Něco málo o technice v Řecku
Řecko je prvním závodem, kde bylo naplno využito pravidlo párování soutěží, podle kterého tovární týmy M1 a M2 nesmějí ve vozech ze Sardinie měnit karoserii, motor ani převodovku. Až dosud nebyla výměna převodovky zahrnuta do tohoto pravidla.
Někteří jezdci na Sardinii ale natolik poničili své vozy, že týmy i přes časové penalizace musí k výměně přistoupit. Chris Atkinson má novou karoserii, protože jeho vůz byl poničen při tvrdém dopadu na jednom ze skoků a v nedělní etapě vyjel mimo trať v poslední rychlostní zkoušce. V tomto případě chtělo Subaru použít zcela nový vůz s tím, že pokud Chris byl v cíli Rally Sardinia klasifikován a dostane penalizaci 1 minutu za výměnu karoserie, měl by mít možnost použít i nový motor a převodovku. To ale nebylo povoleno, a Prodrive se nakonec rozhodl použít motor a převodovku původní, ze Sardinie.
Marcus Gronhlom pojede v Řecku s novým motorem
V týmu RedBull Škoda byli sice klasifikováni také oba jezdci v cíli, ale Harri Rovanpera odstoupil v neděli pro poruchu převodovky. Tým se rozhodl vyměnit motor i převodovku a využil pravidlo o speciálním „žolíkovi“, podle kterého smí tyto díly jednou za sezónu vyměnit bez časové penalizace.
Tři tovární jezdci nedokončili Rally Sardinia. Marcus Gronholm, Henning Solberg a Kosti Katajamaki nebyli vůbec klasifikováni. Zatímco Gronholm má nový motor, ale stejnou karoserii i převodovku, vyměnil Solberg všechny tři díly a pojede v podstatě jiným vozem. Tým Stobart VK M-Sport použil na voze Katajamakiho novou karoserii a zabudoval do ní původní motor a převodovku, se kterými Rally Sardinia absolvoval Companc. Protože pro týmy M2 platí jiné párování soutěží, než pro tovární týmy M1. které se účastní všech šestnácti soutěží, rozhodl se Stobart-VK neměnit motor ve voze Katajamakiho, protože by to znamenalo, že mezi Finskem a Německem budou v tomto voze muset vyměnit motor mezi Německem a Finskem, které se jedou ale jen týden po sobě.