Kajetanowicz s Polem R5 ve WRC2
Po třech titulech mistra Evropy v řadě se loni Kajetan Kajetanowicz rozhodl přestoupil do světa a s Fiestou R5 absolvoval vybrané evropské podniky WRC2. Výkony měly vzestupnou tendenci a jak v Turecku, tak v Katalánsku zůstal jen těsně pod pódiem, když bral 4. místa. Letos se polský jezdec rozhodnul ve WRC2 pokračovat, avšak po vzoru mnohých se rozhodl vsadit na nejnovější techniku v podobě Pola R5, se kterým má v plánu sedm světových soutěží. Přípravce auta bude BRR – Baumschlager Rallye & Racing, jenž se v letošní sezóně, vzhledem k množství plánovaných projektů s Poly, rozhodně nudit nebude. Jestliže došlo ke změně techniky, ostatní věci zůstaly neměnné, když Kajta bude nadále navigovat Maciej Szczepaniak a hlavním partnerem posádky bude olejářská společnost Lotos.
Které podniky konkrétně polský jezdec absolvuje zatím nebylo oznámeno, jistý je jen začátek programu ve WRC2, kterým bude Tour de Corse. "Můžete snít? Ano. Stojí za to věřit? Ano. Vyplní se všechno? To nevím, ale když ke snům a víře přidáte tvrdou práci, tak máte větší šance než ti, kteří nedřou. Je to snadné? Pokud ano, tak začněte! To jsem před lety řekl sám sobě a dnešek je pro mě skvělou odměnou. Velké sny, velké výzvy, velká podpora a velké díky. Můj sen se stal skutečností a pojedeme kompletní WRC2. Náš program začíná na Tour de Corse, což je rozhodně jedna z nejtěžších asfaltových soutěží světa," říká ke svému letošnímu programu Kajetan Kajetanowicz.
"Obrovské poděkování patří našemu strategickému partnerovi – Grupa LOTOS. Dalšími partnery jsou pak Delphi Technologies, Driving Experience a Pirelli. Bez nich by zůstalo u snů a nikdy by se je nepovedlo realizovat. Obrovské díky patří M-Sportu Poland za společných pět let a úspěchy, kterých jsme dosáhli. Společně s celým LOTOS Rally Teamem se budeme i teď snažit předvést to nejlepší a nikoho nechceme zklamat – naše podporovatele ani naše fanoušky. Jak toho chceme dokázat? Budeme neustále snít, věřit a tvrdě dřít," uzavírá Kajto odhodlaně.
No tak silne pochybuju, ze s touhle kraxnou na ty predni pricky aspirovat bude. Jinak konecne poradnej polep VW.
nova evoluce fabky je az v prubehu sezony, takze citim to tak at se proda nekolik vw a teprve si date homologovat fabku , jeste by me zajimalo o zpetne vazbe, kdyz delali novou evoluci, kdyz stavelo vw r5 vzali si fabku a okopcili, pak tam zaznelo , ze jim pomuzou z poznatky na vyvoji nove evoluce fabie , myslim ji akorat zamavali a dekujeme , za me nova fabka je peknejsi a snad bude lepsi jak jeji obslehnuta kopie, jinak zaverem lukyanuk je dobry strelec , snad mu to pude i s tim citronem ,ktery je od zacatku vstupu dor R5 o level niz o proti jinym r5
By the way a good relationship is born with Alex, so we do not exclude future collaborations and express a sincere good luck for the whole rally season."
Tak ono moc nechybělo k tomu, aby Alex jel s Fabií R5 od Step Five. "With great regret Step Five Motorsport announces that in the last few hours the opportunity to see the strong Russian driver Alex Lukyanuk compete for the European title in the upcoming ERC 2019 championship with one of ours Skoda Fabia R5 is unfortunately vanished.
By the way a good relationship is born with Alex, so we do not exclude future collaborations and express a sincere good luck for the whole rally season."