--> -->
13. 8. 2019 09:45 − 3087× − 5 0

Hayden Paddon to nevzdává

Snad všichni jste zaznamenali smolný (ne)start Haydena Paddona na Finské rally.

Na Novozélanďana zbyl před sezónou černý Petr. Hyundai mu nabídl pouze jeden jediný start a ten s díky Paddon odmítl. Když se objevila možnost startu ve Finské rally s Fordem pod M-Sportem, aktuální novozélandský mistr neváhal a vrhl veškerou energii na tento start. Bohužel předstartovní test nevyšel dle představ, Hayden Paddon ošklivě havaroval a prakticky zlikvidoval své závodní náčiní. Na start s Fordem Fiestou RS WRC tedy ani nedošlo.

Dvaatřicetiletý jezdec původně plánoval dokončit alespoň seznamovací jízdy, ale po domluvě se svými partnery se narychlo vrátil na Nový Zéland, aby mohli společně vymyslet, co dál. "Pracujeme na maximum, abychom dali dohromady budget a já se posadil zpět do Fiesty pod M-Sportem. Ve zbytku roku mohu jet kdykoliv, kdekoliv – na jakékoliv rally. Chci ukázat, co umím. Byl jsem tomu blízko ve Finsku a skutečně mě bolí, jak to skončilo. To ale nebude konec mého působení ve WRC. Stále mně zbývá mnoho let a jak jsem řekl i před Finskem – domnívám se, že jsem nikdy nebyl lépe připravený a v lepší kondici."


Hayden Paddon odjel za M-Sport jediný závod – Katalánskou rally v roce 2013

Paddon zůstává v kontaktu s M-Sportem a Rich Millener potvrdil, že stále jednají. "Byli jsme nesmírně zklamaní za Haydena i Johna – způsob, jakým dali vše dohromady byl opravdu působivý. Chceme jim pomoct, ale skutečnost je, že potřebujeme nějaký rozpočet, aby je mohli posadit zpět do auta," nezapomíná na praktickou stránku dnešního závodění současný šéf M-Sport zodpovědný za působení ve světovém šampionátu v rally.

Vrabci na střeše cvrlikají, že Turecká rally by mohla být soutěží, kde se Paddon znovu ukáže pod M-Sportem. Startuje již za měsíc! Loni zde skončil s Hyundaiem třetí…

Komentářů celkem: 5
13. 8. 2019 13:51
00
Trochu mě zaráží Adamův přístup. Paddon loni odjel 7 soutěží a přes to měl na konci sezóny pouze o 11 bodů méně než Mikkelsen, který odjel sezónu celou.
13. 8. 2019 17:23
00
Původně napsal Pepan A1
Trochu mě zaráží Adamův přístup. Paddon loni odjel 7 soutěží a přes to měl na konci sezóny pouze o 11 bodů méně než Mikkelsen, který odjel sezónu celou.
Nevím, kolik je na tom pravdy, ale já slyšel něco o tom, že Hyundai chtěl Mikeše po sezóně propustit. On měl ale smlouvu, přel se s nimi přes právníky a nakonec zůstal.
13. 8. 2019 17:23
00
Hlavně ze vyhodili Nandana, kvůli tomu že Hyundai nepřinesl titul, ale tu komedii co letos Adamo předvádí nechápu. Se budou divit na konci roku až opět vítězství v konstruktérech nevýjde smajlík
13. 8. 2019 17:35
00
Původně napsal Vojtech.Elias
Původně napsal Pepan A1
Trochu mě zaráží Adamův přístup. Paddon loni odjel 7 soutěží a přes to měl na konci sezóny pouze o 11 bodů méně než Mikkelsen, který odjel sezónu celou.
Nevím, kolik je na tom pravdy, ale já slyšel něco o tom, že Hyundai chtěl Mikeše po sezóně propustit. On měl ale smlouvu, přel se s nimi přes právníky a nakonec zůstal.
Jo na konci roku 2018 mel Mikkelsen smlouvu jeste na rok. Paddon nemel zadnou. Misto nove smlouvy pro Paddona se Nandan (tenkrat jeste ne Adamo) rozhodnul zaplatit Loeba, ktery zrovna vyhral posledni rally na asfaltu (Spanelsko) a Hyundai to na asfaltu neslo. No a jelikoz Loeb nechce jet celou sezonu a Sordo na nekterych soutezich proste neumi (Svedsko, Finsko, GB) tak se jim hodilo si univerzalniho Mikkelsena nechat.

Ve srovnani Paddon vs Mikkelsen v roce 2018 byl Paddon vyrazne rychlejsi jen v jedne rally (Finsko) a vyrazne pomalejsi ve Svedsku, Sardinii a Turecku, ostatni rally byly vyrovanane. Co se tyka bodu tak vloni 4x Mikkelsenovi kleklo auto z toho 2x z prvniho mista (Turecko, Sardinie), jednou z druheho (Monte) a jednou ze 4. (Portugalsko), no a v Australii potkal traktor na RZ. Letos ma ze 7 soutezi stejne bodu jako vloni ze 7 Sordo a jen o 2 body mene nez Paddon.
13. 8. 2019 19:14
00
Pěkná obhajoba Mikeše,
a i mě se zdálo,že jel loni tužku!
Přesto fandím oběma,aby si zajistili love i na příští ročníksmajlík

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama reklama
-->