21. 2. 2019 13:56 − 22693× − 82

Filip Mareš pojede domácí šampionát i Evropu

Filip Mareš s Janem Hlouškem vyrazí už brzy do své druhé sezóny s vozem specifikace R5.

Projekt ACA ŠKODA AUTOKLUB TEAM, který vznikl díky partnerství Autoklubu ČR se společností Škoda AUTO a Autocentrála, vstupuje letošním rokem do své prostřední fáze. Kromě domácího mistrovství se tak bílo-zlatá Fabie R5 z dílen Kresta Racing představí na vybraných podnicích Mistrovství Evropy.

V loňském roce šlo především o sbírání zkušeností, které by se měly odrazit v letošních výsledcích. Filip Mareš se celý rok pohyboval v absolutní špičce a závěrem sezóny odjel dvě šotolinové soutěže v Polsku a Lotyšsku. Ty posloužily především jako příprava na nadcházející sezónu, ve které Filip pojede Mistrovství Evropy juniorů do 28 let, kromě dvou úvodních podniků na Azorských a Kanárských ostrovech.

„Loňská sezóna pro nás byla především o učení a sžívání se s novou technikou. Letos bychom rádi ukázali své kvality a pravidelně bojovali o přední příčky. V zimní pauze jsem pracoval na svém jezdeckém stylu, směr mi ukázaly i dvě soutěže na šotolině absolvované během podzimu. Samozřejmostí je práce na fyzické kondici a rozpisu. Měsíc před startem nové sezóny přecházíme do závěrečné fáze příprav. Na startu Valašské Rally chceme být maximálně připravení,“ říká Filip a pokračuje: “Nesmírně si ceníme podpory, kterou od týmu i našich partnerů máme. Odvděčit se chceme tím, že na tratích erzet předvedeme to nejlepší, co v nás je.“

Do bojů o domácí i evropské mistrovské body odstartuje Filip Mareš s novým silným partnerem, společností MICHELIN, která úzce spolupracuje s Autoklubem ČR i na jiných projektech. Filip se navíc stal tváří tohoto renomovaného výrobce pneumatik. „Michelin patří neodmyslitelně k motoristickému sportu. Ve své dlouholeté historii spolupracoval s celou řadou špičkových jezdců, týmů a výrobců závodní techniky. Jsem upřímně rád, že se nám podařilo navázat se společností Michelin spolupráci na několika zajímavých projektech, jako je například partnerství s Filipem Marešem,“ komentuje nově vzniklou spolupráci prezident Autoklubu ČR, Jan Šťovíček.

„Společnost Michelin spolupracuje v celosvětovém měřítku s nejlepšími jezdci a producenty automobilů. Tato spolupráce přináší důležité poznatky, které využíváme při vývoji nových pneumatik. Jednou z nich je například nová Michelin Pilot Sport 4 SUV pro prémiové a vysoce výkonné vozy SUV. Motoristický sport k nám neodmyslitelně patří a jsme velmi rádi, že navazujeme novou spolupráci právě s Filipem Marešem,“ doplnil marketingový manažer společnosti Michelin, Andrzej Studziński.

První letošní start posádky Filip Mareš – Jan Hloušek a ACA ŠKODA AUTOKLUB TEAMU proběhne koncem března na 38. ročníku KOWAX Valašská rally ValMez.

Komentářů celkem: 82
27. 2. 2019 15:5081
0 0
Původně napsal Stan
Moc prosím ještě nějaký výpočet.
Pro eWRC a Mareše by bylo fajn, kdyby počet shlédnutí překonal 20 000.
Děkuji
když myslíš, že to bude pro Filipa fajn, tak jsem pár shlédnutí přidal smajlík
osobně bych spíš přivítal vysvětlení toho střetu zájmů (jde-li to vůbec vysvětlit) a eWRC by jistě nejspíš ocenil podporu vyjádřenou tady: https://www.ewrc-results.com/donate/
to by vydalo za milyjón shlédnutí a moc jmen spojených s AČR tam nevidím smajlík
27. 2. 2019 19:2182
1 0
Nebudu zastírat, že tato diskuze je poměrně výživná a značně se v ní projevuje jistá dávka nevraživosti a pokuněkud míjející se kritice či souhlasu jíž chybí jistá míra nadhledu. Hledat čisté a transparentni financování v oblasti sportu či v státem kontrolovaných orgánech je mírně řečeno pošetilost. I ve fotbale byla dlouhá léta zcela nepochopitelná situace kdy prezident Pelta vlastnil prvoligový Jablonec a mohl ať přímo či nepřimo upravovat kritéria, pravidla či dbát na "dozor" správnosti rozhodnutí rozhodčích. Většina toků financování sportovnich aktivit jak státního tak soukromého je založeno na známostech, toto pravidlo funguje a fungovat bude. Dá se namítat že podpora rally talentu by byla férovější a z perspektivy dlouhodobější na bázi cupů s možnosti mezinárodní účasti. Dá se jistě souhlasit, že z podpory AČR by měli něco i získat pořadatelé i v rámci jednáni s obcemi na schvalováni rz. Nutno však říct že členům autoklubu nebrání jistá míra soudržnosti při valné hromadě jednou za 4 roky provést změnu v prezidiu dle svých představ, to ovšem vyžaduje jistou míru tolerance, soudržnosti a cílevědomosti, což mne jak nezúčastněného pozorovatele příliš optimisticky nepřipadá i z podkladů jak fungovala komise jezdců a spolujezdců. Mít myšlenku něco změnit je dobré, ale chce to činy a přesvědčit vlivné osoby že i jiná cesta může být ta správna a s velkou dávkou hněvu či i naznačené závisti se přátelé hledají těžko.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!