Redakce - eWRC.cz
17. 6. 2006 00:00 − 2918× − 40

Rally Agropa 2006 – ONLINE

Aktualizace 15:10 – Pojďte s námi sledovat čtvrtý díl Mistrovství České republiky ve sprintrally.

Pojďte s námi sledovat čtvrtý díl Mistrovství České republiky ve sprintrally.


Oficiální stránky: XXVIII. Raly Agropa 2006
Výsledky: zde
Harmonogram: zde
Seznam přihlášených posádek: zde
Diskuze k soutěži: eWRC.cz

Časový harmonogram
RZ1 Pačejov – H. Lhota 8,71 km 8:22
RZ2 Komušín – Horažďovice 6,14 km 8:46
RZ3 Kakanov – Soběšice 13,05 km 10:24
RZ4 Damětice – Nezamyslice 5,40 km 10:47
RZ5 Pačejov – H. Lhota 8,71 km 11:25
RZ6 Komušín – Horažďovice 6,14 km 11:49
RZ7 Kakanov – Soběšice 13,05 km 13:27
RZ8 Damětice – Nezamyslice 5,40 km 13:50

RZ1 – Pačejov – H. Lhota – 8,71 km – 8:22

Pořadí abs. po RZ1
1.SemerádMitsubishi Lancer Evo IX0:05:02.8
2.ČervenkaMitsubishi Lancer Evo VIII+1,8
3.PetákRenault Clio S1600+5,3
4.VlčekMitsubishi Lancer Evo VI+5,9
5.OdložilíkRenault Clio S1600+6,7
6.BarvíkMitsubishi Lancer Evo VI+7,8
7.VolfMitsubishi Lancer Evo VIII+10,2
8.JandíkMitsubishi Lancer Evo VII+10,7
9. JelínekMitsubishi Lancer Evo VI+11,1
10.SzabóMitsubishi Lancer Evo VIII+12,4
11.KožmínMitsubishi Lancer Evo VIII+12,5
12.SedláčekNissan Almera 2,0+15,6
13.PantálekMitsubishi Lancer Evo VIII+17,4
14.TrinerFiat Punto S1600+18
15.FirlaMitsubishi Lancer Evo VI+19,1

RZ2 – Komušín – Horažďovice – 6,14 km – 8:46

První dvojice rychlostních zkoušek jednoznačně nejlépe sedla Pepíkovi Semerádovi, kterému patří oba nejrychlejší časy. Pavel Červenka si v úvodním testu vybudoval také poměrně solidní náskok na druhé pozici a tak i přes pomalejší čas na druhém úseku si podržel průběžný druhý čas. Dva čtvrté časy znamenají ve výsledku průběžný bronz pro Zdeňka Vlčka za kterým jen s pouhou vteřinou odstupu číhá Vladimír Barvík, jenž ještě stále neposlal do starého železa svou osvědčenou EVO 6. O dvě generace novější model sedlá Jirka Volf a po dvou testech je na stejném čase jako Barvík.
Pozice nejrychlejší S1600 patří Cliu Josefa Petáka, jenž je zatím průběžně šestý s náskokem 2,9 s na Mirka Jandíka. V podstatě stejný odstup má pak na Jandíka Roman Odložilík s další S 1600. Devátý Jan Jelínek také ještě nenasadil do bojů novou EVO 9 a stejně jako Barvík tak na tratích Agropy vodí šestou evoluci Lanceru. Naopak zcela nová „osmička“ zatím dovezla Martina Kožmína k desáté průběžné pozici.
Emil Triner se na Pačejově posadil do vozu specifikace S1600 a po dvou odjetých testech mu patří čtrnáctá příčka 7,7 s před nejrychlejší Felicií Lubomíra Minaříka.
První odstoupení postihly kategorii PV. V úvodní RZ se pro technické problémy se souteží rozloučil Jaroslav Orsák s Lancerem šesté evoluce. Jen o test dále dojel s osmou generací stejného vozu Milan Pantálek, který havaroval.

Pořadí abs. po RZ2
1.SemerádMitsubishi Lancer Evo IX9:00,2
2.ČervenkaMitsubishi Lancer Evo VIII+10,1
3.VlčekMitsubishi Lancer Evo VI+12,6
4.BarvíkMitsubishi Lancer Evo VI+13,6
5.VolfMitsubishi Lancer Evo VIII+13.6
6.PetákRenault Clio S1600+14,6
7.JandíkMitsubishi Lancer Evo VII+17,5
8.OdložilíkRenault Clio S1600+20,5
9. JelínekMitsubishi Lancer Evo VI+21,2
10.KožmínMitsubishi Lancer Evo VIII+23,7
11.SzabóMitsubishi Lancer Evo VIII+29,4
12.ArazimMitsubishi Lancer Evo VII+34,7
13.SedláčekNissan Almera 2,0+35
14.TrinerFiat Punto S1600+38,8
15. MinaříkŠkoda Felicia Kit Car+46.5

RZ3 – Kakanov – Soběšice – 13,05 km – 10:24

Třetí test znamenal posun v pořadí zejména pro Jirku Volfa, který si polepšil o tři pozice. Roman Odložilík s vozem S1600 dominoval nejdelšímu testu soutěže a posunul se v průběžném hodnocení společně s Miroslavem Jandíkem před Josefa Petáka.
Celkově vede stále Josef Semerád, za kterým se však schyluje k obrovskému boji o stříbrnou příčku, když rozdíl mezi druhým Jirkou Volfem a osmým Pepíkem Petákem není ani 6 vteřin.

Pořadí abs. po RZ3
1.SemerádMitsubishi Lancer Evo IX16:04:3
2.VolfMitsubishi Lancer Evo VIII+12,7
3.VlčekMitsubishi Lancer Evo VI+13,4
4.ČervenkaMitsubishi Lancer Evo VIII+14,3
5.BarvíkMitsubishi Lancer Evo VI+15,7
6.JandíkMitsubishi Lancer Evo VII+16,4
7.OdložilíkRenault Clio S1600+17,7
8.PetákRenault Clio S1600+18,5
9. JelínekMitsubishi Lancer Evo VI+31,5
10.KožmínMitsubishi Lancer Evo VIII+33
11.ArazimMitsubishi Lancer Evo VII+53,3
12.TrinerFiat Punto S1600+54,5
13.SzabóMitsubishi Lancer Evo VIII+56,7
14.SedláčekNissan Almera 2,0+1:01,8
15. MinaříkŠkoda Felicia Kit Car+1:10,9

RZ4 – Damětice – Nezamyslice – 5,40 km – 10:47

Pořadí abs. po RZ4
1.SemerádMitsubishi Lancer Evo IX19:23
2.VolfMitsubishi Lancer Evo VIII+14,4
3.VlčekMitsubishi Lancer Evo VI+15,8
4.ČervenkaMitsubishi Lancer Evo VIII+16,1
5.JandíkMitsubishi Lancer Evo VII+16,6
6.BarvíkMitsubishi Lancer Evo VI+20,6
7.PetákRenault Clio S1600+27,7
8.OdložilíkRenault Clio S1600+28,7
9. JelínekMitsubishi Lancer Evo VI+35,8
10.KožmínMitsubishi Lancer Evo VIII+37,4
11.ArazimMitsubishi Lancer Evo VII+59,1
12.TrinerFiat Punto S1600+1:00,8
13.SzabóMitsubishi Lancer Evo VIII+1:04,2
14.SedláčekNissan Almera 2,0+1:10,7
15. MinaříkŠkoda Felicia Kit Car+1:20,9


RZ5 – Pačejov – H. Lhota – 8,71 km – 11:25

Pátý rychlostní test vystavil stopku ze čtvrté pozice Pavlu Červenkovi. Přesto dramatický boj o druhou příčku pokračuje i nadále. Trojice Volf – Jandík – Vlček je ve vteřině. Totéž platí také o lídrech S 1600 Petákovi s Odložilíkem, kteří si to kromě boje o vedení ve dvoukolkách rozdávají také o šestou příčku průběžného hodnocení.

Pořadí abs. po RZ5
1.SemerádMitsubishi Lancer Evo IX24:23,3
2.VolfMitsubishi Lancer Evo VIII+12,9
3.JandíkMitsubishi Lancer Evo VII+13,7
4.VlčekMitsubishi Lancer Evo VI+13,8
5.BarvíkMitsubishi Lancer Evo VI+25,5
6.PetákRenault Clio S1600+26,5
7.OdložilíkRenault Clio S1600+27,3
8. JelínekMitsubishi Lancer Evo VI+38,6
9.KožmínMitsubishi Lancer Evo VIII+46,4
10.ArazimMitsubishi Lancer Evo VII+1:01,6
11.TrinerFiat Punto S1600+1:06,8
12.SzabóMitsubishi Lancer Evo VIII+1:09,7
13.SedláčekNissan Almera 2,0+1:24,8
14. HozákSubaru Impreza Sti+1:32.2
15. MinaříkŠkoda Felicia Kit Car+1:36

RZ6 – Komušín – Horažďovice – 6,14 km – 11:49

Dramatický boj o stříbro pokračuje. Trojice soupeřů se stáhla do šesti desetin a je jasné, že kdo jen trochu zaváhá, půjde z kola ven. To se bohužel stalo na šestém testu Josefu Petákovi a Roman Odložilík má tak rázem na svého největšího soka náskok bezmála 16 vteřin.

Pořadí abs. po RZ6
1.SemerádMitsubishi Lancer Evo IX28:18,3
2.VolfMitsubishi Lancer Evo VIII+14,9
3.JandíkMitsubishi Lancer Evo VII+15
4.VlčekMitsubishi Lancer Evo VI+15,5
5.BarvíkMitsubishi Lancer Evo VI+29,3
6.OdložilíkRenault Clio S1600+34,4
7. JelínekMitsubishi Lancer Evo VI+47,2
8.PetákRenault Clio S1600+50,2
9.KožmínMitsubishi Lancer Evo VIII+52
10.ArazimMitsubishi Lancer Evo VII+1:08
11.SzabóMitsubishi Lancer Evo VIII+1:18,5
12.TrinerFiat Punto S1600+1:27,9
13.SedláčekNissan Almera 2,0+1:39,7
14. HozákSubaru Impreza Sti+1:45,1
15. MinaříkŠkoda Felicia Kit Car+1:51,8

RZ7 – Kakanov – Soběšice – 13,05 km – 13:27

Pořadí abs. po RZ7
1.SemerádMitsubishi Lancer Evo IX35:28,5
2.JandíkMitsubishi Lancer Evo VII+3,1
3.VolfMitsubishi Lancer Evo VIII+3,4
4.VlčekMitsubishi Lancer Evo VI+6,8
5.BarvíkMitsubishi Lancer Evo VI+23
6.OdložilíkRenault Clio S1600+23
7.PetákRenault Clio S1600+42,6
8. JelínekMitsubishi Lancer Evo VI+50,6
9.KožmínMitsubishi Lancer Evo VIII+53,9
10.TrinerFiat Punto S1600+1:29,6
11.SzabóMitsubishi Lancer Evo VIII+1:30,9
12.ArazimMitsubishi Lancer Evo VII+1:31
13.SedláčekNissan Almera 2,0+1:40,5
14. HozákSubaru Impreza Sti+1:55,7
15.FirlaMitsubishi Lancer Evo VI+2:04.7

RZ8 – Damětice – Nezamyslice – 5,40 km – 13:50

Josef Semerád si připisuje třetí výhru z doposud čtyřech odjetých podniků "malého" mistrovství a dělá tak další významný krok na cestě za titulem. Druhá pozice patří Miroslavu Jandíkovi, jenž v dramatickém boji nakonec zdolal Jiřího Volfa. Čtvrtá příčka zbyla na Zdeňka Vlčka.
Nejrychlejší dvojkolkou a pátý absolutně dokončil soutěž Roman Odložilík následován Vladimírem Barvíkem loučícím se tak s Lancerem šesté evoluce. Seedmá příčka a druhá v hodnocení S 1600 připadá Josefu Petákovi. Osmičku nejrychlejších uzavřel Jan Jelínek.
Martin Kožmín debutující s Lancerem osmé generace si nakonec dojel pro devátou pozici, před Viktorem Szabó a dalším debutantem Emilem Trinerem, který se poprvé představil S Fiatem Punto S1600 a dovezl jej ke třetímu místu ve třídě.

Pořadí abs. po RZ8
1.SemerádMitsubishi Lancer Evo IX38:42,1
2.JandíkMitsubishi Lancer Evo VII+5,1
3.VolfMitsubishi Lancer Evo VIII+7,5
4.VlčekMitsubishi Lancer Evo VI+10
5.OdložilíkRenault Clio S1600+25,7
6.BarvíkMitsubishi Lancer Evo VI+33,5
7.PetákRenault Clio S1600+47
8. JelínekMitsubishi Lancer Evo VI+58,9
9.KožmínMitsubishi Lancer Evo VIII+1:03,2
10.SzabóMitsubishi Lancer Evo VIII+1:38,9
11.TrinerFiat Punto S1600+1:40,2
12.ArazimMitsubishi Lancer Evo VII+1:41,1
13.SedláčekNissan Almera 2,0+1:49
14. HozákSubaru Impreza Sti+2:07,6
15.FirlaMitsubishi Lancer Evo VI+2:12.7
Komentářů celkem: 40
17. 6. 2006 17:17
0 0
Já Petlíkum fandim
17. 6. 2006 17:19
0 0
S Vlčkem? No kdo jiný než Maníček...
Anonym IP:217.196.212.18
17. 6. 2006 17:21
0 0
to Anonym IP:217.197.144.98 Osle, když tomu nerozumíš, tak alespoň neurážej ostatní. Nebo jsi takový frajer, že by jsi s jejich autem pozávodil Myšáky? Tak to bych pak smekal a omlouval se. Weit Go Petlíci Go
17. 6. 2006 17:26
0 0
Anonym IP:217.197.144.98 - Víš výsledky nejsou všechno, myslím si když jsme u těch výkonů, že by si tě dali i v Velorexu, možná by si říkal něco jinýho kdyby si aspoň jednoho znal osobně - "nejdřív měř, potom řež"
Anonym IP:88.100.161.214
17. 6. 2006 17:32
0 0
když jsem v depu mluvil s Emilem tak říkal že ve srovnání PUNTO X FABIA má jasně navrh PUNTO, prej má úplně jinej styl jízdy. subarak
17. 6. 2006 17:45
0 0
Firla měl měnit kola až po poslední RZ,zase něco neklaplo...asi informační šum...
Anonym IP:194.108.226.21
17. 6. 2006 20:14
0 0
to PEAT:Sem slysel ze Emil ma auto od Rota.......
Jo a dik subaraku, to jsme se toho dozvedeli...... ;OD
Saymon
Anonym IP:88.101.209.42
17. 6. 2006 21:08
0 0
K tomu Firlovi. Bohuzel, jezdec pred Firlou sjel do prikopu a zustal castecne z vozem na trati, spolujezdec podle predpisu signalizoval OK, ale bohuzel tesne za horizontem takze tuk na brzdu a uz se v blaticku tocil. Zustal na pric a na uzke ceste a nezbylo nic jineho, nez se slozite vratit 500 m. Byla z toho 1 min navic. Takze zadne gumy jak se povida, ale proste sklouzl. I to se v plnem tempu stava. Mohlo byt hure, co takhle crash do stojiciho vozu. Bylo tam docela kluzko. Tak Doufam ze to staci na vysvetlenou.
Anonym IP:85.71.239.113
17. 6. 2006 21:26
0 0
Ten roťácký punťa byl na maďarských značkách
Anonym IP:86.49.77.195
17. 6. 2006 23:23
0 0
Milý Anonym IP:217.197.144.98 .
Fandím Petasovi i Dreslíkovi. Nemusím fandit jen těm nejlepším. I když to dneska vůůůůůbec nešlo. Jsou to kamarádi

Tom
18. 6. 2006 00:00
0 0
to anonym 209.42:Díky za vysvětlení a stěma gumama to byl něčí žertík.Já doufám,že ty Hustopeče byly z jeho strany neúmyslné smajlík.
18. 6. 2006 09:15
0 0
To 86.49.77.195: Nenech se rozhodit od rejpalu. Vzdycky byli a vzdycky budou. Rally delaji vsichni jezdci! Co by to bylo kdyby jezdilo jen prvnich 10?
Anonym IP:85.160.72.153
18. 6. 2006 09:36
0 0
jako člen posádky která havarovala pár aut před Firlou nesouhlasím s tím že auto zasahovalo částečně do cesty bylo celé mimo,tímto se nechci vymlouvat že v tu dobu jsem měl stát již o pár metrů dál proti RZ a signalizovat OK + hrozící nebezbečí.V místě kde jsou 3 diváci a 1 pořadatel se auto hrozně těžko vytahuje.Tímto ze Firlovi omlouvám a zároveń děkuju za zvládnutou krizovku při které nedošlo k ráně do stojícího auta.A vy pánové co tu řešíte nějaké pneu nemáte ani ponětí o co v daný moment šlo.
Anonym IP:86.49.77.195
18. 6. 2006 15:05
0 0
LUB: Přesně. Asi sem divný, ale raději se podivám na áčkové felicie než na první desítku Mitsubishi.

Jinak. Nedostal Volf dodatečně 10s za předčasný start do jedné z RZ ?
18. 6. 2006 15:30
0 0
Anonym IP:86.49.77.195: Ano.
Anonym IP:194.149.107.27
18. 6. 2006 19:23
0 0
To už je vážně o ničem, nebo to někoho vyloženě baví sledovat jen ty evoluce a nic jinýho ?
18. 6. 2006 21:01
0 0
To an.72.153:Na vysvětlenou,s těma gumama to je narážka na Firlovu diskvalifikaci v Hustopečích-světlá výška.Ale gumy asi neměnil,to by byla větší ztráta a to všichni asi víme.A jinak sem rád,že i v rally je prostor na nějaké to gesto fair-play-přiznání chyby,vyhnutí,omluva smajlík.Jem tak dále a držím palce,i když nevím komu...
Anonym IP:88.100.161.214
18. 6. 2006 21:47
0 0
Emil mi říkal, že to punto je od Sebastiana Frycze. Pořadatelé mu prej nepovolili startovat na Agropě v rámci testu, tak zavolal Emilovi aby mu s tím jel a testoval. že prej je to super auto. Ale Emilovi sluší každý auto, třeba když jsem ho loni na Agropě viděl jet se 130 RS. subarak
Anonym IP:83.208.249.137
18. 6. 2006 21:51
0 0
Punto není Frycze je ROTA. Frycz si ho pronajímá. Auto je původem z Maďarska.
Anonym IP:194.228.93.89
19. 6. 2006 12:32
0 0
Ty trapáku s tím velorexem děláš se nebo jsi fakt tak trapný.....Petlíci fu........
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!