26. 6. 2020 16:04 − 54026× − 163

Barumka potřebuje vaši pomoc

Dlouho jsme zvažovali, zda přistoupit k tomuto kroku, zda veřejně říct: nedáme to bez vaší podpory a pomoci.

Situace se vyvinula do bodu, kdy nevíme, jak dál – zda jubilejní 50. ročník Barum Czech Rally Zlín zvládneme uspořádat v letošním roce nebo ho budeme muset odložit. Čas hraje proti nám. Na konci tohoto měsíce se musíme rozhodnout, zda spustíme finální a nejnáročnější část příprav směřující k srpnu 2020 či zda se rally přesune na další rok. Zbývá nám tedy necelý týden a situace se bohužel vyvinula tak, že poslední nadějí pro nadcházející barumku jste vy, fanoušci.

Pro jubilejní padesátý ročník jsme se chtěli vydat cestou výjimečných oslav v různých podobách. Jenže uteklo pár týdnů a situace se radikálně změnila. Barumka nyní bojuje o to, aby vůbec mohla proběhnout. Ze sportovního hlediska by se jednalo o mimořádně kvalitní ročník – z kalendáře mistrovství světa odpadá jeden podnik za druhým a jezdci se ptají, zda místo něj mohou závodit právě v mistrovství Evropy, nabízejícím v tuto chvíli jediný ucelený kalendář mezinárodních rally, které se z hlediska nezbytných hygienických opatření mohou bez větších potíží uskutečnit.

Bohužel koronavirová epidemie se zásadně promítla i do ekonomiky našeho závodu i mnoha partnerů. V tuto chvíli se proto soustředí všechna naše pozornost na vás, diváky a fandy. Jste to vy, kdo vedle závodních posádek tvoří neskutečnou atmosféru ať už na rychlostních zkouškách, na městské speciálce, v servisní zóně, na startu a cíli nebo třeba při autogramiádách. Jste kořením zlínské rally a od vypuknutí koronavirové epidemie jsme ani na chvíli neuvažovali, že by se barumka odjela bez vaší účasti. Teď však nastala chvíle, kdy potřebujeme vaši podporu a kdy můžete rozhodnout o dalším osudu tohoto závodu. Do naplnění rozpočtu totiž aktuálně chybí 3,5 milionů Kč. Je to obrovská částka a na její zkompletování zbývá jen minimum času, nicméně i přesto doufáme, že se jubilejní ročník podaří zachránit.

Obracíme se tedy na všechny diváky barumky, fanoušky rallysportu, soutěžní týmy, místní obyvatele, kterým voní benzín, stejně jako na firmy a podnikatele, abyste pomohli finančně podpořit uskutečnění padesáté barumky – ať už by proběhla letos anebo v roce 2021, kdy by už celková situace mohla být o něco příznivější.

Číslo účtu, kam můžete přispět na 50. Barum Czech Rally Zlín:

Účet: 5886761329/0800

Číslo účtu v zahraničním formátu:

IBAN: CZ28 0800 0000 0058 8676 1329

BIC (SWIFT): GIBACZPX

Link na stav transparentního účtu bude zveřejněn během několika dnů na stránkách www.czechrally.com hned poté jak bude aktivní.

Jména všech, kteří barumku v této mimořádné situaci podpoří, budou umístěna na startovní rampu. Byli bychom nesmírně šťastní, kdyby se rozpočet podařilo zajistit a se všemi podporovateli se nakonec mohli – ať už letos, nebo napřesrok – u rampy společně sejít.

Velmi vám děkuji za pomoc, které si velmi vážíme.

Miloslav Regner, ředitel Barum Czech Rally Zlín

Komentářů celkem: 163
25. 6. 2020 20:07 Upraveno 20:14
1 0
Dejte to pořádání Mihulemu smajlíksmajlík
25. 6. 2020 20:08
0 0
Původně napsal mcatch
teď ve zprávách ČT 1... na účet se zatím sešlo 70 000 Kč
Je tam už přes devadesát...
https://www.csas.cz/cs/transparentni-ucty?fbclid=IwAR2yAq6PpO5zwJR4P1ZkOX_coZcGZAEpQIpivoxGA3eKTj4m6La2dCT_0CY#/000000-5886761329
25. 6. 2020 20:54
0 0
Já přispěl,pokud se to podaří letos odjet,je velká šance do Zlína přitáhnout zajímavá jména,tato šance se už nikdy nebude opakovat.Souhlasím s názory kladnými i zápornými,spousta věcí je pravda,spousta domněnky a částečně nesmysly.Budu rád když se pojede.Nadávat budu potom
25. 6. 2020 20:57 Upraveno 20:58
2 0
Barumku miluju, ale.. . Ukažte rozpočet, pane Regnere! A co za to? Nene, nyní má málo lidí z čeho rozdávat. Raději bych vám přál ty opulentní hody nemít... Bohužel smajlík
25. 6. 2020 21:20
1 0
Barumka je mi úplně fuk. Jel jsem jí jednou, někdy okolo r.2000 a tolik vychvalovanou soutěž jsem se zařekl, že už nikdy! Pro mne pořadatelské zklamání, včetně trapného "přivítání" Regnera na cílové rampě.
25. 6. 2020 22:18
1 0
tak to je gól , největší pračka špinavých peněz a ještě za peníze daňových poplatníků smajlík připomíná mi to Pohlreicha , když chtěl sbírku na to aby vařil hasičům , udělal si reklamu a měl kšeft v době, kdy všechny restošky byly zavřenésmajlíksmajlík
Bohemka i Valaška se pojede bez sbírky.......................
25. 6. 2020 22:23
4 0
TomS2000: drzost proto, že stejnou drzost má pan ředitel a celý realizační tým, který opovrhuje námi fanoušky už několik let. eWRC dělá pro nás fandy tolik a za tak málo, že by pan Regener proto ani ráno nevstal z postele. Je myslím velký rozdíl mezi tím co dělá "MravenecZ" a pan Regner. MravenecZ= rally, Regner= cokoliv co ponese třeba i čutaná. To je můj názor. Vrť se zpět k článku MravencZe kde vysvětluje proč potřebuje eWRC pomoc. A článek o pomoci BR. Můžeme se dohadovat jestli těch 3,5 mega půjde na raut pro VIP, na ohňostroj, .....
V tom je ten rozdíl!
Mimochodem, má někdo vysvětlení proč na konkurenci k "Pomoci BR" není ani řádka? smajlík

26. 6. 2020 00:35
0 0
Původně napsal kondec
dvora: Ano, máte pravdu, jenže bohužel po tom, co na nás (i na diváky) lidi z mostu házeli kelímky s pitím a prováděli další věci, se jiný způsob nenabízel.
Kenny_pce: Aha vidíte, tady to těch 50 metrů může být, psal jsem, že se možná pletu. Řekněte mi ale, kde by jste v tomto případě dal pásku, když se přijíždí z pasek a podepsal se, že za to máte odpovědnost?
Pokud jde o policii a zřizované samosprávy, asi moc nechápete kdo koho řídí. S policií v kontaktu být musíte, ale řídit ji určitě neumíte.
marasAUQ: Skoro přesně to se tam dělo ....
Jen jsem chtel potvrdit, ze to tech 50m bylo, mliko mozna mohlo bejt i o 20m bliz, ale stejne by to nic neresilo.
Policajti s organizaci nepomahaj z vlastni iniciativy, takze kdyz si je tam muzete pozvat, tak jim muzete i rict, ze parkovani na krajnici je v ramci ty organizace. Tohle se nedeje snad ani na Ukrajine.
Soryjako, ale pripada mi to jako vymluva "O ty IT zakazce jsem nevedel."
26. 6. 2020 00:48
0 0
Původně napsal Franta David
Přidávám svůj postřeh s rozmístěním pásky - ( Pozice na mapě
49°20'7.333"N, 17°57'2.107"E ) - páska ve svahu cca 20m daleko za asi čtvrtou řadu stromů, já se ptám proč?? I kdyby to auto úmyslně tam najelo tak nemá šanci se dostat tak daleko.... Dalo by se tam krásně a bezpečně stát....a neříkám hned u cesty. Pamatuji si to místo z Barumky 2015, rz směr dolů.... ale takových blbě výsadkových míst je několik, ještě ze jsou tu někteří poradatele rozumní!
Ja tam jen prosel (2017), nebylo to mliko nahodou jen pres tu lesni cestu ve funkci protitraktorovyho zatarasu? Protoze jinak jsou vsude jen cedule ZP, coz je udajne pozadavek majitele lesa, kterej tam lidi nechce, ale zakazat jim to nemuze. Tak holt poradatel oznaci kazdy misto s vyhledem na trat jako nebezpecny. Ze divaci i trataci pak tohle znaceni ignorujou i v tech skutecne nebezpecnejch mistech (neodhadnes vsechno), uz na funkci nema vliv.
26. 6. 2020 06:26
0 0
Původně napsal RomanVRS
TomS2000: drzost proto, že stejnou drzost má pan ředitel a celý realizační tým, který opovrhuje námi fanoušky už několik let. eWRC dělá pro nás fandy tolik a za tak málo, že by pan Regener proto ani ráno nevstal z postele. Je myslím velký rozdíl mezi tím co dělá "MravenecZ" a pan Regner. MravenecZ= rally, Regner= cokoliv co ponese třeba i čutaná. To je můj názor. Vrť se zpět k článku MravencZe kde vysvětluje proč potřebuje eWRC pomoc. A článek o pomoci BR. Můžeme se dohadovat jestli těch 3,5 mega půjde na raut pro VIP, na ohňostroj, .....
V tom je ten rozdíl!
Mimochodem, má někdo vysvětlení proč na konkurenci k "Pomoci BR" není ani řádka? smajlík

Nevím kterou konkurenci myslíš,ale konkrétně na Autosportu vyšel tenhle článek ještě o půl hodiny dřív než tady smajlík
26. 6. 2020 06:53 Upraveno 06:53
4 0
Pro mě by byla oslava 50. let Barumky už to, že by se jela a dorazilo by spousta zahraničních jezdců (nadrženců, co dlouho nekroutila kolečkem). nějaký doprovodní program je v tuto dobu uplně zbytečný a vyhazování peněz.
Barumka je o těch kluků na trati a ne o ohňostroji, oslavách, rautech a podobných sraček ve kterých se topí nejvíce peněz. To si bohužel páni pořadatelé nedokážou odpustit smajlík
26. 6. 2020 08:07
3 0
kondec: sice Vás neznám, ale podle Vašich reakcí bych řekl, že budete trochu v BRZ organizování namočen. A musím konstatovat, že je ten pořadatelský aparát značně zkostnatělý. Vy neustále řešíte kamiony/bezpečnost, páskování a policii a podobné odpovědi na podobné výtky. Ale proč rozumně neodpovíte na dotazy typu, co bude s vybranými penězi pokud se letos nepojede. Proč třeba nejsou permice v předprodeji již nyní s propiskou, proč u žádosti o finanční pomoc není uvedeno na co se peníze použijí. Proč ty VIP kamiony s rauty jsou tak upřednostňovány, přestože jsou často téměř prázdné a podobné dotazy. Pokud jste opravdu zainteresován v organizování BRZ, tak nám fanouškům argumentujte rozumnými odpověďmi na podmětné výtky a nedloubejte se v kelímkách a podobných malichernostech, jinak ty peníze pravděpodobně od nás neuvidíte
26. 6. 2020 09:25
0 0
matesmsf: Ano, máte pravdu, že jsem trochu namočen do organizace barumky, stejně jako jiných dle mého odhadu cca 2000 lidí. A každý z toho množství lidí má své místo, své povinnosti a třeba i nějaké pravomoce. A protože se mne dotýká bezpečnost a samotný průběh rally postránce sportovní a organizační, tak se mohu vyjádřit pouze k těmto věcem. Rozpočet jako takový jsem nikdy neřešil, pouze do úrovně jednotlivých rychlostních zkoušek. Takže jsem schopen se vyjádřit k vzdálenosti pásky, organizaci diváckých míst, dalším bezpečnostním věcem, mám docela povědomí o tom jak funguje a jak se řídí policie, ale o penězích opravdu psát nechci, protože bych se dostal do úrovně některých zde diskutujících.
A jeden OT, když tady chcete psát o zkostnatělém týmu připravujícím barumku, přijeďte se někdy podívat co je to za lidi a kolik mají let smajlíksmajlíksmajlík
26. 6. 2020 09:53
3 0
Původně napsal kondec
matesmsf: Ano, máte pravdu, že jsem trochu namočen do organizace barumky, stejně jako jiných dle mého odhadu cca 2000 lidí. A každý z toho množství lidí má své místo, své povinnosti a třeba i nějaké pravomoce. A protože se mne dotýká bezpečnost a samotný průběh rally postránce sportovní a organizační, tak se mohu vyjádřit pouze k těmto věcem. Rozpočet jako takový jsem nikdy neřešil, pouze do úrovně jednotlivých rychlostních zkoušek. Takže jsem schopen se vyjádřit k vzdálenosti pásky, organizaci diváckých míst, dalším bezpečnostním věcem, mám docela povědomí o tom jak funguje a jak se řídí policie, ale o penězích opravdu psát nechci, protože bych se dostal do úrovně některých zde diskutujících.
A jeden OT, když tady chcete psát o zkostnatělém týmu připravujícím barumku, přijeďte se někdy podívat co je to za lidi a kolik mají let smajlíksmajlíksmajlík
Martin Konečný - zástupce ředitele Barum rally.. to není úplně jeden z 2000 organizátorů..
26. 6. 2020 10:00 Upraveno 10:07
0 1
matesmsf: Permice jsou v předprodeji již od listopadu loňského roku a ten, kdo ji koupil už tehdy ji měl za cenu, za kterou se prodávala tak dva roky zpět. Stačí navštívit http://www.visitrally.cz. Dokonce i nyní stále motivují fanoušky a není za plnou cenu. Takže zůstane i na pořízení propisky. Každý máme dvě volby, podpořit a těšit se ze závodu. Nebo tady nadávat, jak je všechno špatně.

Pořád se tady rozebírají bezpečnostní opatření a VIP zóny. Uvědomte si jedno. Bezpečnostní opatření, které organizátoři rally přijímají jsou odrazem chování fanoušků u trati. Začněte sami u sebe a vzpomeňte si, jak se na rally opravdu chováte vy a nebo lidi ve vašem okolí.

Co se týká Video Novinek z rally, v počátku byly malým projektem, na které stačilo "pár" kaček. Dnes je to díky fanouškům a sledovanosti reportážní pořad, který na sebe nabaluje další a další náklady, aby udržel kvalitu a ty lidi, kteří jej dělají. Proto jsme se na to skládali a stejně tak jsme se skládali i na eWRC.cz. Abychom je udrželi a poskytovali nám zábavu a servis. Bez toho by možná nebyli.
26. 6. 2020 10:04
0 0
Jen si myslím, že když se vynechá jeden rok, tak to může být mnohem větší problém. Hádám, že spousta peněz se zaplatí (zaplatilo) tak či tak. Nesplní se plnění vůči sponzorům podniku. Jak se vám bude chtít dávat sponzorské peníze další rok? Navíc situace ve firmách může být ještě horší... Nesplní se odjetí podniku vůči promotérovi (pokuta?). Na druhou stranu doufám, že se počítá s variantou, že se vybere tak 1 mil... Přeci jen času je málo a že se najde 7 000 lidí po 500 za pár dní... A co se týká finančních rozvah, co tu požadujete.- Pokud přijede nebo nepřijede 50 posádek, tak si jen odhadněte příjem ze startovného co hapruje. Pokud budete muset opravdu řešit nějaké vstupy do sektorů, tak to jsou další náklady navíc. Moc TV nesleduji, ale na začátku korony byl rozhovor s prezidentnem autoklubu, že jim nedorazily peníze od státu za nevím jaké období. Prostě sám pořadatel teď nemůže vědět, kolik peněz chybí skutečně. A i pro něj je risk, že to chce jet. Jen, aby jste se pak nedivili, kdyby se třeba příští rok Barumka jela bez ME... (i kdyby se letos vynechalo)
26. 6. 2020 10:06
2 0
Původně napsal kondec
matesmsf: Ano, máte pravdu, že jsem trochu namočen do organizace barumky, stejně jako jiných dle mého odhadu cca 2000 lidí. A každý z toho množství lidí má své místo, své povinnosti a třeba i nějaké pravomoce. A protože se mne dotýká bezpečnost a samotný průběh rally postránce sportovní a organizační, tak se mohu vyjádřit pouze k těmto věcem. Rozpočet jako takový jsem nikdy neřešil, pouze do úrovně jednotlivých rychlostních zkoušek. Takže jsem schopen se vyjádřit k vzdálenosti pásky, organizaci diváckých míst, dalším bezpečnostním věcem, mám docela povědomí o tom jak funguje a jak se řídí policie, ale o penězích opravdu psát nechci, protože bych se dostal do úrovně některých zde diskutujících.
A jeden OT, když tady chcete psát o zkostnatělém týmu připravujícím barumku, přijeďte se někdy podívat co je to za lidi a kolik mají let smajlíksmajlíksmajlík
smajlík tak já bych měl par dotazu mimo téma. Kolik je zřízeno přechodu přes trat do diváckých míst? Proč nejsou řešeny WC v diváckých místech? Proč jsou zřizovaný divačka místa kde braní ve výhledu překážky? Občerstvení?
Rád se přijedu podívat na to kolik vám je let ale když se podívám na mapky divackých mist Barumky a třeba Německé rally kterou organizační team pana Regnera taky podle chvastaní taky připravuje tak vy nemate děti, na zádech mate hrb na vodu, na wc nechodite, přes trat na divácka mista létáte, stravujete se travou a radi se nechávate zavřit na 3 hod na jednom místě smajlíksmajlík Parkovani neřešíte atd. Divácky je Barumka peklo, 40 let jsem jen fanda rally takže vim o čem mluvim smajlík Ač by mě to mrzelo tak budu rád i za Pecha na začatku startovniho pole a zas přijedu abych se mohl v neděli večer rozčilovat smajlíksmajlík ale prachy nepošlu zaplatim si permici ač ji nevyuziji jako každy rok
26. 6. 2020 10:11
3 0
Původně napsal kondec
matesmsf: Ano, máte pravdu, že jsem trochu namočen do organizace barumky, stejně jako jiných dle mého odhadu cca 2000 lidí. A každý z toho množství lidí má své místo, své povinnosti a třeba i nějaké pravomoce. A protože se mne dotýká bezpečnost a samotný průběh rally postránce sportovní a organizační, tak se mohu vyjádřit pouze k těmto věcem. Rozpočet jako takový jsem nikdy neřešil, pouze do úrovně jednotlivých rychlostních zkoušek. Takže jsem schopen se vyjádřit k vzdálenosti pásky, organizaci diváckých míst, dalším bezpečnostním věcem, mám docela povědomí o tom jak funguje a jak se řídí policie, ale o penězích opravdu psát nechci, protože bych se dostal do úrovně některých zde diskutujících.
A jeden OT, když tady chcete psát o zkostnatělém týmu připravujícím barumku, přijeďte se někdy podívat co je to za lidi a kolik mají let smajlíksmajlíksmajlík
Děkuji za objasnění Vaší role/pozice v organizaci BRZ, takže jak píšete, jste ve struktuře docela vysoko, proto jsem nabyl dojmu, že i Váš hlas asi nějakou váhu má. Proto bych očekával, že některé nápady a postřehy, co se týče použití peněz od fanoušků, možností předprodeje permic, co se stane, když se to nepovede, s penězi, problematika VIP kamionů, omezení rautů pro VIP, zrušení ohňostroje a podobně, okomentujete takto, "díky fanoušci, jsou to super nápady, hned to volám nejužšímu vedení, probereme to, ihned budeme reagovat a vše objasníme, protože vás fandy strašně potřebujeme". Namísto toho tu obhajujete kelímky, kamiony a pásky. Jste tu jediný, kdo se tu z organizátorů BRZ pustil do diskuse, tak argumentujte také na podstatné, kromě toho nepodstatného, když jste tu jediný. Proto sportovně uznejte, že zkostnatělost vašeho aparátu není způsobena jen věkem, ale hlavně myšlením a přístupem k fanouškům. Nechci se tímto nikoho dotknout, jen si myslím, že bychom si nějakou reakci od vedení BRZ, po přečtení komentářů zasloužili, prostě se nejde na někoho obrátit s žádostí o pomoc bez vysvětlení jeho otázek a pokud je termín takto šibeniční, už měla být na výtky reakce. smajlík
26. 6. 2020 10:18
2 0
Tady nemá cenu něco řešit,jestli taková prezentace proběhla i před partnery tak se nedivím, že peníze chybí..... A jestli byla jednání jiná tak jde vidět na kolik je pro ně důležitý obyčejný divák...... Přispěj a víc se neptej
26. 6. 2020 10:38
3 0
Nejdřív si otevřel rally u silnice na Zlín. Ale chodili mu tam lidi. Pak si udělal ME v rally a zas mu tam chodili. A tak si z toho udělal zlaty dul ale teď potřebuje lidi ...
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!