FIA vybrala dodavatele hybridních komponent pro WRC
Společnost Compact Dynamics byla vybrána jako exkluzivní dodavatel hybridních komponent pro vozy WRC s tříletým kontraktem od sezóny 2022 pro speciály Rally1. Jednotný dodavatel má podle FIA snížit náklady, zachovat uniformitu a bezpečnost, zajistit nejlepší produkt a podpořit propagaci WRC.
Firma sídlí v Německu a má praxi v oboru 30 let. Elektrické součástky dodává do F1, vytrvalostního šampionátu i do Formule E. Nyní je cílem dodat týmům startujících v MS hybridní kit pro jejich vozy kategorie Rally1.
Mimo to byl schválen i set technický detailů motoru a žolíků pro karosérie nových speciálů od roku 2022. Vše vychází ze současných pravidel a zachován bude i současný motor, to vše k úspoře nákladů na vývoj, výrobu a provoz. Nepočítá se s obtokovým ventilem pro ALS, turbo bude zjednodušené, dojde k dalšímu omezení počtu motorů na sezónu a u mnoho dílů bude zmražena současná specifikace.
"Kategorie Rally1 nabírá na před premiérou v roce 2022 na obrátkách," říká FIA Rally Director Yves Matton. "Po schválení technických regulí před několika týdny na posledním World Motorsport Councilu, můžeme oznámit Compact Dynamics jako exkluzivního dodavatele hybridních řešení. Výběr byl proveden po detailním zhodnocení mnoha nabídek. Jsem přesvědčen, že Compact Dynamics bude velkým přínosem svými zkušenostmi. Další detaily odhlasované včera nám umožní snížit náklady po všech stránkách a zjednodušit celý proces," dodává Matton.
FIA se rozhodla, s ohledem na současnou koronavirovou pandemii, že celý letošní ročník mistrovství světa se odjede virtuálně na simulátorech. Výhodou jsou nízké náklady, minimální riziko poranění jezdce a zničení vozu a snadná přístupnost tratí pro diváky. Jednotlivé týmy jsou povinny zajistit účast svých závodníků. Diváci tak nepřijdou o žádnou soutěž a mohou ji sledovat z pohodlí svého domova, což zároveň zmírní riziko nákazy korunavirem.
Pepan A1, ty voe, to ne, to jsem měl rozepsané jako Apríl
Rallye žije - poslední čerstvá novinka.
FIA se rozhodla, s ohledem na současnou koronavirovou pandemii, že celý letošní ročník mistrovství světa se odjede virtuálně na simulátorech. Výhodou jsou nízké náklady, minimální riziko poranění jezdce a zničení vozu a snadná přístupnost tratí pro diváky. Jednotlivé týmy jsou povinny zajistit účast svých závodníků. Diváci tak nepřijdou o žádnou soutěž a mohou ji sledovat z pohodlí svého domova, což zároveň zmírní riziko nákazy korunavirem.
Rallye žije - poslední čerstvá novinka.
FIA se rozhodla, s ohledem na současnou koronavirovou pandemii, že celý letošní ročník mistrovství světa se odjede virtuálně na simulátorech. Výhodou jsou nízké náklady, minimální riziko poranění jezdce a zničení vozu a snadná přístupnost tratí pro diváky. Jednotlivé týmy jsou povinny zajistit účast svých závodníků. Diváci tak nepřijdou o žádnou soutěž a mohou ji sledovat z pohodlí svého domova, což zároveň zmírní riziko nákazy korunavirem.