19. 10. 2019 08:47 − 8367× − 13

Kennards Hire Rally Australia 2019 – seznam přihlášených

Na Austrálii je překvapivě přihlášen i Jan Kopecký.

Otázkou ale je, zda i v jeho případě nejde jen o přihlášku "na jistotu" podobně jako u Madse Ostberga, kde je jeho start podmíněn stavem šampionátu po Katalánsku. Prostě zda si Škoda Motorsport nechtěla pohlídat titul mezi značkami a nebyla si 100% jistá, zda ho získá již v Katalánsku a kdo se eventuálně přihlásí do Austrálie. Po Katalánsku budeme chytřejší…

Komentářů celkem: 13
19. 10. 2019 09:02
0 0
A zase s Pavlem ? smajlík
19. 10. 2019 09:20
0 0
A hlavně proč tam??
19. 10. 2019 09:40
0 0
Původně napsal ombre
A hlavně proč tam??
Mám pocit, že dle pravidel mu chybí zámořský start.
19. 10. 2019 09:49
Upraveno 09:51
0 0
Původně napsal ombre
A hlavně proč tam??
Kdyby to náhodou nevyšlo teď ve Španělsku, tak aby si to pohlídali v Austrálii. Škodovka má 300 bodů a Ford 247. Takže relativně je ještě o co jet smajlík
19. 10. 2019 11:18
0 0
Původně napsal Kuda 08
Původně napsal ombre
A hlavně proč tam??
Kdyby to náhodou nevyšlo teď ve Španělsku, tak aby si to pohlídali v Austrálii. Škodovka má 300 bodů a Ford 247. Takže relativně je ještě o co jet smajlík
To je další důvod no smajlík
19. 10. 2019 16:21
0 0
Jo taak, diky.. myslim ale, ze Španělsko bude double a nebude problem smajlík
20. 10. 2019 02:28
0 0
A proč jede zase s Pavlem? Šlo tedy jen o jednorázové starty s Hlouškem? Měl být i ve Španělsku a Australii, podle resultů.
20. 10. 2019 09:27
0 0
Původně napsal shifty
A proč jede zase s Pavlem? Šlo tedy jen o jednorázové starty s Hlouškem? Měl být i ve Španělsku a Australii, podle resultů.
Nevím jestli je to pravda nebo ne, ale hodně se mluví o posledním startu Jana u ŠM a ŠM jako továrního týmu. Tak se chce rozloučit společně se spolujezdcem, s kterým toho hodně dokázali. Ale co je na tom pravda .... bůhvísmajlík
20. 10. 2019 13:24
0 0
Zajímavá spelulace, ale dává smysl. Škodovce konečně došlo, že stavět tovární tým v kategorii, která byla původně určena soukromníkům, přes obezličku v podobě " WRC 2 pro" je trochu trapné ?
Počkejme do konce roku a budeme (snad) moudřejší, i když nikdo nedokáže tak mlžit, jako tiskový odbor ŠM smajlík
20. 10. 2019 14:23
0 0
Původně napsal Fox
Zajímavá spelulace, ale dává smysl. Škodovce konečně došlo, že stavět tovární tým v kategorii, která byla původně určena soukromníkům, přes obezličku v podobě " WRC 2 pro" je trochu trapné ?
Počkejme do konce roku a budeme (snad) moudřejší, i když nikdo nedokáže tak mlžit, jako tiskový odbor ŠM smajlík
Hlavně škodovka se má už jen věnovat zákaznickému programu. Stavba, prodej atd. Navíc se mají věnovat vývoji nové R5 na bázy hybridu ... každopadně uvidíme co bude smajlík
20. 10. 2019 21:53
0 0
Původně napsal Kuda 08
Původně napsal Fox
Zajímavá spelulace, ale dává smysl. Škodovce konečně došlo, že stavět tovární tým v kategorii, která byla původně určena soukromníkům, přes obezličku v podobě " WRC 2 pro" je trochu trapné ?
Počkejme do konce roku a budeme (snad) moudřejší, i když nikdo nedokáže tak mlžit, jako tiskový odbor ŠM smajlík
Hlavně škodovka se má už jen věnovat zákaznickému programu. Stavba, prodej atd. Navíc se mají věnovat vývoji nové R5 na bázy hybridu ... každopadně uvidíme co bude smajlík
Žádný hybrid v roce 2021 v kategorii R5 nebudesmajlík
20. 10. 2019 22:01
0 0
...pak tedy WRC na bázi hybridu
21. 10. 2019 06:03
0 0
Nebudu se tu hádat smajlík Uvidíme co bude - nebude smajlík

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama