25. 1. 2019 21:01 − 13418× − 10

Kalle Rovanperä čelil možnosti vyloučení

Nakonec z toho ale byla jen minutová penalizace. O co šlo?

Za nedodržení tratě se totiž trestá velmi často vyloučením.

Kalle se spolujezdcem Jonne Halttunenem přijížděli do časovky před startem RZ5. Na poslední křižovatce ale z roadbooku špatně pochopili, jak k ní přijet a dostali se k ní z druhé strany. Posádka se hájila tím, že roadbook byl nejasný a když si uvědomili svůj omyl, nešlo se už otočit. Sportovní komisaři uznali, že roadbook opravdu není jednoznačný a posádka nakonec vyvázla jen s penalizací 1 minuty. Zda je originální dokument.

Komentářů celkem: 10
25. 1. 2019 21:481
0 0
Pamatuji si, jak se u nás za to vylučovalo a není to tak dávnosmajlík smajlík
25. 1. 2019 21:502
0 0
Zase na druhou stranu, minuta za nejednoznačnost (tedy v podstatě chybu) v itíku je docela dost (bez ohledu na to co říkají řády ohledně nedodržení tratě)
25. 1. 2019 21:533
0 0
Původně napsal Luky_CZ
Zase na druhou stranu, minuta za nejednoznačnost (tedy v podstatě chybu) v itíku je docela dost (bez ohledu na to co říkají řády ohledně nedodržení tratě)
Zase na druhou stranu ostatní posádky asi jely dobře, i když (jak je psáno v dokumentu) také byly zmatené
26. 1. 2019 11:044
0 3
Takle jezdí tovární posádka?Trochu pasé.Hold v čechách není Kopejduv následník.No tak od řezna do 18 let než doroste synek Koprdy!
26. 1. 2019 12:465
1 0
Původně napsal Calibro
Takle jezdí tovární posádka?Trochu pasé.Hold v čechách není Kopejduv následník.No tak od řezna do 18 let než doroste synek Koprdy!
Já měl Kalleho možnost vidět jezdit naživo a rozhodně bych se o něm takhle nevyjadřoval. Myslím, že na svůj věk a s tím spojené (ne)zkušenosti už pár obdivuhodných výsledků má. O tom, že do budoucna je to materiál, na kterém je ideální stavět, asi netřeba hovořit.
26. 1. 2019 16:116
0 0
Původně napsal Shacki
Původně napsal Luky_CZ
Zase na druhou stranu, minuta za nejednoznačnost (tedy v podstatě chybu) v itíku je docela dost (bez ohledu na to co říkají řády ohledně nedodržení tratě)
Zase na druhou stranu ostatní posádky asi jely dobře, i když (jak je psáno v dokumentu) také byly zmatené
Pokud je roadbook nejednoznačný a ostatní posádky byly taky zmateny, určitě bych se proti té pentli odvolal. Písemná dokumentace by měla být jednoznačná.
27. 1. 2019 19:467
2 0
Tak máme pouze dvě možnosti:
a/buď je v itineráři evidentní chyba a pak Kalle neměl dostat žádnou penalizaci
nebo
b/ je itinerář o.k. a pak je za takový přestupek pouze jeden trest a to diskvalifikace.
Jiná možnost neexistuje, pokud je výsledek jednání SK, jak čteme nahoře, zase si někdo ohýbá vcelku jednoznačné znění řádů.
A na závěr dodám, že špatný směr v časovce musí trknout už při najíždění, protože pak nedojedete na start rz....chtělo by to absolvovat pár boasek, ona by se mládež naučila, kde je sever.....smajlík
MPI
27. 1. 2019 19:598
0 0
Vrátníček: Dovolím si takovou drobnou připomínku, či dotaz - nehlídá ,,trasu" i na přejezdech spolujezdec? Já jen že Jonne Halttunen moc mládež není, ve svých 33 letech smajlík
28. 1. 2019 11:599
0 0
GPS to taky hlídá ne ?
28. 1. 2019 12:3810
1 0
MPI: Souhlas, ale pro mne je mládež už vše pod padesát......smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!