Letošní ročník nedosáhl laťky stanovené dříve
Víkendová Mexická rally proběhla s několika událostmi, které zanechaly vadu na její kráse a nešlo jen o nepovedený umělý skok na speciálce Guanajuato, která musela být předčasně ukončena před průjezdem všech vozů WRC. Dalším incidentem, který nepatří do výbavy standardní soutěže, pak byla zavřená brána na RZ13, kterou si první na trati – Andreas Mikkelsen musel nechat svým spolujezdcem otevírat. A k tomu ještě připočítejme červenou vlajku na úvodní sobotní zkoušce po výletu ven Esapekky Lappiho a kontroverze ohledně tohoto kroku (kritiku ventiloval hlavně Kris Meeke). Takže na jubilejní 15. účast ve WRC to nedopadlo mexickým úplně podle představ.
Toho si je rovněž vědom šéf soutěže Patrick Suberville: "Letos jsme byli pod naším standardem. Ale věte mi, že už teď pracujeme na tom, abychom v budoucnu dostali soutěž tam, kde byla kvalitou dříve. Někdy, tím jak se vám podnik zvětšuje, tak se necháte rozptýlit některýma věcma a pak se stává, co se stalo letos. Ale příští rok se vracíme ke kořenům," říká za vedení soutěže Patrick Suberville a k soutěži dodává své hodnocení Malcolm Wilson s tím, že v Mexiku obvykle nebývá moc za co kritizovat: "Této rally se účastním od jejího začátku každým rokem a docela rád se přiznám k tomu, že jsem jejím fanouškem a myslím si, že je perfektním příkladem toho, jak má vypadat podnik MS. Plusové body má Mexická rally za charakter, ale letos to prostě nebylo dle obvyklých vysokých standardů, bylo to dalece tomu, co jsme zvyklí z minulosti. Prostě každý den se něco našlo, " dodává šéf M-Sportu.
Na závěr si nechme informace o tom, jak to bylo s onou zavřenou bránou. Jelikož byl Andreas Mikkelsen prvním na trati, vyšetřování se velmi rychle zaměřilo na přítomné na místě. Víc už dodává Patrick Suberville. "Našli jsme dva lidi, co to udělali. Hned jak jsme viděli, co se stalo, tak jsme na místo poslali vrtulník a chytili jsme je. Bylo to totiž v hodně opuštěném místě, kam moc lidí nechodí. Ti, co to udělali byli zahraniční fanoušci a víte, co nám k tomu řekli? Prej, že to byl vtípek… No, prostě jsou mezi námi idioti a s tím se musíme vypořádat," uzavírá šéf Mexické rally.
Mohl by tu někdo objektivně a nezaujatě proti Ogierovi objasnit, co se událo,proč byla vyvěšena červená vlajka a co přesně říkají pravidla? Děkuji
Ze poradatel nezajisti trat a fanousci, co se tahnou takovou dalku, udelaj takovej "vtipek", to je na zamysleni. Ale stava se i v lepsich rodinach.
Zrušenou erzetu bych nechal konspirátorům, protože Pawel v diskusi pod výsledky napsal oficiální stanovisko vedení soutěže. Spíše by mě zajímalo, proč nedojel do cíle Mikkelsen, i když absolvoval PS. Porucha?
Zrušenou erzetu bych nechal konspirátorům, protože Pawel v diskusi pod výsledky napsal oficiální stanovisko vedení soutěže. Spíše by mě zajímalo, proč nedojel do cíle Mikkelsen, i když absolvoval PS. Porucha?
Shacki [10. 3. 22:05:41]
Mikkelsen nakonec odstoupil.
Po poslední erzetě mi spěšné práce na autě nějak nedávají smysl. V PS dojel sedmý, ale celkově byl jedenáctý a na desátého bylo snad 12 minut ztráty.
Mikkelsen odstoupil, protože stejně nic nevyjel a díky odstoupení teď pro něj neplatí pravidlo o párování soutěží, resp. aut a dílů pro ně
Ano.Někde jsem to četl a teď nejsem štonc to najít.Hlavním "šéfem" dohody je Nassir Al Atiiah s garancí poplatků a doplatků čimž si myslím že FIA ráda přijme.Ještě tam bylo zmíněno že:Saudská arabie má o cca70% větší rozlohu jak Peru a větší možnost různých povrchů a nadmořských výšek.
https://www.garaz.cz/clanek/rallye-dakar-se-stehuje-z-jizni-ameriky-uhadnete-kam-21001328?seq-no=1&dop-ab-variant=&source=clanky-home
Hezky.Seš borec.Já to nemohl najít.Tak ti přidám:http://bike-mania.cz/z-okruhu-za-riditky-do-dun-za-volant-valentino-rossi-by-mohl-v-pristim-roce-jet-rallye-dakar/
Ano.Někde jsem to četl a teď nejsem štonc to najít.Hlavním "šéfem" dohody je Nassir Al Atiiah s garancí poplatků a doplatků čimž si myslím že FIA ráda přijme.Ještě tam bylo zmíněno že:Saudská arabie má o cca70% větší rozlohu jak Peru a větší možnost různých povrchů a nadmořských výšek.