Paddon cílil v letošní Rally NZ na vítězství
Blýsknutí to nebylo nikterak slavné – Novozélanďan rozsekal Fiestu WRC již na předstartovním testu. Druhou šanci měl dostat v Austrálii, ale ta se nakonec kvůli šířícím se požárům vůbec nejela. Ze sezóny 2019 tedy pro Haydena Paddona nebylo tedy prakticky nic. Už loni, i přes avizované starty s Fordem, soutěžáka podporovalo místní oddělení automobilky Hyundai – koneckonců Paddon byl továrním jezdcem jihokorejského výrobce v letech 2014 – 2018.
Pro letošek vymyslel Paddon a Hyunday NZ zajímavý plán, který ale zhatila pandemie Covid-19. "Než se svět obrátil vzhůru nohama, měli jsme s Hyundai NZ v letošním roce plány na návrat do Mistrovství Světa v rally. Představa a myšlenka na řízení Hyundai WRC druhého týmu byla 100% kiwi. S Hyundai NZ jsme byli připraveni na čtyřkolový program včetně Rally New Zealand. I přes to, že jsou všechny tyto plány pro rok 2020 již mimo realitu, je skutečně potěšující mít podporu Hyundai NZ, který měl vizi, vášeň a srdce na to, aby to s námi zkusil a nakonec abychom se pokusili vyhrát Rally New Zealand. Uvidíme, co ukáže budoucnost," doufá v lepší zítřky Hayden Paddon.
Jestli se tato myšlenka přenese do roku 2021, to ukáže teprve čas. Design se ale povedl, co říkáte?