--> -->
14. 3. 2019 06:38 − 8978× − 19 0

Posádky si dávají s přihláškami na čas…

Snad se to už stalo tradicí.

Před prvním závodem českého šampionátu, kterým bude ve dnech 29. – 31. března 2019 38. KOWAX Valašská rally ValMez 2019, se přihlášky soutěžních týmů scházejí doslova na poslední chvíli. A je tomu tak i loni. Na druhou stranu, do uzávěrky 17. března o půlnoci je stále hodně času…

Pořadatelský tým KOWAX Valašské rally ValMez se už může těšit přihlášky nejrychlejších dvou posádek loňského ročníku Valašky i českého šampionátu. Mistrovský titul i prvenství na Valašské rally budou obhajovat Jan Kopecký s Pavlem Dreslerem, kterým se v okolí Valašského Meziříčí a Kopřivnice chystají dýchat na záda Václav Pech s Petrem Uhlem. U obou dvojic zůstává shodná i technika, Kopecký pojede se Škodou Fabia R5, Pech s Fordem Fiesta R5.

Přece jen se zdá, že právě počet vozů britské výroby z dílen M-Sportu se v českém šampionátu výrazně sníží, naopak lze očekávat, že systém pro příjem přihlášek do své uzávěrky zahrne svými iniciály řada týmů, které nově sází na vůz Škoda Fabia R5 (třeba úřadující šampion třídy 3 Jan Jelínek aj.). Hlavně se pak fanoušci mohou těšit na premiéry v MČR. Ještě nikdy v českém šampionátu nestartoval vůz Volkswagen Polo GTI R5. Vojtěch Štajf si vůz převzal začátkem týden v německém Hannoveru, a tak jeho startu ve ValMezu nic nebrání. Se stejným vozem by se rád na Valašce ukázala i slovenská stáj Rufa Sport a loňský slovenský vicemistr Grzegorz Grzyb. Dá se očekávat i výrazné navýšení vozů Hyundai i20 R5. Jeden už při testech ukázal Martin Vlček. Ale u jednoho by rozhodně zůstat nemělo…

„Přece jen nevíme, proč nás posádky do poslední chvíle tak napínají. Mít čtyři dny před uzávěrkou pouhých třicet přihlášených není pro pocit klidu, do další přípravy závodu, až tak příjemné,“ reaguje šéf organizačního týmu Valašské rally Jaromír Tomaštík.

O trochu lepší je situace v kategorii produkčních vozů, kde domácího Jaroslava Pešla už s přihláškou následovali Petr Hrobský, Ondřej Šimek, Marek Vlček, Branislav Mičko (všichni Mitsubishi Evo IX), Sandra Pokorná či Lukáš Lapdavský ze Slovenska (oba Subaru Impreza).

První kandidáti na čelní příčky se zaregistrovali i mezi vozy s jednou poháněnou nápravou. Rodáka ze Zubří Matěje Kamence doplňují Jan Kornhefr či Jiří Pohlídal (všichni Peugeot 208 R2). S konkurenčním Opelem Adam R2 je přihlášen Tomáš Knápek.

„Pro soudobé vozy tříd 17 a 18 je vypsán i Pohár pořadatele. Tento krok nám určitě přivede na start další zajímavé vozy. Jen unikátní speciál je už registrován v rámci slovenského šampionátu, jde o BMW M3 Compact polského jezdce Andrzeje Borkowskiho. Už nyní mohu prozradit, že na startu nebude chybět ani herec David Suchařípa,“ doplnil Tomaštík.

Ještě jednou připomínáme, že uzávěrka přihlášek 38. ročníku KOWAX Valašské rally ValMez je 17. března 2019 ve 24 hodin!

V této fázi chceme fanouškům připomenout i další zásadní časy. Od půlky příštího týdne bude v prodeji ve vybraných prodejnách sítě Auto Kelly oficiální program a permanentka. V pátek 29. března od 17 hodin slavnostní start na náměstí ve Valašském Meziříčí a od 19:30 diváckou speciálku Auto Kelly Arena ValMez. Propojení automobilové soutěže a kultury slibuje i nedělní program na náměstí ve ValMezu. Ten odstartuje v 13:10 hodin. Kulturní zařízení města zajistilo atraktivní program, který vyvrcholí koncertem slovenské rockové skupiny Horkýže Slíže (od 14:10 h). Krátce před půl čtvrtou pak bude dekorována vítězná dvojice 38. KOWAX Valašské rally ValMez 2019.

Informačním kanálem 38. KOWAX Valašské rally ValMez 2019 je postupně aktualizovaná internetová stránka www.valasskarally.cz. Informace k soutěži lze získat rovněž na facebookovém profilu soutěže Valašská Rally ValMez.

Komentářů celkem: 19
14. 3. 2019 09:19
0 0
Sledovat přihlášené můžete na https://www.ewrc-results.com/entries/55450-kowax-valasska-rally-valmez-2019/ , kam přidáváme posádky přihlášené jak do českého, tak slovenského mistráku
14. 3. 2019 09:41
0 0
No, tak to už musí být člověk slušný narkoman, aby za to, že se postaví na start, zaplatil 22000 - 24500 Kč. Oni se ale nakonec ti ochotní najdou...
14. 3. 2019 17:06
0 0
Původně napsal vrci
No, tak to už musí být člověk slušný narkoman, aby za to, že se postaví na start, zaplatil 22000 - 24500 Kč. Oni se ale nakonec ti ochotní najdou...
Asi tak...
Jeden z důvodů, proč tam nestaruju.
14. 3. 2019 17:22
1 0
Původně napsal subarak1
Původně napsal vrci
No, tak to už musí být člověk slušný narkoman, aby za to, že se postaví na start, zaplatil 22000 - 24500 Kč. Oni se ale nakonec ti ochotní najdou...
Asi tak...
Jeden z důvodů, proč tam nestaruju.
zdravim a čím jezdíš? subárkem?
14. 3. 2019 20:24
2 1
Původně napsal hajjack
Původně napsal subarak1
Původně napsal vrci
No, tak to už musí být člověk slušný narkoman, aby za to, že se postaví na start, zaplatil 22000 - 24500 Kč. Oni se ale nakonec ti ochotní najdou...
Asi tak...
Jeden z důvodů, proč tam nestaruju.
zdravim a čím jezdíš? subárkem?
Ty mantinelu kdybys sledoval rally trochu víc tak bys věděl.Ale že si jen nějakej "nazdárek" tak víš ho..o a jen prudíš šašku!
14. 3. 2019 21:19
Upraveno 21:20
2 0
Myslím, že netřeba urážet (už tak mám pocit, že je tu takových čím dál víc)... smajlík
Je zde spousta lidí, co sledují rally "trochu víc" a i tak neví, kdo se po jakým nickem skrývá. A čím teda prudí fakt nechápu...
14. 3. 2019 21:23
0 0
Jinak řečeno ,mrkni na přihlášky na Šumavu a uvidíš s čím jede. A Subo to určitě není. smajlík
























14. 3. 2019 21:31
0 0
Původně napsal hujer
Původně napsal hajjack
Původně napsal subarak1
Původně napsal vrci
No, tak to už musí být člověk slušný narkoman, aby za to, že se postaví na start, zaplatil 22000 - 24500 Kč. Oni se ale nakonec ti ochotní najdou...
Asi tak...
Jeden z důvodů, proč tam nestaruju.
zdravim a čím jezdíš? subárkem?
Ty mantinelu kdybys sledoval rally trochu víc tak bys věděl.Ale že si jen nějakej "nazdárek" tak víš ho..o a jen prudíš šašku!
Co to je za psychopatickou reakci ? Takovým vyjadřováním jsi tu v první řadě šáša ty, nevim co je na jeho otázce špatně.
14. 3. 2019 21:53
0 0
Původně napsal hujer
Původně napsal hajjack
Původně napsal subarak1
Původně napsal vrci
No, tak to už musí být člověk slušný narkoman, aby za to, že se postaví na start, zaplatil 22000 - 24500 Kč. Oni se ale nakonec ti ochotní najdou...
Asi tak...
Jeden z důvodů, proč tam nestaruju.
zdravim a čím jezdíš? subárkem?
Ty mantinelu kdybys sledoval rally trochu víc tak bys věděl.Ale že si jen nějakej "nazdárek" tak víš ho..o a jen prudíš šašku!
magore........ tohle snad nemůže bejt reakce dospělýho člověka, šašek seš tu ty........ smajlík
15. 3. 2019 00:46
Upraveno 00:47
0 0
Původně napsal vrci
No, tak to už musí být člověk slušný narkoman, aby za to, že se postaví na start, zaplatil 22000 - 24500 Kč. Oni se ale nakonec ti ochotní najdou...
Taky to je hlavní důvod že tam zatím není tolik posádek z nižších tříd. Za tohle startovné Valašku myslím oželí více lidí viz. subarak1. Valaška je drahá, zatím co na Šumavě je svět ještě v pořádku. Proto taky vynechám.. Schválně o kolik více bude na Šumavě startujících v nižších třídách? smajlík
15. 3. 2019 13:13
0 0
Je vidět kolik lidi čtě ZU, je dobré se podívat na vklady k jakému šampionátu se přihlašují, velikost servisu apod, potom ten cenovy rozdil neni oproti Šumavě velký, samozřejmě slevy za včasnost u nižších tříd jak to mají Hustopeče by více posádek nalákaly.
15. 3. 2019 15:01
0 0
V původní verzi ZU, která byla na stránkách soutěže, byl uveden jen jeden vklad. Rozdělení pro ERT a MČR včetně sníženého vkladu pro menší servis tam nebylo. Spíš je ale zajímavé porovnat vklad do MČR a MSR...
15. 3. 2019 17:26
0 0
N.ejdřív jsem reagovat nechtěl,ale pan Hujer je koukám Velkej odborník a já jsem jen hloupej rally fanda kterej objíždí všechny rally které jsou pro mne časově dostupné a proto se moc všem omlouvám,že tu neznám závodníky pod jejich přezdívkama ,nebo nickama..jinak jsem se ptal jen proto,že sám mám subaru..
15. 3. 2019 19:02
0 0
Kdyz si rozkliknes jeho profil, tak zjistis jeho jmeno. A kdyz si ho vyhledas na ewrc-results, tak zjistis, ze zavodi s Peugeotem 206 smajlík
18. 3. 2019 02:06
0 0
Tak máme po uzávěrce přihlášek. Koukám že se pořadateli sešlo mnoho přihlášek z nižších tříd. Takže postupně... Třída 7-1vůz. Třída 8-1vůz. Třída 9-1 vůz, Třída 10-0 vozů, Třída 11-4 vozy. Třída 12-1 vůz, Třída 13-1vůz... No nevím, ale je něco špatně. Za to startovné se ale není čemu divit. Uvidíme kolik bude ve stejných třídách přihlášených na Šumavě. Je hezké že máte tolik aut ve třídách 2,3,4,6 ale to rally nedělá...smajlík
18. 3. 2019 08:49
Upraveno 08:50
0 0
Původně napsal thom
Tak máme po uzávěrce přihlášek. Koukám že se pořadateli sešlo mnoho přihlášek z nižších tříd. Takže postupně... Třída 7-1vůz. Třída 8-1vůz. Třída 9-1 vůz, Třída 10-0 vozů, Třída 11-4 vozy. Třída 12-1 vůz, Třída 13-1vůz... No nevím, ale je něco špatně. Za to startovné se ale není čemu divit. Uvidíme kolik bude ve stejných třídách přihlášených na Šumavě. Je hezké že máte tolik aut ve třídách 2,3,4,6 ale to rally nedělá...smajlík
Dovolím si oponovat, rally dělá naopak špička, zájem diváků, médii a sponzorů přitahují vždy více vyšší třídy, éra 35 aut A-1300 skončila před 20 lety, startovné podle mě nemá takový vliv na nižší třídy, kdo umí číst tak není o desítky procent vyšší než jinde, spíše je tu trend presunu nižších tříd do sprintů,a Kopná se jede za 14 dnů po Valašce což není po dva roky už moc šťastné řešení.
18. 3. 2019 21:15
0 0
Pánové omlouvám se za své nevhodné výroky(hlavně hajjack).Byl jsem tehdy trochu ve stresu a nějak jsem nepochopil podstatu.Díky za pochopení.Určitě jsem to nemyslel špatně jen jsem to asi špatně podal.
19. 3. 2019 05:06
0 0
Původně napsal ecky
Původně napsal thom
Tak máme po uzávěrce přihlášek. Koukám že se pořadateli sešlo mnoho přihlášek z nižších tříd. Takže postupně... Třída 7-1vůz. Třída 8-1vůz. Třída 9-1 vůz, Třída 10-0 vozů, Třída 11-4 vozy. Třída 12-1 vůz, Třída 13-1vůz... No nevím, ale je něco špatně. Za to startovné se ale není čemu divit. Uvidíme kolik bude ve stejných třídách přihlášených na Šumavě. Je hezké že máte tolik aut ve třídách 2,3,4,6 ale to rally nedělá...smajlík
Dovolím si oponovat, rally dělá naopak špička, zájem diváků, médii a sponzorů přitahují vždy více vyšší třídy, éra 35 aut A-1300 skončila před 20 lety, startovné podle mě nemá takový vliv na nižší třídy, kdo umí číst tak není o desítky procent vyšší než jinde, spíše je tu trend presunu nižších tříd do sprintů,a Kopná se jede za 14 dnů po Valašce což není po dva roky už moc šťastné řešení.
Ecky a odkud se asi vzala ta dnešní "špička"??? Je super že oslavuješ mnoho posádek špičky a žádné posádky nižších tříd. Však pro média jako jsou ČT a pár diváků jako jsi zřejmě ty, rally končí po startovním čísle 20... Avšak nikdo už si neuvědomuje že právě z posádek z nižších tříd se postupně formuje ta dnešní špička na kterou koukáš a nic víc tě nezajímá. Chápeš? Nebo si jako fakt myslíš, že Kresta vlezl rovnou do továrního WRCa??? Krásný případ je Honza Dohnal, který několik let jezdil s VW Polo 1.4 16V a kde je teď? Přes S1600 a S2000 je ve WRC... Dále Semerád, Černý, Kopáček, Tarabus, Jelínek, Štajf atd atd... Ti všichni začínali na vozech v nižších třídách, většinou na Hondách... A kde se teda mají vzít další jezdci jejich formátu, když je podle tebe dobře že slabší třídy vymíraji, protože na ně přece nikdo není zvědavej???smajlík
19. 3. 2019 06:40
0 0
To Tom, naopak vzdy zustavam az do posledniho auta a to i na sprintech, nemam nic proti slabsim tridam, jen jsem chtel poukazat, ze startovnene neni ten hlavni faktor, pro slabsi tridy jsou zajimavejsi sprinty, vetsina rekrutu na vysi pricky se nyni nachazi v tride 6, a je skoda, ze se Skoda na dvoukolky v podstate vybodla, bylo by to zajimavejsi a pestrejsi.

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama reklama
-->