--> -->
15. 2. 2019 16:57 − 6684× − 9 0

Rally Mexico 2019 – seznam přihlášených

Pouhých 23 posádek se přihlásilo na letošní třetí soutěž MS.

M-Sport jede pouze se 2 vozy a i doplňkové šampionáty WRC2Pro a WRC2 jsou obsazeny velmi málo…

Komentářů celkem: 9
15. 2. 2019 20:01
00
FIA chce vice soutezi mimo Evropu? Mozna se pak prihlasi i mene nez 20 posadeksmajlík
15. 2. 2019 21:40
10
ORLEN Rally Poland 2017 - počet startujících - 47. FIA ji zrušila. Zato je tvrdě protěžována Rallye Mexico, kde je počet startujících poloviční. Jsem zvědavý, kdy psychopat Todt začne prosazovat další exotickou destinaci, kde díky extrémně nízkému počtu startujících budeme moci o to více pozorovat okolní krajinu.
17. 2. 2019 09:14
Upraveno 09:29
10
příště jich bude ještě méně a bude se losovat kdo vyhraje , nebo to odjezdí v modelech svých vozidel na elektriku který si přivezou v kapse u saka posádky + jeden mechanik . smajlík a vy tady brečíte při 50 posádkách , že nejsou a chcete to zrušit . lehce odbočím jaký máme startovné 2019 na dvoudení závody ( mistrák jako mistrák ) / 38. KOWAX VALAŠSKÁ RALLY VALMEZ 2019 --- EUR 873 vč.DPH Vklad do konečné uzávěrky přihlášek Kč 21.840 vč.DPH / mistrák v ADAC Německu - Saarland Palatinate Rallye ----- ADAC Rally: 500 EUR a zahraniční účastníky zapsaný v Euro Rally Trophy: 450 € , domácí účastníky zapsané v Euro Rally Trophy: 510 EUR . smajlík kam začnou asi posádky brzy jezdit pokud to tady takhle půjde , aby si mohli zazavodili v klidu bez buzeracea hlavně za málo peněz . Těm 80% posádkám u nás co nejsou na bedně , je jedno kde jedou , ale hlavně doma kolem baráku ABY SE UKÁZALI , popřípadě ZA MÁLO PENĚZ jinam , ale jsou i vyjímky !!!smajlík
18. 2. 2019 00:12
00
To je hodně špatné. Radši bych tam viděl nějaký evropský asfalt.
18. 2. 2019 07:13
Upraveno 07:14
10
Bože, tam je narváno. Co propustnost tratě? Vyjde to vůbec? Já bych zrušil to Německo a místo něj dal soutěž na Madagaskaru, kde mimo továrny pojede i král Jelimán s Penguin WRC smajlík smajlík smajlík
18. 2. 2019 08:13
00
Původně napsal SkunnY
Bože, tam je narváno. Co propustnost tratě? Vyjde to vůbec? Já bych zrušil to Německo a místo něj dal soutěž na Madagaskaru, kde mimo továrny pojede i král Jelimán s Penguin WRC smajlík smajlík smajlík
Já si jenom dovolím trochu zaspekulovat. Na každou soutěž se musí závodní týmy přihlásit s konkrétními závodníky. Co by se stalo, kdyby se "fabriky" domluvily a soutěž v Mexiku vynechaly? Přínos asi moc velký není, je tam velké riziko vstoupení nedisciplinovaných diváků do trati, občas se tam na auta háží kameny a ty rozbíjecí tratě taky nic moc. Co by FIA dělala, kdyby v startovním poli bylo místo 23 vozů pouze 12 aut?smajlík
18. 2. 2019 10:30
00
Myslím, že to je utopie. Už jen z toho důvodu, tedy jestli mě paměť neklame, továrna musí odjet všechno, chce-li bodovat do šampionátu značek. A hlavně, pozice Mexika je všeobecně velmi silná, a to mimojiné i díky oblibě u továren smajlík
18. 2. 2019 10:51
00
Pravda je, že v mexiku se hodně aut i vyrábí a trh je to velký no. Ale rally o ničem. I když mě by stačilo vidět vždycky prvních 20 aut :D
18. 2. 2019 23:17
00
Náhodou, toto je ideální soutěž, která může spojit dva rozdílné názory.
Přejíždět z rz na rz po odjetí špičky, nebo zůstat na celé startovní pole? smajlík smajlík smajlík
Tady zvládneš přejíždět i po odjetí všech posádek!!! smajlík smajlík smajlík

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama reklama
-->