25. 1. 2019 21:01 − 12808× − 10 0

Kalle Rovanperä čelil možnosti vyloučení

Nakonec z toho ale byla jen minutová penalizace. O co šlo?

Za nedodržení tratě se totiž trestá velmi často vyloučením.

Kalle se spolujezdcem Jonne Halttunenem přijížděli do časovky před startem RZ5. Na poslední křižovatce ale z roadbooku špatně pochopili, jak k ní přijet a dostali se k ní z druhé strany. Posádka se hájila tím, že roadbook byl nejasný a když si uvědomili svůj omyl, nešlo se už otočit. Sportovní komisaři uznali, že roadbook opravdu není jednoznačný a posádka nakonec vyvázla jen s penalizací 1 minuty. Zda je originální dokument.

Komentářů celkem: 10
25. 1. 2019 21:48
0 0
Pamatuji si, jak se u nás za to vylučovalo a není to tak dávnosmajlík smajlík
25. 1. 2019 21:50
0 0
Zase na druhou stranu, minuta za nejednoznačnost (tedy v podstatě chybu) v itíku je docela dost (bez ohledu na to co říkají řády ohledně nedodržení tratě)
25. 1. 2019 21:53
0 0
Původně napsal Luky_CZ
Zase na druhou stranu, minuta za nejednoznačnost (tedy v podstatě chybu) v itíku je docela dost (bez ohledu na to co říkají řády ohledně nedodržení tratě)
Zase na druhou stranu ostatní posádky asi jely dobře, i když (jak je psáno v dokumentu) také byly zmatené
26. 1. 2019 11:04
0 3
Takle jezdí tovární posádka?Trochu pasé.Hold v čechách není Kopejduv následník.No tak od řezna do 18 let než doroste synek Koprdy!
26. 1. 2019 12:46
1 0
Původně napsal Calibro
Takle jezdí tovární posádka?Trochu pasé.Hold v čechách není Kopejduv následník.No tak od řezna do 18 let než doroste synek Koprdy!
Já měl Kalleho možnost vidět jezdit naživo a rozhodně bych se o něm takhle nevyjadřoval. Myslím, že na svůj věk a s tím spojené (ne)zkušenosti už pár obdivuhodných výsledků má. O tom, že do budoucna je to materiál, na kterém je ideální stavět, asi netřeba hovořit.
26. 1. 2019 16:11
0 0
Původně napsal Shacki
Původně napsal Luky_CZ
Zase na druhou stranu, minuta za nejednoznačnost (tedy v podstatě chybu) v itíku je docela dost (bez ohledu na to co říkají řády ohledně nedodržení tratě)
Zase na druhou stranu ostatní posádky asi jely dobře, i když (jak je psáno v dokumentu) také byly zmatené
Pokud je roadbook nejednoznačný a ostatní posádky byly taky zmateny, určitě bych se proti té pentli odvolal. Písemná dokumentace by měla být jednoznačná.
27. 1. 2019 19:46
2 0
Tak máme pouze dvě možnosti:
a/buď je v itineráři evidentní chyba a pak Kalle neměl dostat žádnou penalizaci
nebo
b/ je itinerář o.k. a pak je za takový přestupek pouze jeden trest a to diskvalifikace.
Jiná možnost neexistuje, pokud je výsledek jednání SK, jak čteme nahoře, zase si někdo ohýbá vcelku jednoznačné znění řádů.
A na závěr dodám, že špatný směr v časovce musí trknout už při najíždění, protože pak nedojedete na start rz....chtělo by to absolvovat pár boasek, ona by se mládež naučila, kde je sever.....smajlík
27. 1. 2019 19:59
0 0
Vrátníček: Dovolím si takovou drobnou připomínku, či dotaz - nehlídá ,,trasu" i na přejezdech spolujezdec? Já jen že Jonne Halttunen moc mládež není, ve svých 33 letech smajlík
28. 1. 2019 11:59
0 0
GPS to taky hlídá ne ?
28. 1. 2019 12:38
1 0
MPI: Souhlas, ale pro mne je mládež už vše pod padesát......smajlík

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama