26. 5. 2006 00:00 − 3599× − 14

NOVASOL Historic Rally Team před sezónou

Po loňské nepříjemné události jsme se rozhodli, že pro sezónu 2006 připravíme několik zásadních změn a vylepšení.

Tisková zpráva 17.5.2006 – NOVASOL Historic Rally Team

Po loňské nepříjemné události na Historic Vltava Rallye, o které informovala většina médií věnujících se rallysportu, jsme se rozhodli, že pro sezónu 2006 připravíme několik zásadních změn a vylepšení, počínaje stavbou nového soutěžního vozu, zlepšením servisního a logistického zázemí a v neposlední řadě zlepšením prezentace našeho týmu. Důležitý krokem v prezentaci bylo zaregistrování domény www.hrt.cz, na které jsme v únoru letošního roku spustili web ve zcela nové podobě a s rozšířeným a především aktuálním obsahem. Postupně doplňujeme i informace o historii týmu. I v letošním roce chceme pokračovat v systematickém natáčení onboard videa, které bude prezentováno na našem webu.

Stavba nového soutěžního vozu Škoda 110 L začala nákupem nové karoserie v listopadu loňského roku. Tuto karoserii jsme zbavili všech ochranných nátěrů uvnitř i vně vozu a na některých místech jsme navařením plechů karoserii vyvařili a tím vyztužili. Vevaření rámu jsme svěřili specializované dílně. Velkou změnou v předpisech pro ochranné rámy je možnost např. navaření bočního kříže a možnost mít rám s více diagonálními vzpěrami. Z hlediska bezpečnosti jsme toho po našich zkušenostech využili a rám tak nechali vyrobit. Po dohodě s hlavním sponzorem, firmou NOVASOL, s.r.o. (www.novasol.cz) jsme rozhodli, že auto zůstane žluté. V současné době je auto v dílně HRT a s velkou pečlivostí do něj montujeme jednotlivé komponenty. Největší změnou oproti loňskému vozu je nový motor o objemu 1150 cm3 s osmikanálovou hlavou. Motor vznikl v dílně Milana Fiedlera a má v rámci povolených úprav oproti sériovému motoru zvětšený objem na 1 144 cm3 (vrtání 73,2 mm x zdvih 68 mm), vačkovou hřídel s časováním 280/300. Osmikanálová litinová hlava je osazena dvěma dvojitými karburátory Weber 40 DCOE upevněnými na hliníkových sání přes hlavu. Vzduch k nim bude filtrován přes velký filtr značky itg. Výfuk bude na trubkových výfukových svodech od hlavy umístěn příčně pod zadním nárazníkem. Tehdejší tovární motory disponovaly při stupni komprese 12 výkonem 73,6 kW (100 k) při 7 000 ot/min a točivým momentem 113 N.m při 5 500 ot/min.

V rámci příprav na novou sezónu jsme se zaměřili i na servisní Iveco Daily. To postupně vybavujeme vestavbou regálů z hliníkových profilů, držáky kol, ve vybavení nebude chybět ani malý ponk a další vybavení nutné pro kvalitní servis soutěžního vozu.

Pro letošní rok plánujeme účast na následujících podnicích:

09.-10.06. Historic Vltava Rally Klatovy
23.-24.06. Rally Lužické hory, Hrádek nad Nisou
14.-16.07. Rally Bohemia, Mladá Boleslav
28.-29.07. III. Sprintrally Pelhřimov – Memoriál Tomáše Vojtěcha
11.-13.08. Rally Teplice
08.-09.09. XIV. Böttcher Rally Vyškov
06.-08.10. FUCHS OIL Rally Příbram
20.-21.10. Rally Trotina Hradec Králové

Naše nejbližší plány zahrnují především dokončení a otestování soutěžního vozu, jeho technickou kontrolu a také první ostré svezení a doladění.

Na první červnový víkend, tzn. 3. a 4.6.2006, je naplánováno vystavení vozu na reklamní akci firmy Novasol, s.r.o, která se koná v areálu prodejny Hypernova, Galerie Butovice, Praha 5. A druhý červnový víkend již startujeme v Klatovech.

Na závěr bychom rádi poděkovali za spolupráci našemu hlavnímu sponzorovi, cestovní kanceláři Novasol, s.r.o. (www.novasol.cz).

Komentářů celkem: 14
Anonym IP:195.39.72.166
26. 5. 2006 07:39
0 0
nikdy jsem žádné eMBéčko nevlastnil, ale když tohle vidím, tak vždy zamáčknu slzu :o)))
26. 5. 2006 08:53
0 0
Opravdu moc,moc krásný autíčko.
26. 5. 2006 10:07
0 0
Stálo tento týden u nás v práci,kluci si teda mákli, vypadalo to moc krásně!Řekl bych,že líp,než EVO I smajlík
Anonym IP:194.212.88.226
26. 5. 2006 10:32
0 0
Kluci opravdu krasa. Koukám na to - skvela prace. Drzim palce!
Anonym IP:213.180.34.42
26. 5. 2006 11:21
0 0
Nádhera, opravdu povedené dílo. Abarth
Anonym IP:195.113.166.134
26. 5. 2006 11:35
0 0
Moc povedené.
26. 5. 2006 12:29
0 0
Krása to je, žlutá barva taky vynikající, a nejůlepší je, že jezdec jezdí atraktivně pro diváky krásnými plynulými smyky, jak už jsem měl možnost se na soutěžích několikrát přesvědčit. Teď ještě aby se na Vltavě zase nevyhoupl někde traktor...smajlík
Anonym IP:88.100.103.87
26. 5. 2006 14:44
0 0
KLUCI SUPR MOC VÁM FANDÍM,JE TO PARÁDA!!!!
Anonym IP:85.70.221.54
26. 5. 2006 15:05
0 0
Když se chce,tak jde všechno.Máte to moc pěkné,super!!!!
Anonym IP:62.168.45.90
26. 5. 2006 15:09
0 0
Tak to je teda opravdu krása!Držím palce!!
Anonym IP:85.71.24.58
26. 5. 2006 21:59
0 0
To bude škubat silnicu.
Anonym IP:88.101.95.18
27. 5. 2006 12:02
0 0
To je krása.Jo když se sejde parta šikovnejch lidí.
Anonym IP:85.70.86.72
27. 5. 2006 17:47
0 0
No mam pocit ze v CR je vic Historiku nez soucasnych aut je to sice pekne ale divne ne?
28. 5. 2006 11:24
0 0
V CR je dost historiku, jenze nejedna se az tak o historyky nez o jejich napodobeniny... Viz volny pohar kde jezdi nezpocet Škodovek 100, 120S, 130RS, 130LR atd... A mnoho jinych... Vetsinou to vsak jsou jen seriove auta s ramem, anatomickýma sedackama a maji dane motory z novejsich modelu (Felicia, Fabia, Favorit). Jinak i tak jsou nadherne a ja jako fanousek Škodovek bych se nad nima mohl uslintat... Jinak HRT preju hodne stesti a doufam, ze bude takovych aut cim dal vice, kdyz uz u nas neni moc WRC...
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!