Jakub "kuře" Kura - eWRC.cz
2. 1. 2019 10:52 − 8166× − 16 0

Michel Nandan opouští své pozice u Hyundai

Šéf Hyundai motorsportu Michel Nandan skončil u týmu a nahradí jej dosavadní vedoucí zákaznického sportu Andrea Adamo.

Od návratu Hyundai na světové tratě byl v čele týmu Michel Nandan, který nastoupil do funkce v lednu 2013 a stál tak u skládání týmu, vývoje auta a v následujících sezónách vedl tým už při ostrém nasazení ve světovém šampionátu. Jednotlivé generace i20 WRC získaly za tu dobu 10 prvenství a tým byl po tři roky po sobě vícemistrem světa mezi konstruktéry a stejně tak jeho jednička Thierry Neuville byl třikrát druhý mezi jezdci. Letos navíc Belgičan dlouho MS vedl, v jednu chvíli měl 25 bodů náskoku a teprve nepovedený závěr sezóny rozhodl, že si další primát připsal Seb Ogier, tehdy ještě pilotující Fiestu WRC britského M-Sportu.


Foto: Stefan Brending, Lizenz: Creative Commons by-sa-3.0 de

Podle informací serveru autosport.com vedl závěr sezóny 2018 a ztracený titul mezi jezdci spolu s nezískáním primátu mezi značkami k tomu, že vedení v Korei požadovalo změny v managementu a to stálo hlavu dosavadního šéfa týmu. Místo něj byl měl nastoupit Ital Andrea Adamo, který doposud vedl oddělení zákaznického sportu. Nově tak italský manager povede jak tým ve WRC, tak mu současně zůstanou na zodpovědnosti programy s i20 R5 v rally a s i30 N TCR na okruzích.

Komentářů celkem: 16
2. 1. 2019 11:34
7 0
Až vyhodí z HM posledního člověka, posledního mechanika, tak zjistí, že problémem byl Thierry smajlíksmajlíksmajlíksmajlík
2. 1. 2019 12:12
1 0
Souhlas
2. 1. 2019 12:15
0 0
Za mě osobně, pokud bych někoho z Hjondé vystřídal, byl by to jednoznačně Mikkelsen, ale ten je pod smlouvou...
2. 1. 2019 12:48
0 0
Nevím jak i30N TCR na okruzích, ale i20 R5 bych rozhodně nenazval úspěšným projektem (i když samozřejmě nevím, jaký rozpočet tam byl na vývoj, marketing a podobně). Což by značilo, že to tedy bylo hlavně o tom, že chtěli odstřelit Nandana. To vypadá, že jsou v Hjodnééé hodně nespokojený - to jsem zvědavý, co příští rok, protože se může klidně stát, že jejich jezdec bude až třetí nebo čtvrtý v pořadí.
2. 1. 2019 13:13
0 0
U hjundéé je to jak v českém fotbale. Jezdci nejedou, tak vyměníme šéfa stáje... Neuville na titul zjevně mentálně nemá, Mikkelsenovi auto nesedí a o Sordovi a Paddonovi nemá smysl mluvit. V roce 2019 to myslím lepší nebude. Loeb bude brát Neuvillovi body a titul ve značkách Toyota asi obhájí...
2. 1. 2019 14:55
0 0
Původně napsal Martin_wrc
U hjundéé je to jak v českém fotbale. Jezdci nejedou, tak vyměníme šéfa stáje... Neuville na titul zjevně mentálně nemá, Mikkelsenovi auto nesedí a o Sordovi a Paddonovi nemá smysl mluvit. V roce 2019 to myslím lepší nebude. Loeb bude brát Neuvillovi body a titul ve značkách Toyota asi obhájí...
Budou to mít o to těžší, že u M-Sportu nebudou muset jezdci brát ohled na týmovou režii. Ogier je pryč, umetat cestičky není komu, tak pojedou na plno. A to jsou další body, o které Hyundai v poháru konstruktérů přijde.
2. 1. 2019 17:11
0 0
Je to jasné už po tom co vzali Loeba že půjdou po titulu.Jede tuším hned první 4 soutěže aby se rozjel a pokud mu to pujde, mikelsen jde se hry a Loebisko si jde po dalším titulu jak po uzeným.. Mimochodem jak to tedy je, když tu každý píšete, že má smlouvu na celý rok, to přece měl Meeke taky a šel na hodinu
2. 1. 2019 17:15
0 0
Vyhodit Nandana byla velká chyba. Teď to bude ještě těžší v cestě za titulem(a).smajlík
2. 1. 2019 20:56
0 0
Původně napsal brunda59
Vyhodit Nandana byla velká chyba. Teď to bude ještě těžší v cestě za titulem(a).smajlík
Naprostý souhlas. JIž před startem sezóny tak ztratili jakoukoliv šanci....
2. 1. 2019 21:00
0 0
Moc by mě zajímalo, kdyby v následujících dvou letech Korejci skončili v poháru konstruktérů třetí a pan Věčnědruhý neobhájil ani to svoje druhé místo. Koho pak budou vyhazovat?smajlík
2. 1. 2019 21:31
0 0
Byl to rozhodně sympaťák, ale mám pocit, že působil moc "hodně". Ale měl jsem ho rád.
2. 1. 2019 21:55
0 0
Náčelník má (zase) pravdu. Velký sympaťák. Pro mě bylo vždycky záhadou, jak v takovém tvrdém businessu může být úspěšný někdo, kdo působí tak "hodně" a lidsky. A že toho nedokázal málo, v podstatě Hyundai vydupal ze země. Vloni jsem se ve středu večer před Nesté Rally procházel zamyšlený dřímající Jyvaskylou a proti mně nenápadný malý chlapík v pitoreskně nepadnoucích džínách a podivné bundičce nepopsatelného tvaru a barvy s batůžkem na zádech. Připadal mi povědomý a jak jsem se těšil na závody, tak ze mě podvědomě vypadlo "dobrý večer", chlapík se usmál a povídá "hello". Až po chvíli a po několika metrech mi došlo, že to byl Nandan. Jak by to asi vypadalo, kdybych potkal třeba Dr. Helmuta Marka smajlík?
2. 1. 2019 23:14
0 0
Tyjo, toho je fakt škoda smajlík mám pocit, že právě on tam tu situaci držel v poklidu a dokázal i ty jezdce více podržet a povzbudit než jeho kolega Alain Penasse, který viděl často samá negativa. Ale jak píše Shacki, asi byl moc hodnej, podobnej případ jako Matton
3. 1. 2019 05:45
0 0
SolbergC4: S tím rozdílem, že Nandan z nuly vybudoval úspěšný tým, s troufnu si říct druhým nejlepším autem v poli (Toyota je aktuálně asi dál), kdežto pod Mattonem začal značně skřípat takový stroj na vítězství, jakým býval Citroen. Ostatně i z Ogierových slov bylo patrné, že i on v Mattonově osobě viděl problém a rozhodnutí o jeho návratu do Citroenu značně ovlivnilo to, že tam aktuálně sedí Budar.
3. 1. 2019 09:59
0 0
Původně napsal Martin K.
Nevím jak i30N TCR na okruzích, ale i20 R5 bych rozhodně nenazval úspěšným projektem (i když samozřejmě nevím, jaký rozpočet tam byl na vývoj, marketing a podobně). Což by značilo, že to tedy bylo hlavně o tom, že chtěli odstřelit Nandana. To vypadá, že jsou v Hjodnééé hodně nespokojený - to jsem zvědavý, co příští rok, protože se může klidně stát, že jejich jezdec bude až třetí nebo čtvrtý v pořadí.
No, jen doplním, že i30N TCR je projekt veleúspěšný, patrně jasně nejrychlejší auto, letos ovládli světovej šampionát.
3. 1. 2019 11:05
0 0
Zvláštní tah. Trochu asijsky nelogický. Mají snad Korejci pocit, že Nandan nehovořil dost dobře italsky?

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama