Skvělý výkon ukončila dlažební kostka

Vynikající výkon, který podala posádka Czech National TRT Teamu na Ypres Westhoek Rally, trval jen po dobu prvních dvou RZ.

TISKOVÁ ZPRÁVA

Vynikající výkon, který podala posádka Czech National TRT Teamu na evropské Ypres Westhoek Rally, trval jen po dobu prvních dvou rychlostních zkoušek. Do cesty se jí totiž připletla dlažební kostka, která znamenala předčasné ukončení dobře rozjeté soutěže.

Jednačtyřicátý ročník slavné Ypres Westhoek Rally byl po Rally Mille Miglia druhým letošním setkáním Romana Odložilíka s evropskou špičkou. „Belgická soutěž měla úplně jiný charakter než italská. Dalo by se říct, že se nejvíce blíží tratím v České republice. Snad jen vytahaného písku a nečistot je kvůli velkému zkracování zatáček mnohem větší množství než u nás,“ charakterizoval podmínky jezdec.


Roman Odložilík v Pačejově

I když startovní listina nabitá slavnými jmény před začátkem soutěže nedávala příliš mnoho nadějí na dobrý výsledek, Odložilík s Fantou vstoupili do rallye neohroženě. V první rychlostní zkoušce jim patřil neuvěřitelný sedmý čas a i RZ2 absolvovali v první desítce absolutního pořadí. Druhý rychlostní test však byl pro ně kvůli neuvěřitelné smůle poslední. „Před námi jedoucí auto vytáhlo na cestu velkou dlažební kostku. Když jsem projel zatáčkou a dal jsem plný plyn, kostka se objevila přímo přede mnou uprostřed cesty a rozbila větrák chladiče. Za normálních okolností by to nebylo nic strašného, ale v panujícím vedru se motor začal přehřívat, a tak jsme museli vůz po dokončení RZ odstavit,“ zalitoval Odložilík, v té chvíli průběžně devátý v absolutním pořadí. I přesto si z belgické soutěže přiváží především dobré dojmy. „Výsledky nás velmi pozitivně překvapili. Byli jsme daleko nejrychlejší z Čechů, na první RZ jsme porazili i účastníky MS Aavu, Prokopa i Casiera. Na Punta to samozřejmě nebylo, ale na tovární renaulty se zkušenými domácími jezdci za volantem jsme neztráceli příliš mnoho,“ vysvětluje pilot, který už myslí na nadcházející domácí Rallysprint Kopná. „Chceme konečně porazit i produkční vozy. Myslím, že na Kopné to bude možné. Jediné, co mě trochu negativně překvapilo, je naše vysoké startovní číslo, které zároveň znamená více nečistot na trati. Věřím ale, že se s tím popereme a dosáhneme dobrého výsledku,“ uzavřel Odložilík. Na rallysprintu s centrem ve Slušovicích odstartuje Renault Clio s číslem 17 již tento pátek ve večerních hodinách.

Komentářů celkem: 9
Anonym IP:212.111.12.58
27. 6. 2006 13:341
0 0
Hodně vysoké ambice.
Anonym IP:83.208.23.215
27. 6. 2006 14:252
0 0
Ta bude, suchá
Anonym IP:212.111.4.26
27. 6. 2006 16:423
0 0
Mira Tarabus bude velký soupeř.
Anonym IP:88.100.149.107
27. 6. 2006 21:434
0 0
Tarabus bude asi velký soupeř, ale zřejmě až příští rok. Každopadne je super že přibyla další S1600 v te plejádě Lancerů.
Anonym IP:194.212.163.34
27. 6. 2006 22:135
0 0
Musel bys mít prioritu a potom mužeš uvažovat o nižšim strovnim čislu.Je přihlašeno 15 proritních jezdcu startovní čislo 17 je víc než dobré,na to že nefigurujete ani v první trojce áckoveho pořadi ve sprintovem mistrovstvi.Poslední s prioritou je Tlustak ten má 16
28. 6. 2006 06:296
0 0
Flídr má taky prioritu? No vidíš, ne vždy na prioritě záleží. A Roman si nižší číslo zaslouží.
Anonym IP:88.83.235.132
28. 6. 2006 10:197
0 0
No jo ale Flidr ma WRCo a s tim si nizsi cislo zaslouzi. Kdyby mel Odlozilik tez WRCo tak ma cislo asi 6.
Anonym IP:85.160.117.75
28. 6. 2006 10:388
0 0
No je sice pravda,že nefiguruje do třetího místa v Ačkach,ale jel jen dvakrát a dvakrát vyhrál..tak se vzpamatuj anonyme
Anonym IP:88.100.149.107
29. 6. 2006 12:089
0 0
V Pacejově 2x treti a 1x prvni v RZ absolutne. To rozdelovani priorit je mi trochu zahadou. Roman by mel mit o neco mensi cislo a Petak zase o trochu vyssi. Nebo nejlepsi by bylo zrusit priority uplne a hotovo. Davat startovni poradi podle průběžného pořadí v dané sezoně.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!