Jakub "kuře" Kura - eWRC.cz
19. 11. 2020 19:45 − 5149× − 15

U M-Sportu nikdo nemá sedačku jistou

Podobně jako předchozí roky je situace u M-Sportu, kde zatím není jasno o jezdecké sestavě, jelikož všem stávajícím končí letos smlouva.

Letošek by se stran nejen soutěží v rally dal shrnout cimrmanovským "nejistá sezóna" a podobně je na tom i podoba jezdecké sestavy M-Sportu pro rok příští. Z trojice Esapekka Lappi, Teemu Suninen a Gus Greensmith nemá nikdo kontrakt na ročník 2021 a jak to vypadá na jezdeckém trhu, větší pohyby by se daly očekávat právě jen u cumbrijského týmu, zbytek značek má poměrně jasno, kdy v podstatě jedinou neznámou představuje rozhodnutí Sébastiena Ogiera, zda Toyotě kývne ještě na jednu sezónu, protože původně chtěl rodák z Gapu po letošku končit. Ale uznejme sami, letošní osekaný ročník MS není dobou hodnou pro konec kariéry druhého nejúspěšnějšího jezdce historie šampionátu. U Hyundai by se pak nemělo měnit nic a mimo stabilní dvojici Thierry Neuville a Ott Tänak by se o třetí auto měli dělit Dani Sordo s Craigem Breenem.

Ale zpět k M-Sportu, kde se jako u jediného týmu můžeme dočkat nějakého překvapení. "Rádi bychom příští rok nasadili konkurenceschopnou sestavu, ale zatím jsme ještě s jezdci vůbec nijak nejednali. Abych byl upřímný, mým hlavním cílem je zajistit, aby M-Sport přežil současnou krizi. Takže úplně nespěcháme na rozhodnutí o jezdecké sestavě, máme hromadu jiných starostí. Většina pozornosti se navíc upírá k roku 2022 a změnám regulí, pro nás je neméně důležitá příští sezóna. Máme naplánovány nějaká vylepšení auta a třeba motor, který pojedeme napřesrok bude motorem, který bude v autě i v homologaci 2022," říká k situaci v M-Sportu jeho šéf Malcolm Wilson.

Jak potvrzují i slova britského šampiona z roku 1994, máme půlku listopadu a internetem v podstatě ani nekolují jakékoliv spekulace ohledně přestupů jako v minulých letech, v šampionátu vládne onen "na západní frontě klid." Když se ještě podíváme na jezdce M-Sportu, tak lze říct, že zatímco Lappi je v sestavě nováček pro letošek, Greensmith a Suninen jsou "staří harcovníci", jelikož s týmem z Cumbrie spolupracují několik posledních sezón a právě Brit je příkladem, jak se dá od vozu třídy R1 propracovat až do speciálu nejvyšší specifikace, když vám nechybí talent a potřebný budget.

Komentářů celkem: 15
19. 11. 2020 20:11
Upraveno 20:12
0 0
Budget vyhraje .. jinak mikes paddon breen lappi latvala (chris) .. je z coho vybirat
20. 11. 2020 05:56
0 0
Mikkelsen by se do Fordu hodil smajlík Jinak není moc z čeho vybírat ..
20. 11. 2020 10:44
0 2
Na rok Erika do tovární R5 a pak šup do WRCa smajlíksmajlíksmajlík
20. 11. 2020 12:47
1 0
Ne ze bych mu to nepral, ale konkurence je hodne velka. Chtelo by to jeste aspon jednu fabriku, ale spis mam pocit, ze nekdo odejde.
20. 11. 2020 13:55
0 0
"Na rok Erika do tovární R5 ".....
Jaká značka mimo Škody, která s tím končí, má prosím pěkně tovární R5 ?
Přání je to sice pěkné, ale každé by mělo vycházet ze situace, která by se alespoň trošku blížila realitě.
20. 11. 2020 14:56
Upraveno 14:57
0 0
Fox: Tak třeba Hyundai, Ford, Citroën... Kromě toho si myslím, že to od Wladimeera byla celkem jasná nadsázka
20. 11. 2020 14:56
1 0
O. Solberg smajlík
20. 11. 2020 16:31
0 0
mrkenny: ani jeden z tebou uvedených neprovozuje tovární tým R5.
Ale chápu, že některým lidem se to těžko vysvětluje smajlík
20. 11. 2020 16:53
0 0
Přesně tyhle týmy provozují nebo podporují továrny. Alespoň dle mého nazoru
20. 11. 2020 17:04
0 0
Fox: Ale Kopecký podle tebe samozřejmě za továrnu, která má auto na pětkrát lepší úrovni než ostatní, jezdí, co.
20. 11. 2020 18:20
Upraveno 18:22
0 0
Fox: je to furt dokola omílané slovíčkaření (tovární/netovární)... mj. Škoda s tím nekončí, ta už s tím skončila loni - přece nebereš Kopeckého s týmem Motosport Kopecký za tovární tým...? smajlík a taky jsem psal do tovární R5 (jako např. Fourmaux, který je i zde na resultech veden pod týmem M-Sport Ford WRT) a ne do továrního týmu, když už... smajlík Ale fakt nemá cenu řešit to furt dokola. A byla to samozřejmě spíš jen taková snová představa smajlík
20. 11. 2020 20:30
0 0
Já bych udělal v ČR takovou reality show. Byli by tam Erik, Petr Semerád a ještě někdo a pak by tam byli dva mladí lidé, co by se viděli poprvé až při své svatbě, ale to by s tím závoděním vůbec nesouviselo, jen aby se na Erika s Petrem dívaly i tety po přechodu. A Petr s Erikem by soutěžili v různých disciplinách (sníh/šotolina/asfalt) a bydleli by spolu v nějakém vyvoleném domě, kde by je sledoval velký bratr...a kdo by na konci vyhrál, ten by získal sponzoring od Tv Noha a na autě by mohl vozit fotku Paľo Habery, kterej by ho mentoroval smajlíksmajlíksmajlík Myslíte, že přeháním? Opravdu přeháním?
20. 11. 2020 21:51
0 0
Původně napsal Sabelt
Budget vyhraje .. jinak mikes paddon breen lappi latvala (chris) .. je z coho vybirat
Paddon to skoro jistě nebude, ten má teď jiné starosti při vývoji elektro-rakety Hyundai doma smajlík
20. 11. 2020 21:52
0 0
Původně napsal Kenny_pce
Ne ze bych mu to nepral, ale konkurence je hodne velka. Chtelo by to jeste aspon jednu fabriku, ale spis mam pocit, ze nekdo odejde.
pořád ve vzduchu visí oživení "cétrojek" WRC Sainteloc Racingem smajlík
22. 11. 2020 19:56
0 0
Původně napsal Wladimeer
Na rok Erika do tovární R5 a pak šup do WRCa smajlíksmajlíksmajlík
No možná hned WRC. R5 umí smajlík

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama