Jakub "kuře" Kura - eWRC.cz
9. 4. 2020 20:46 − 3658× − 11

Další virtuální rally cup s podporou Solbergů

Současná situace neumožňuje konání takřka všech akcí, takže žně mají virtuální závodníci, kteří si mohou psát další data do deníčku.

Pokud jde o virtuální rally, ta dnes zažívá velký boom, protože zjednodušeně řečeno, není moc co jiného dělat, než sedět před monitorem s volantem v ruce a nahánět desetinky na vložkách v prostředí her. Můžeme vzpomenout virtuální Azorskou rally, kde se například na předních pozicích pohyboval Alex Lukyanuk nebo dnes odstartovanou virtuální Valašsku, která přinesla téměř 700 přihlášených a obrovský ohlas napříč celou rally komunitou. Na virtuálních kopiích skutečných vložek (byť ne Valašky) si své síly v simulátoru Richard Burns Rally změří hromada reálných jezdců a spolujezdců s virtuálními závodníky a Valaška může být hozenou rukavicí pro další organizátory, zda nepokračovat ve virtuálním MČR. A nyní už k předmětu článku, který se od "Richarda" vrací k Dirt Rally 2.0, jelikož právě tuto hru si vybrali Solbergovi k uspořádání svého šampionátu, který bude navíc s lákavými cenami.

Šestidílný Solberg World Cup startuje již toto pondělí a navazuje na nedávný The Solberg Race, kde si své síly s otcem a synem Solbergovými změřilo hned 4500 hráčů. Tentokrát Solbergovi spojily síly s rallyškolou DirtFish, která zajistila cenu pro vítěze toho šestidílného šampionátu. A cení není nijak malá, jde o kompletně hrazenou návštěvu v této rallyškole pro dva a s Oliverem Solbergem jako učitelem. "Zájem o The Solberg Race byl neuvěřitelný a totálně předčil naše očekávání. Bylo to fantastické a už když jsem organizoval tuto akci, tak jsem měl v hlavě myšlenku na celý cup. Dnešní situace není pro nikoho jednoduchá a proto je jakékoliv rozptýlení od problémů světa vítané. To je také cílem šampionátu. Rád bych, aby lidé aspoň na chvíli přemýšleli nad šampionátem, kde se pojede další podnik, jak budou trénovat, jak si nastaví auto a podobně. Můžeme mít společné téma k hovoru. Pokud jde o volbu jednotlivých rally, tak jsem vybíral takové lokace, které jsou nejpodobnější tomu, co jsem už jel," říká Oliver Solberg k nadcházejícímu šampionátu, jehož jednotlivé díly představuje kalendář na obrázku výše.

Jak dodává marketingový ředitel DirtFish Trevor Wert, na odměny se mohou kromě vítěze těšit tři nejrychlejší v každém kole šampionátu a taktéž náhodní účastníci ze zbytku pole. Ale odměna pro vítěze je jen jedna a pokud by někdo váhal, zda po virtuální Valašce vyrazit závodit se Solbergovými, dejme slovo Trevoru Wertovi, který ji popíše blíže: "Vítěz dostane letenky za náma do Seattlu, bude mít hrazenu dopravu a ubytování. Ale to nejlepší je večeře s Oliverem Solbergem a druhý den bude vítěze osobně učit jízdu s jedním z aut u nás v DirtFish. No a ať má vítěz něco na památku, odnese si i nějaký merchandise. Jelikož si uvědomujeme, že se šampionátu budou účastnit i nezletilí, proto dáváme odměnu pro dva. Pokud by vyhrál junior, může si vzít doprovod. A když vyhraje někdo plnoletý, tak si s sebou samozřejmě někoho může vzít a užít sis s ním celý výlet. Věřte mi, bude to odměna, na kterou vítěz jen tak nezapomene," dodává marketingový ředitel DirtFish.

Takže kdo hledá informace o přihlášení, můžeme odkázat na Oliverův facebook, kde lze najít bližší info.

Komentářů celkem: 11
9. 4. 2020 22:09
0 2
jděte do ......,myslel jsem si,že jste seriozní rallyweb...
9. 4. 2020 22:40
0 0
Bylo by zajímavé sledovat,jak by se třeba Alex nebo Solbergové tvářili na NGPsmajlík
10. 4. 2020 05:07
0 0
Původně napsal di baiardo
jděte do ......,myslel jsem si,že jste seriozní rallyweb...
A proč by nebyl? Ať se nám to líbí nebo ne, tohle je věc, která nemá nic společného s naším milovaným sportem po sportovní stránce, ale na druhou stranu tento sport může ukázat novým lidem a určitě se to dá nějak využít k prezentaci sponzorů, což pro reálnou rally může být velmi přínosné.
10. 4. 2020 10:24
1 3
Super zajedu si smajlík
to matejovec: no NGP jsem nainstaloval po pěti letech abych mohl odjet valašku a velké zklamání. Nechápu ty co prohlašuji rbr za simulátor a dirta za arkadovku.
10. 4. 2020 16:20
0 0
Původně napsal di baiardo
jděte do ......,myslel jsem si,že jste seriozní rallyweb...
Muzu se zeptat, co je na tom clanku neseriozniho?
10. 4. 2020 17:35
0 0
Neseriózní je pro něj to, že trpí asi karanudou a RBR či Dirt 2.0 si nemá na čem zahrát.... Náhodou je fajn že se pořádají takový věci s odměnou, jezdím GT Sport i Dirt 2.0 a jako odreagování je to fajn
10. 4. 2020 19:04
0 0
Původně napsal malip
Super zajedu si smajlík
to matejovec: no NGP jsem nainstaloval po pěti letech abych mohl odjet valašku a velké zklamání. Nechápu ty co prohlašuji rbr za simulátor a dirta za arkadovku.
Můžeš to prosím trochu rozvést? Rád si poslechnu pro a proti jak u RBR, tak u Dirt2.
Děkuji.
11. 4. 2020 12:28
0 0
Původně napsal malip
Super zajedu si smajlík
to matejovec: no NGP jsem nainstaloval po pěti letech abych mohl odjet valašku a velké zklamání. Nechápu ty co prohlašuji rbr za simulátor a dirta za arkadovku.
Protože je to fakt, ne názor - RBR je jediná skutečná rally simulace tím, jak v jádru funguje jeho fyzika. Jenom v RBR pohyb auta vychází z fyzikálních vypočtů, které pracují s reálnými daty (a jednotkami), na základě simulace jednotlivých komponent auta. Dirt, WRC nejsou simulace, ani se tak neprezentují, tam prostě poladí každé auto skrz pár parametrů tak, aby to co nejvíce připomínalo realitu, ale samotná fyzika nic nesimuluje. Proto hra je sice zábavná a má i realistické prvky, ale to je tak všechno - prostě ideální pro každého, kdo si chce zajezdit a zároveň nechce strávit roky pilováním dovednosti řízení.
Odhaduji, že RBR ti spíše z nějakého důvodu nesedlo - možná jsi neměl dobrý setup, nestihl sis zvyknout (virtuální zážitek se NIKDY nedá srovnat s realitou, ať je simulátor sebelepší).

V Dirtu není mimochodem ani gravitace a ve skoku můžeš zatočit. Ale stále je to fajn HRA.
11. 4. 2020 14:14
0 0
Na pluginu mám desítky tisíc km a další stovky hodin v offline režimu, Team rally + jsem i dřív pořádal šampionáty. V Dirtovi podstatně méně, ale jinak dost hraju i simulátory typu rFactor, Assetto corsa atd. Poslední roky už jsem RBR nejezdil, protože z aut prostě nemám dobrý pocit, jak v jádru hra funguje nemám páru a velký klobouček před všema kteří tu hru drží tak dlouho při životě. Jako aby u 16.let staré hry byla startovka o 700 jezdcích je mazec!! smajlíksmajlík Že se jedná o simulaci je fajn, ale pocitově hlavně některé třídy hodně špatné. Zkoušel jsem auta před valaškou, vždycky narychlo nastavil a pojezdil no... fyzika R5 a třeba zadokolek velké zklamání, wrca a dvoukolky celkem dobré. Možná je to špatně nastaveným autem, možná su moc zlbnutý z jiných simulátorů, ale aby auto typu R5 nešlo vůbec uřídit.... Za mně největší zápory jak se auto zachová při určitých krizovkách, odezva ve volantu, fyzika pneu, kolizní model aj... Zvuky apod. ani nevzpomínám, to víme všichni. Naopak velmi chválím Zádveřice, které jsem jel prvně a nádhera smajlík I když tak pěkný asfalt tam nikdy nebyl smajlík ale třeba Halenkovice jsou hrůza smajlík Já neříkám, že je lepší Dirt, rád si zahraju oboje. V Dirtovi je zas celkem problém nastavit si volant tak aby se hra chovala relativně dobře. Fyzika se chovají divně při doskoku apod. Jak říkáš virtuální zážitek se s realitou nedá srovnat, RBR je teď možná blíž realitě číslama, ale na starých nebo originálních fyzikách jsem měl lepší pocit z jízdy. Sorry že jsem se tak rozkecal smajlík Na trati čausmajlík
12. 4. 2020 11:29
0 0
Tak jsem si přečetl diskusi a zjistil jsem, že vůbec nevím co jsem četl.
Holt stará škola.smajlíksmajlík
13. 4. 2020 14:50
0 0
To malip: děkuji za názor.....cítím to úplně stejně....dříve jsem projel bez nehody víc jak 20 závodů v Team Rally....a teď na posledných(í) fyzikách(ce) se auto nedá normálně řídit.
Pokud člověk chce jet na max., např. WR rekord RZ, tak je to vlastně o náhodě.

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama