20. 11. 2019 11:46 − 19458× − 39 0

Citroën končí v MS

Sebastien Ogier končí v Citroënu, a tak Citroën končí i v MS…

Citroën měl sice pod smlouvou na příští rok Ogiera i Lappiho, přesto se Ogier rozhodl odejít. A protože na trhu není volný žádný top jezdec, Citroěn se rozhodl z MS odejít úplně.

Linda Jackson: "Naše rozhodnutí ukončit program v MS bylo způsobeno rozhodnutím Sebastiena Ogiera opustit Citroën. To jsme samozřejmě nechtěli a o sezóně bez Sebastiena jsme vůbec neuvažovali. Chci poděkovat týmu za jejich nadšení a nasazení. Značka Citroën má rally v krvi a jsme jednou z nejúspěšnějších značek v historii MS se 102 vítězstvími a 8 tituly mezi značkami."

Komentářů celkem: 39
20. 11. 2019 19:30
0 0
Nakonec budeme možná rádi za hybridní WRC, protože by to mohlo přilákat víc značek. Krom Mitsubishi se spekuluje i o návratu Subaru s menším modelem než je současná Impreza, tak uvidíme.
20. 11. 2019 19:34
0 0
Teď už nikdo nebude vyvíjet auto za současných pravidel, takže dva roky to budeme muset vydržet jen se třemi továrnami...
20. 11. 2019 19:45
0 0
Tohle na mne baflo na fóru Autosportu :WRC 2022 budou prototypy postavené kolem prostorovéjo rámu. Základ v žádném sériové autě není potřeba. Stačí udělat vnější tvary, aby připomínaly nějakou sériovku a blížily se jí velikostí (dovolená odchylka ve velikosti auta není ještě zveřejněná, ale určitě to bude minimálně 10% délky).
Jestli je to pravda nebo není těžko říct,ale jestli to tak bude,tak ty auta budou na způsob Nascar atd. No nevím za takového scénáře mám trošku obavu co za šílenosti vznikne smajlíksmajlík
20. 11. 2019 19:52
1 0
Čekal jsem, že přijde doba, kdy už nebudu jezdit pravidelně na svět...ale že tak brzy..smajlík
20. 11. 2019 20:54
0 0
Toyota by prý měla oznámit složení Ogier, Evans a Kalle v pondělí
20. 11. 2019 21:29
0 0
2 rosini: Já teda nevím, zrovna vyvíjet závodní hybrid není sranda jak na prachy tak know-how tak spolehlivost. Jasně, Toyota je třeba v suchu, ale ten zbytek?
20. 11. 2019 21:40
0 1
To je rošáda. Když to tak bude, pro M-Sport nikdo moc nezbude a opět paběrkovat určitě nechtějí. Ani bych se nedivil, kdyby skončili i oni.
20. 11. 2019 22:16
0 0
starboy : Od roku 2022 budou nejlepší světoví piloti usedat do nových speciálů podléhajících právě schváleným novým technickým předpisům. Speciály dostanou dodatkový hybridní systém, který bude první tři roky sestávat ze společných komponent a softwaru. Následně dostanou tovární týmy možnost vytvořit si své vlastní komponenty, samozřejmě v rámci definovaných pravidel.
21. 11. 2019 01:19
0 0
Re: Maxifavos
Podle mě je unifikace hybridních pohonů pitomost. Pohonné jednotky každého výrobce mají určitá specifika a v těch se někdy dost podstatně liší. Proto bude unifikovaný hybridní sytém některé pohonné jednotce vyhovovat více, jiné méně, což bude už od startu někoho zvýhodňovat. Navíc ten hybridní systém musí někdo vyrábět a určitě jej bude vyrábět s ohledem na konkrétní typ motoru. Takže pokud je to pravda, tak podle mě tohle někdo ve FIA nedomyslel. O podobnou unifikaci se FIA snaží i ve formuli jedna, ale všechny fabriky Todta s jeho partičkou posílají do análu.
21. 11. 2019 06:33
0 0
Zvýhodňovat nemůže,pokud někdo postaví motor co jde lépe od spodku je to jeho výhoda přeci,motory nejsou jednotné, každý má spektrum max.výkonu i krouťáku v jiném rozmezí. To už si musí každý poradit.Pokud dojde na jednotný hybridní systém pro všechny,tak už musí každý dle svého adekvátně si přizpůsobit motor.Já si myslím, že právě jednotný systém do začátku je volba dobrá, každý si to jak se říká osahá a podle poznatků pak vymyslí svůj vlastní systém v rámci pravidel.U F1 se točí mnohem více peněz i ve vývoji,tam je logické, že každý chce své
21. 11. 2019 06:58
0 0
Možná off topic ale bojím se co na to Malcolm. Přeci jen podpora fabriky a nepodpora Fordu může znamenat jeho konec. Malcolm je motorkář, ne elektrikář. Vývoj pro víceméně soukromý team může být fatální a bojím se, že do toho bez skutečné podpory Fordu nepůjde.
21. 11. 2019 07:53
0 0
Já bych se o M-Sport nebál. Proslýchá se že Subaru chce zpět do MS a M-Sport by pro ně mohl být partnerem. Je to byznys a když peníze nedá Ford, tak tu dobře odvedenou práci ocení v budoucnu jiná automobilka.smajlík
21. 11. 2019 08:01
0 0
Navíc třeba po tom zkušebním období jednotného systému dojde na možnost vyvynout vlastní systém parametry totožný s univerzálem podle určitých pravidel nebo zůstat u univerzálu
21. 11. 2019 12:01
0 0
Mna by zaujimalo ci niekto vnima tu generation gap. Odkedy su WRC zakazane v narodnych sampionatoch, tak sa v podstate zastavila produkcia talentov, ktori by boli schopni sadnut do auta a nieco zajazdit bez toho, aby potrebovalo aspon 2 plne sezony vo svetovom sampionate.
21. 11. 2019 14:09
Upraveno 14:17
0 0
Tak jestli to Tanak neudělal s tim úmyslem, aby se mohl s Ogierem pomerit ve stejně výkonnem autě... smajlík aby se v budoucnu vyhnul spekulacím, jestli by ho Ogi trebo neporazil kdyby seděl v Hyundai nebo pokračoval ve Fordu... Kdyby... Každopádně příští sezóna bude o to zajímavější, Ogiho poslední sezóna vs. našlápnuta forma Tanaka, oba v novém tymu... Možná predbiham, ale jestli to tak bude, tak nás čeká pořádně ostrá sezóna... Nebo jim to vyfoukne Neuville..?.. smajlíksmajlík
21. 11. 2019 14:54
Upraveno 14:55
0 0
smajlíkjestli bude Ogier v Toyotě, tak je to one man show!!!smajlík
21. 11. 2019 15:48
0 0
No to bych tak jednoznačně neviděl, oba budou hodně silní, ani nevím komu to budu přát víc... Tak ať vyhraje ten nejlepší! Snad to nerozhodne nespolehlivost Toyoty... smajlík
21. 11. 2019 16:46
0 0
Ott měl štěstí že schitroen nejede, jinak titul neměl....u toyoty to bude jinak!smajlík
22. 11. 2019 10:07
0 0
To je mazec, co všechno roztočí jedna hadička u posilovače...naříznutá někým cizím...odstraní Citroen z MS, nažene Ogiera do Toyoty, z Otta udělá mistra světa smajlík

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama