Anonym IP:213.235.168.5
27. 5. 2006 23:46
0 0
Předešlý názor napsal zřejmě člověk, který má hlavu na přemýšlení..A k tomu zpravodajství:S největší pravděpodobností jde jen o konkurenční boj..Podle toho co je v té relaci uvedeno šlo o 18 případu za posledních 5 let..Bůhví jak to je opravdu. Mám dojem, že takhle velká firma (jsem z těch končin), která prodává odhadem 250-400 aut ročně zřejmě nemá zapotřebí dělat pár "kšeftů" s omlazováním aut.(pokud dobře počítám za 5 let to je asi 1500 prodaných aut - na 18-ti "omlazených" vozech asi ta Flídrova firma nestojí)
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!