6. 3. 2019 13:22 − 12170× − 29 0

Tour de Corse 2019 – seznam přihlášených

Zítra začíná Rally Mexico, dnes už ale vyšel seznam přihlášených na Korsiku. A s českým překvapením!

S číslem 46 totiž najdete na seznamu Petra Nešetřila s Jirkou Černochem, kteří na Korsice provětrají svoje Porsche. A protože Petr Nešetřil má dnes narozeniny, dal si k nim hezký dárek!

Komentářů celkem: 29
7. 3. 2019 13:13
0 0
Škoda Motorsport žije z prodeje aut, takže potřebuje, aby se i s novou verzí udržela na špičce = udržela prodeje. Takže do světa vyšle Kalleho a Kopecký se věnuje hlavně testování a vývoji. A taky se sveze doma, protože je to jistota titulu (což by v případě nasazení nějakého mladíka nebyla a ta brigádnice z mediálky, co píše tiskovky a nemá o rally vůbec žádný ponětí, by se definitivně zhroutila, kdyby se snažila okecat třetí místo smajlík) - mně to smysl dává.
7. 3. 2019 14:43
Upraveno 14:59
2 0
Původně napsal JohnyMaiden
Doufám, že Kopecký po tajnu ladí Fabii WRC, nebo jinak nechápu, proč by zůstával v ŠM.
Pro všechny příznivce vzdušných zámků - Fabia WRC prostě nebude. Fabia R5 je komerční model, který si na sebe musí vydělat prodejem vozů soukromníkům, zatímco wéercéčko by musela továrna silně dotovat. A to by jí nedovolil koncern, který na nátlak akcionářů musel zrušit projekt Polo WRC. Není ani šance jedna ku miliónu, že by tohle v koncernu prošlo. Fabia R5 je ziskový projekt, proto s ním VW souhlasil. A pak, kde by Škoda vzala špičkové piloty na tyto stroje? Kopecký už je trochu za zenitem a jiní špičkoví piloti v dohledu prostě nejsou. Navíc by stáli balík a ani to by fabrika neobhájila. Pokud by s projektem Fabia WRC vedení koncernu souhlasilo, pak jedině za podmínky, že by Fabia bojovala o titul. Na potácení na posledním místě ve značkách sloužil loni Citroen a letos uvidíme.
A ještě dodatek ke Kopeckému. Má na výběr - buď zůstane u fabriky jako zaměstnanec za podmínek, které si diktuje fabrika, nebo půjde o dům dál a bude zkoušet štěstí v soutěžích jako soukromník, což znamená shánění sponzorů, zajišťování závodního vozu, mechaniků, logistiky na jednotlivé soutěže, dílny na servis a bůhvíčeho ještě. Kopecký rozumově zvolil první možnost.
7. 3. 2019 21:45
0 0
Fabia R5 bude ziskovy projekt pouze tehdy a jen tehdy, když nebude zavodni team a žádný vývoj. ..... a to zase nebude konkurence schopné auto. Bez dotací " matky" to nepůjde
a Kopecký ? zkusil poptat všechny značky , nikde placená sedačka nezbyla, Buď vlastní sponzor nebo u Škodů nejlíp . . . .smajlík
7. 3. 2019 21:49
0 0
Původně napsal Thomaswrc
Původně napsal Tom_crm
Původně napsal Mirda_Motorsport
Původně napsal ZED
No nevím, jestli to prodloužení smlouvy ze ŠM byla pro Honzu výhra. Místo aby obhajoval titul, tak bude jezdit solozavody doma :-(....a navíc škoda letos zatím nic moc v tom WRC2 ani WRC2PRO, takže i z této stránky to škoda moc nevychytala...o tiskovkách raději ani nemluvím
Honza si to spočítal , být doma a za peníze a věnovat se rodině není zas tak hloupé , navíc pod smluvou ..... mně to dává smyslsmajlík
Jakou rodinu máš přesně na mysli?
ZED tím myslel jeho přítelkyni a dítko na cestěsmajlík
tak tak , další závodník ....skoro na světěsmajlík
7. 3. 2019 21:51
0 0
Pepan A1:
- máš kontakty na nejvyšší místa v koncernu?
- proč by nemohla mít WRCo a zároveň vydělávat na R5 (viz. M-sport apod.)?
- jiný špičkový pilot v dohlednu je, dokonce přímo u ŠM...

smajlík
7. 3. 2019 22:07
Upraveno 22:10
0 0
Původně napsal Wladimeer
Pepan A1:
- máš kontakty na nejvyšší místa v koncernu?
- proč by nemohla mít WRCo a zároveň vydělávat na R5 (viz. M-sport apod.)?
- jiný špičkový pilot v dohlednu je, dokonce přímo u ŠM...

smajlík
Pokud by v koncernu projekt WRC průchodný byl, shrábla by to značka VW. Určitě by to nepovolili dceřince. Co se týče špičkových pilotů, psal jsem úmyslně v množném čísle. Pokud by měla Škodovka bojovat o titul ve značkách, potřebovala by špičkové piloty tři a to určitě nemá. Jeden pilot boj o značky nevytrhne. A co se týče financí, ani Citroen neschrastil prachy na to, aby nasadil tři vozy, přitom co se týče počtu prodaných vozů, je na tom podobně jako Škoda. Takže když to shrnu - pořád si stojím za tím, že Fabia WRC je akorát fikce, protože koncern se ještě nevzpamatoval z dieselgate aféry a pořád není jisté, zda účet za ni je konečný. Spíše si myslím, že to ještě nějaké peníze stát bude, takže se šetří, kde to jde.
7. 3. 2019 22:13
0 0
..."co se týče počtu prodaných vozů, je na tom podobně jako Škoda"...

To jako myslíš R5?
7. 3. 2019 22:18
Upraveno 22:19
0 0
Původně napsal Wladimeer
..."co se týče počtu prodaných vozů, je na tom podobně jako Škoda"...

To jako myslíš R5?
Ne. Myslím celkový počet prodaných aut. V kategorii R5 Škodovka bezkonkurenčně vede.
8. 3. 2019 17:00
0 0
Původně napsal Pepan A1
Původně napsal Wladimeer
Pepan A1:
- máš kontakty na nejvyšší místa v koncernu?
- proč by nemohla mít WRCo a zároveň vydělávat na R5 (viz. M-sport apod.)?
- jiný špičkový pilot v dohlednu je, dokonce přímo u ŠM...

smajlík
Pokud by v koncernu projekt WRC průchodný byl, shrábla by to značka VW. Určitě by to nepovolili dceřince. Co se týče špičkových pilotů, psal jsem úmyslně v množném čísle. Pokud by měla Škodovka bojovat o titul ve značkách, potřebovala by špičkové piloty tři a to určitě nemá. Jeden pilot boj o značky nevytrhne. A co se týče financí, ani Citroen neschrastil prachy na to, aby nasadil tři vozy, přitom co se týče počtu prodaných vozů, je na tom podobně jako Škoda. Takže když to shrnu - pořád si stojím za tím, že Fabia WRC je akorát fikce, protože koncern se ještě nevzpamatoval z dieselgate aféry a pořád není jisté, zda účet za ni je konečný. Spíše si myslím, že to ještě nějaké peníze stát bude, takže se šetří, kde to jde.
Nesmysl ,,,,smajlík SKODA bude rada, jestli udrzi jediny tovarni motorsport team v celem koncernu ......spis letos posledni sezona .....pak uz jenom orientace na zakazniky
Jak rika jejich sef , " Letos menime strategii motorsportu - orientace na zakaznicky sport"= v budoucnu to bude jinak, nez bylo doted

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama