--> -->
Petr Vejvoda - eWRC.cz
15. 5. 2019 08:09 − 1613× − 0 0

Léčení dětských nemocí na "starém autě"

Na letošní Vltavu jsme se po dlouhé zimní pauze hodně těšili a chtěli jsme opravit loňský nezdar, kdy jsme odstoupili hned na první rychlostce.

Do místa dění jsme vyrazili již ve středu, abychom se ubytovali jako tradičně v penzionu U Jandů. Ve čtvrtek brzo ráno jsme vyzvedli itík a udělali administrativní přejímku a vydali vstříc seznamovacím jízdám. Jako první jsme zkontrolovali Čínovský okruh a vydali se na Chudenínskou rychlostku a potom na Koráb. Po napsání a zkontrolování jsme se vydali na sobotní sekci, kdy jsme napsali Strážovskou vložku a potom Strašínskou, Hoslovickou a Tedražickou, kterou jsme jenom zkontrolovali a po celodenním ježdění jsme šli docela vyšťavení spát, protože musíme v pátek brzo vsávat na technickou přejímku.

Probouzíme se za krásného počasí a vyčkáváme naše kluky Zdendu s Mírou až dorazí do servisní zóny, která je opět situována do Janovic nad Úhlavou. Po rychlém nalepení startovních čísel a povinné reklamy se vydáváme na zmiňovanou technickou přejímku, kde nám na začátku instalují nový ONI systém a my pak bez problémů a rychle přejímkou procházíme a ještě jednou jedeme zkontrolovat Strážovskou rychlostku. Po obědě si jdeme trochu odpočinout a těšíme se na ostrý start, který je opět na náměstí v Klatovech, odkud jedeme na první rychlostní zkoušku, kterou je Činovský okruh. Tato rychlostka je pro nás snad zakletá, protože už na konci prvního kola přestává bavorák jet a my tak jenom pomalu jedeme zbylá dvě kola a zaznamenáváme až 35.čas. Naštěstí hned po okruhu byl servis a Standa odhaluje ucpané sítko v nádrži a tak jsme všichni rádi, že auto zase funguje na 100%. Vydáváme se na druhou rychlostku, kde ve slušném tempu zaznamenáváme šestý čas a chystáme se na nejdelší zkoušku první etapy-Koráb, kde zaznamenáváme třináctý čas a po přeskupení následuje třicetiminutová zastávka v servisu, kde po rychlé kontrole přezouváme na mokré pneumatiky, protože začíná hodně pršet. Nasazujeme světelnou rampu a vydáváme se vstříc druhé sekci soutěže. Na druhém okruhu zajíždíme desátý čas a na Chudenínské rychlostce, která byla už v absolutní tmě zaznamenáváme také desátý čas. Druhý Koráb je zrušený a my jedeme v předčasném příjezdu do nočního servisu a po opětovné kontrole odevzdáváme bavoráka do uzavřeného parkoviště a jdeme spát na 10.místě absolutně a druhém v kategorii.

Ráno se opět probouzíme do obstojného počasí, meteoradar hlásí, ze by nemělo pršet a tak v ranním servisu obouváme auto na suché sedmičky a jedeme na první rychlostku druhé etapy. Zde zajíždíme třetí čas, což je super, ale dovídáme se, že nám odpadl největší soupeř Michal Rejchrt s fordem. Přesouváme se na devatenáctikilometrovou Strašínskou vložku. Tady nám od pátého kilometru jede bavorák jenom na tři válce a my tuto rychlostní zkoušku dokončujeme v hloubi startovního pole. Po cíli této zkoušky zjišťujeme, že nám vypadl kabel od rozdělovače:-(. Následuje Hoslovická rychlostka, kde jedeme v desátém čase a krátká Tedražická, kde zaznamenáváme až čtrnáctý čas. Po třicetiminutové zastávce v servisu se vydáváme poslední sekci soutěže. Na RZ11, která byla cca o jeden kilometr zkrácena a my zaznamenáváme devátý čas a na Strašínské bez problémů čas sedmý. Na Hoslovické zajíždíme pátý čas a pevně kontrolujeme první místo v kategorii II. Jedeme na poslední vložku kde v klidu zajíždíme osmý čas a přesouváme se na Klatovské náměstí, kde je slavnostní cíl. Po odevzdání auta do ÚP se jedeme převléknout a těšíme se na slavnostní vyhlášení výsledků, odkud si odvážíme poháry za první místo v kategorii II a první místo ve třídě C3.

Tímto bychom chtěli moc poděkovat Zdendovi s Mírou za stoprocentní práci a všem, kteří nám drželi pěsti a fandili nám.

My Vás všechny srdečně zveme na Rally Český Krumlov, která se koná 17.-18.5., kde se opět všichni uvidíme.

Odkaz na onboardy na závěr.

Komentářů celkem: 0

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama reklama
-->