18. 6. 2020 12:00 − 14429× − 10

Proč se Peták vrací na trať? – PROTO!

Jedním z lákadel Rally Bohemia bude start velezkušeného Josefa Petáka s vozem nové a nadějné kategorie označené PROTO.

V minulém článku „Proč PROTO“ jsme se vám už malinko představili. Dnes bychom vám ale rádi představili naše cíle s těmito PROTO auty . Tím, že jsme se stali výhradním zastoupením společnosti DYTKO Sport, to celé jen začalo, nechceme jen prodávat karoserie, ale chceme nabídnout veškeré kompletní motorsport služby širokému závodnímu poli. Nová kategorie PROTO se k tomu velmi hodí.

V tuto chvíli vám již můžeme prozradit, že první letošní českou soutěž Rally Bohemia absolvuje náš tým s vozem Mitsubishi MIRAGE Proto a za volantem nebude nikdo jiný, než legendární Josef Peták. Josef Peták si prošel motorsportem od úplných začátků po samotný vrchol. Má nepřeberné zkušenosti s mnoha kategoriemi vozidel od dvoukolek, přes speciály S2000, R5 až po vozy WRC. Naše spolupráce nebude jednorázová. Dalším společným závodem, kde se už snad objeví dva vozy MIRAGE PROTO z našich dílen, bude rally Příbram. Červencový Rallysprint Rally Příbram je naším domácím závodem, jelikož máme v Dublovicích zázemí týmu. Všechny vás tímto zveme do Dublovic na skok!

V Dublovicích se auta jen neprodávají. V našich dílnách probíhá veškerý vývoj vozů, dostali jsme totiž od Dytko sport možnost se podílet na vývoji těchto aut. Stejně tak spolupracujeme i s firmou X Shift Gearboxes, kde je naše spolupráce oboustranná. Díku tomu víme, že můžeme nabídnout auta k prodeji i pronájmu v nejvyšší možné specifikaci a nejlepší kvalitě. Od počátku roku jsme k tomu přizpůsobili i chod celé naší firmy Auto Cars , Radek Fára s.r.o., a veškeré spojené aktivity. Pevně věříme v rozvoj kategorie OPEN N, a proto do toho jdeme opravdu na plno. Jak už bylo výše zmíněno, naším hlavním cílem je poskytování PROTO aut k pronájmu na závody, stavby a vývoj inovací těchto aut a samozřejmě klientský servis těchto vozů. Velmi nás těší dohoda s Pepíkem Petákem a doufáme že i takto narychlo se nám povede vše připravit na plno a fanoušky pobavit při představení úplně nové techniky Mitsubishi Mirage Proto. Se všemi se těšíme na shledanou v servisních zónách i mimo ně.

Josef Peták: „Jsem moc rád, že jsem od kluků dostal důvěru a opravdu mě to potěšilo. Po letech se tak vrátím na Rally Bohemia a hned s novým autem, které se mi jeví, jako hodně zajímavé. Už se nemůžu dočkat na první ostré testy před soutěží a na Bohemku, jako takovou. Nová kategorie OPEN N je podle mě zajímavý nápad, jak se dá závodit s pěknou čtyřkolkou se sekvenční převodovkou za mnohem příznivější peníze, než je třeba R5. Přitom karoserií může být hned několik. Těší mě precizní a profesionální přístup kluků z Auto Cars, kteří odvádějí svojí práci opravdu pečlivě a baví mě sledovat, jak si dokáží hrát s detaily. Auto je postavené hodně čistě a precizně a těším se, až se do něj s Katkou Rozenekovou posadíme a vyrazíme s ním na rychlostní zkoušky.“

Komentářů celkem: 10
18. 6. 2020 12:22
2 1
Pepa má zkušenosti s R5?
18. 6. 2020 13:02
0 0
Mě se to líbí víc než R5.
18. 6. 2020 13:33
0 0
Josef a nová blonndýna smajlík
18. 6. 2020 13:48
1 0
Tak Jean vymenil manzelku. On loni v Pacive povidal, ze mu keca do rizeni.
18. 6. 2020 15:03
0 0
Víte někdo tecnický parametry, výkon, váha, podvozek atd? Na těch Dytko stránkách sem nic nenašel...
18. 6. 2020 22:08
1 0
Původně napsal JaraKl
Pepa má zkušenosti s R5?
To víš, že nemásmajlík Ale tisková zpráva snese všechno smajlík
19. 6. 2020 08:42
0 1
Hoši a kde sse v tiskovce píše, že má zkušenost s R5?
19. 6. 2020 09:01
0 0
Skori: A toto je co? smajlík ,,Má nepřeberné zkušenosti s mnoha kategoriemi vozidel od dvoukolek, přes speciály S2000, R5 až po vozy WRC" smajlík
19. 6. 2020 17:06
0 0
Původně napsal shifty
Víte někdo tecnický parametry, výkon, váha, podvozek atd? Na těch Dytko stránkách sem nic nenašel...
shifty něco jsem našel v čas. Rally. Motor, dif., brzdy z Evo 9, převodovka 6 qalt seqence, tlumiče Reiger, váha 1250kg, výkon okolo 300 hp. restriktor 33 mm.
1. 7. 2020 11:57
0 0
Mezi přihlášenýma na Bohemku pořád není.

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama