6. 8. 2020 20:29 − 3942× − 6

Před Valaškou trochu přitopíme pod kotlem

Vladimír Dolejš se při Rally Příbram pustil do žhavých témat.

Příznivci i odpůrci reportáží Vladimíra Dolejše se konečně dočkají – je zpět a v rámci reportáže z Rally Příbram se s jezdci pustil i do kontroverzních témat. Řeč bude o diskutabilní roli továrního týmu Škoda Motorsport v domácím mistrovství, o nelibosti se startem Václava Pecha s vozem WRC, či o zmatcích ve třídách dle stále se měnících předpisů FIA.

Z výroků jezdců: "Řešit, jestli je správně, když si do toho sedne Vašek místo Honzy Dohnala, je pláč nad rozlitým mlíkem…" "Nevím o nějaké jiné zemi, kde by se tovární týmy účastnily národních šampionátů…" "Existuje pohled diváka, podívat se na továrnu musí být paráda, ale jsou tady i jiné, konkurenční značky, které v podstatě díky tomu nedostávají téměř žádnou šanci. Mám na mysli finanční budgety, které importéři té dané země běžně dávají na závodění, ať je to kdekoliv v Evropě…"

Další video reportáže najdete na stránkách Motorsport revue.

Komentářů celkem: 6
7. 8. 2020 17:29
1 0
Reportáže pana Dolejše a jeho osobité pojetí mi chyběly, takže jsem za tento kousek moc rád. Dobré rozhovory i zvolená tématasmajlík
7. 8. 2020 19:55
1 0
Před Vláďou Dolejšem smekám. K jeho zkušenostem a profesionalitě bych se neodvažoval přirovnat. Jen mě to baví smajlík
9. 8. 2020 01:17
1 0
Šediny a věk nemáš šanci dohnat. Ale jsi na nejlepší cestě, Mraveneczkusmajlík
10. 8. 2020 10:01
1 0
Nahození zajímavých témat. Čekal bych, že se diskuse tematicky chytne, ale bohužel se nestalo.
Řekl bych, že právě účast továrního týmu Škoda Motorsport stojí za Ášínovým rozhodnutím použít staré WRC a divácky je to prakticky dokonalá situace. Divák dokonce může doufat, že třeba bude houšť a těch strých WRC se objeví v MČR víc a útok na výsadní postavení fabrického týmu bude masivnější. A nebojím se, že by nebylo kde brát, stačí se podívat třebana Rally Legend...
U mnoha výrobců podvozkových a trakčních komponent probíhá vývoj kontinuálně a lze tedy použít nejnovější poznatky zpětně i na starší vozy v rámci úprav povolených přílohou J.
Na druhou tranu chápu frustraci Vlčáka, že komerčně je to z pohledu soukromníka špatná situace, protože fabrika si propaguje svoji značku a provoz starých WRC je komerčně po této stránce nevyužitelný (asi nikdo nekoupí nového Focuse na základě výsledků 14 let strarého speciálu WRC). Pro diváka je to na druhé straně škoda v tom, že naše startovní pole je třeba proti jižní Evropě podstatně monotematičtější.
Jenomže otázka možná stojí ve skutečnosti úplně jinak: co když příčinou nulové potřeby investic do motorosportu u českého importéra či delarů Hyundai není nemožnost porazit fabriku, ale prostě jen úplně jiná cílovka, která dlouhodobě slyší na jinou reklamní informaci? Co když typický zákazník hyundaje slyší v první řadě na závist, nacionalismus, ubohost a buranství v té podobě, jak značka dlouhodobě mediálně komunikuje? A pokud jsem součástí takové marketingové komunikace, horko těžko budu tuto komunikaci zásadně měnit pro malou cílovku, jejíž komerční potenciál je neznámý a vrtkavý (uvidíme třeba u Citroenu jak a zda vůbec se v prodejích projeví letošní utnutí sportovního programu). Není spíš tady zakopaný pes?
10. 8. 2020 11:19
0 0
Tak já s panem Vlčkem souhlasím. Jen malá metafora a translace z dostihového sportu. Proč tedy koně nejlepší kvality dostávají HANDICAP zátěž ? Aby Ty dostihy měly relevanci a měly význam po sportovní stránce.Kdo by pak měl zájem dotovat tento sport, když toho koně nelze porazit. Jak tedy může továrna brát tyto výsledky vážně. Tedy Honzíkovi dejte do kufru dva pytle cementu a Wencovi dejte 1 a půl.pytle a zvažte jim osobní hmotnost posádky....před najezením, po najezení a po vymočení.....
10. 8. 2020 16:51
Upraveno 16:52
0 0
Tak timhle vyjadrenim to Vlcak moc nevylepsil. Ze jsme tu mohli mit jezdce z MS s neomezenejma financnima moznostma, ale jelikoz tu uz jeden je, tak holt musi jezdit v Polsku, protoze tam bude vyhravat s prstem v nose. Huttunen by zrejme uplne bez sance nebyl, ale krome fabriky tady je jeste jeden soukromnik, kteryho by museli porazit.
Sport to byl na Bohemce obrovskej, ale manyzera Hnujdaje zajima jen vitezstvi, i kdyby to melo bejt nad jednookym Lojzou se Zetorem. Coz tak nejak chapu, ale u aktivniho jezdce a sefa zavodniho tymu me to dost mrzi.

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama