Ohlasy jezdců po první etapě

Jak vidí svůj výkon všichni jezdci? Jaké měli problémy a jakou zvolí další taktiku?

Marcus Gronholm
"Vyhrál jsem všechny rychlostní zkoušky, těžko to mohlo být lepší. Auto je fantastické, konečně mám nástroj, jak porazit Solberga a Loeba, a to je dobrý pocit. Ráno jsem začal dobře, ale musel jsem v tom pokračovat. Na Sardínii jsem také vedl o 40 vteřin, ale v sobotu večer už jsem se doma koukal na televizi. Všechno se může rychle změnit." "Tratě byly hodně rozbité, ale Focus byl skvělý. Bylo tam ve stopě mnoho kamenů, ale o tom Acropolis je. Nemáme žádné problémy a jen doufám, že to vydrží až do neděle a že zůstanu tam, kde jsem."

Mikko Hirvonen
"Čtvrté misto je dobrá pozice, zítra se budu koncentrovat na udržení vozu na trati a vyhýbání se kamenům. V poledne jsem trochu změnil nastavení tlumičů a bylo to dobré. Podmínky byly ráno lepší, než jsem čekal, ale odpoledne to bylo horší. Ráno jsem jel opatrně, podobně jako na Sardínii, pak jsem trochu zatáhl, abych si udělal nějaký náskok na vozy za mnou."

Malcolm Wilson
"Marcus podával celý den skvělé výkony, Mikko pak jel podle týmové strategie. Dnes večer zesílíme ochranu pod vozem, zítra budou tratě hodně rozbité."

Manfred Stohl
"Příliš jsme neriskovali, protože je velmi jednoduché skončit mimo trať. Odpoledne to šlo všechno lépe. Máme dobrou pozici pro další etapu."

Henning Solberg
"Jsem stále ve hře. Jsem si jist, že zítra se posuneme výš."

Petter Solberg
"Dnes jsem cítil, že vůz i nové pneumatiky Pirelli jsou velmi dobré a dávají mi šanci pro dobrý souboj. Poslední tři zkoušky byly obtížné, protože jsme si vzali pro jistotu dvě náhradní pneumatiky. V tomhle je Řecko náročné, je to stejné pro všechny, ale dělá to vůz trochu nevyzpytatelný a nevhodný pro útok. Byl to dobrý boj a už se těším na zítřek, kdy se pokusím přiblížit Marcusovi."

Chris Atkinson
"Odpoledne to bylo mnohem lepší než ráno, alespoň mohu otestovat nové nastavení. Začal jsem si více věřit, což se odrazilo čtvrtým místem v posledním testu. Zítra se pokusím vrátit mezi nejlepší, určitě můžeme skončit mezi deseti nejlepšími, ale těžko na bodech."

Andreas Aigner
"První dnešní kilometry byly pro mě strašné, skoro jsem neviděl na cestu. Pak se to zlepšilo, když zabrala antibiotika. Časy nebyly špatné, škoda jen tří defektů. Naštěstí mousse systém pokaždé zapracoval. Na RZ6 jsem udělal hodiny a ztratil 17 vteřin. Jinak jsem ale spokojen, vůz jede jako hodinky, spolupráce s novým spolujezdcem je velmi dobrá. Věřím, že se během soutěže mohu zlepšovat."

Harri Rovanpera
"Nevím, v čem je problém. V poledne jsme se snažili eliminovat nedotáčivost vozu, ale nebyli jsme úspěšní. Potřebujeme zrychlit, doufám, že v následujících etapách přijdeme na to, kde je problém."

Matthew Wilson
"Už se nemohu dočkat, až zalehnu do postele. Snažil jsem se co nejvíce pít, ale nepomáhalo to. Ale jak jste u trati a nasadíte si helmu, hned zapomenete, že jste nemocný. Odpolední vložky byly neuvěřitelné, nikdy v životě jsem na něčem tak rozbitém nejel."

Kosti Katajamaki
"Po první odpolední vložce jsme měli tři defekty, ale jen jednu rezervu. Museli jsme pak tedy pneumatiky šetřit. Disky byly poškozené, a tak jsme neustále cítili vibrace. Posilovač řízení byl v servisu opraven, ale nebyl to dnes náš jediný problém. Zítra to bude ještě těžší."

Sebastien Loeb
"Nejsem úplně nespokojený. Poprvé v této sezóně nás čeká pořádný boj mezi třemi vozy, na což jsme čekali. Je to vzrušující. Na druhou stranu je fakt, že nejsme tam, kde jsme chtěli být. Během prvních průjezdů bylo jasné, že budu čistit trať a ztrácet čas. Od druhých průjezdů jsem ale čekal víc. Není to tím, že bych to nezkusil! Nepoužil jsem sice nové pneumatiky BFGoodrich H2, ale výběr pneumatik byl stejně dobrý. Dal jsem tomu vše, ale nebyl jsem sám. Zítra budu mít protivníka v Petterovi. Tím, že se ho pokusím předstihnout, se nejlépe přiblížím i Marcusovi. V každém případě pojedu i nadále naplno."

Xevi Pons
"Měli jsme dva defekty, na RZ3 a RZ7, ale mousse systém zapracoval dobře, nemuseli jsme zpomalit. Na RZ7 mi i zhasl motor, což mi stálo také pár vteřin. Během tréninku jsem si oblíbil RZ3/6 a doufal, že tam můžeme zajet dobrý výsledek, což se ale nestalo. Pro zítřek je ale vše otevřené, jsme 25 vteřin od pátého místa. Vzhledem k tomu, co nás ještě čeká, to není velký odstup. Stále máme šanci na dobrý výsledek."

Dani Sordo
"Konečně jsem v cíli! Úplně trpím tím horkem! Vzhledem k mým malým zkušenostem byla třetí startovní pozice opravdovou zkouškou. Během druhých průjezdů se osvědčilo jiné nastavení. Nemám rád tyhle tratě. Pro porovnání jsem se řídil Sebovými mezičasy. Občas jsem zajel slučný čas. Zítra se pokusím zajíždět stabilnější časy a zlepšovat se v druhých průjezdech."

Francois Duval
"Byl to vydařený den. Zítra pojedeme stejné tempo i stejné nastavení."

Toni Gardemeister
"Není to dobré umístění, chtěli jsme být výš. Musíme přijít na to, jak to dokázat."

Jussi Valimaki
"Jsem velmi zklamaný, protože jsme na posledním testu spadli ze sedmého na desáté místo. S autem nemáme problém, zítra budeme útočit."

Komentářů celkem: 16
2. 6. 2006 21:28
0 0
No tak hoši jedou jako s partesu jak se jinak máte přátelé eWRC? Hodně hezkých chvil na eWRC u MS v rally!!!
Anonym IP:62.204.241.62
2. 6. 2006 21:38
0 0
reakce na Matthewa Wilsona.......jestliže jsi v životě nejel po ničem tak rozbitém.......zkus český silnice...
2. 6. 2006 21:42
0 0
smajlík)
dufs
2. 6. 2006 21:47
0 0
Go DUDU Go
2. 6. 2006 22:11
0 0
Toni Gardemeister: Ten pedál v pravo to je te správný! smajlík)
12mravencu
2. 6. 2006 22:13
0 0
2. 6. 2006 22:17
0 0
Pár fotopostřehů z OnBoardu najdete na diskuzním foru ewrc "Rally Acropolis 2006"
2. 6. 2006 22:21
0 0
12mravencu: Je to moc trefné a RB&Armin je P--O.
FocusWRC06
2. 6. 2006 22:30
0 0
Marcus len tak dalej!!!!dufam ze to vydrzis tak ako hovoris!!!!drzim palce!!!Teraz to uz musi vyjst nemoze mat Seb az tolko stastia!
2. 6. 2006 23:03
0 0
tyy jo to je ten Harri tak špatnej?nebo čím to je?
2. 6. 2006 23:33
0 0
Tomiik1: Pokud sis nevsiml, tak v RB je "spatny" kazdy... Vzpomen na lonsky rok, jak Harri s Misakem utocil treba v Australii.
2. 6. 2006 23:46
0 0
mno slepý nejsem!ale neříkej mi že by tam Harri pořád byl kdyby nebylo něco v nepořádku!Newím čím to je že se RB tak nedaří ale rozhodně to není jen ve vedení atd...
Anonym IP:83.108.75.172
3. 6. 2006 00:08
0 0
Nebojte kluci, jen co vyresi jak rozsirit Fabku, vsem to ukazou smajlík)) Uz to skoro maji. Ne vazne, je to jedna nepochopitelna vec za druhou. Kdyby to nebyla sotka, tak at si Red Bull jede s wrcem treba za tema reckyma Yarisama, ale holt si musime kroutit hlavy dal a modlit se aby tu ostudu vzdycky Franta nebo Honza prebili peknym vysledkem. Tak jim drzme palce!! Zdenal
Chico
3. 6. 2006 02:41
0 0
Stejnš nechápu, že někdo může říct, že rally je jako F1. To přece není ani na stejnym hřišti...to je uplně jinej sport..Rally spočíva v tom, že přece nejprve soupeří každej jezdec sám se sebou a s autom a trátí, s až pak s ostetníma. Proto se z rally nemůže stát nudná F1, protože pořád se na trati objevuje něco nového, každý jezdec jede sám za sebe, každý je sám sobě mechanikem, každý se snaží jet i přes techniské problémy, každý se nejdřív snaží ovládnout auto a trať a až pak soupeře. A to nás fandy fascinuje, že vy piloti zvládáte víc, než se soustředit 2 hodiny, že se dokážete znova a znova koncentrovat tři dny dohromady. A taky, my skalní fandové obdivujeme, že ctíte kořeny rally, a to, že nejdřív bojuje jezdec sám s tratí, a pak až s ostatními jezdci. Rally je přeci výzva a schopnost se této výzvě postavit, bez ohledu na to, jaké finance kdo má. Rád bych, abyste na můj názor rágovali, jestli souhlasíte či ne...Rally zdar Chico
Anonym IP:85.71.175.221
3. 6. 2006 09:41
0 0
to:Anonym IP:62.204.241.62(druhý komentář od vrchu): jo to je pravda zvlášť tady v Moravskoslezkem kraji :-D
Anonym IP:85.71.175.221
3. 6. 2006 09:44
0 0
F1 není sport F1 je ježdení z plechovýma krapama nic vic
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!