Gilles Panizzi bude vyvíjet Peugeot 207 S2000

Po odchodu z týmu Red Bull Škoda si Gilles Panizzi našel nové angažmá.

Po odchodu z týmu Red Bull Škoda si Gilles Panizzi našel nové angažmá. Tento týden podepsal kontrakt s týmem Peugeot Sport, na jehož základě se bude podílet na vývoji připravovaného vozu Peugeot 207 S2000.

Vůz by měl být připraven do konce tohoto roku, od příští sezóny by měl vyrazit do závodů. V tom případě se předpokládá, že Panizzi bude jedním z jezdců za volantem. Do té doby si ale musí najít nového spolujezdce, protože jeho bratr Hervé už se závoděním skončil.

Mimochodem, v těchto dnech probíhá u Nice testování tohoto vozu, tady je několik fotografií.

Komentářů celkem: 20
Stepec
28. 6. 2006 08:16
0 0
Věčná škoda že Peugeot nezůstal věrný programu WRC. Ale snad se někdy taky vrátí.
Anonym IP:66.9.161.229
28. 6. 2006 08:32
0 0
myslím si že s 2000 časem nahradí kompletně WRC - až se dojedou i nové modely F II,C4,SX4 ....
Je to pro tým levnější řešení jak závodit na světové úrovni.
Anonym IP:193.179.76.18
28. 6. 2006 08:45
0 0
Pořád se mluví o nové třídě S2000, která se pomalu ale jistě začíná zabydlovat v rally, ale mě pořád trochu unikají technické detaily homologace a rozdíly např. mezi S1600, případně PV. Nemáte někdo nějaký fajn odkaz kde je tahle třída podrobněji popsaná? Díky, SoikaMan.
28. 6. 2006 08:53
0 0
to anonym 76.18: Koukni se na eWRC fórum, do sekce technika, vlákno S2000, zde je většina věcí vysvětlena:
28. 6. 2006 09:35
0 0
Podle mně jediná šance jak udržet náklady je unifikace některých dílů, třeba tlumiče, brzdy, nápravy, převodovky, jinak se to zase vyhrabe na stejné prachy jako WRC. Při podobnosti dílů budou zaručeny i menší rozdíly v rychlosti aut a vlastně taky spolehlivost. Přece taková převodovka dělaná i v mále serii musí stát půlku než když každý tým ji bude vyvíjet sám.
28. 6. 2006 09:40
0 0
S2000 - motor do 2000, bez turba, náhon na všechna kola, pouze pasivní diferáky, málo elektroniky, zákaz použití drahých materiálů (titan apod.). Od S1600 se liší především pohonem všech kol a objemem motoru, od PV absencí turba a mírou povolených úprav. Jednoduše řečeno...
Anonym IP:89.102.131.119
28. 6. 2006 10:32
0 0
Tak pokud bude Gill delat 207, tak se ma Citroen na co tesit!!! Jeste mu tam prosim puste Francoise Delecoura a bude aspon na asfaltu po citroenu - vzpomenme na 206, kdyz pri premiere na korzice tihle kluci vedli - coz je na premieru nevidane!!! Za to treba Octavie pri premiere v RMC.......... :-D Ale tu znate :o) M.
Anonym IP:80.188.9.218
28. 6. 2006 10:52
0 0
Tak si snad Panizzi spraví chuť po tom energy drinku. Hezké auto, fantastickej řidič, i když to není WRC tak pro Peugeot jen chvála. Snad se dá Škoda aspoň touhle cestou.
Anonym IP:88.146.168.72
28. 6. 2006 10:58
0 0
28. 6. 2006 11:02
0 0
ještě bych přidal sice zajímavý, ale nespnitelný pravidlo : cena do 150 litrů!?!
Anonym IP:88.146.168.72
28. 6. 2006 11:04
0 0
Anonym IP:84.42.233.215
28. 6. 2006 11:27
0 0
Neřekl bych, že S2000 má právě jasnou budoucnost. Zatím se k tomu staví zády Subaru, Citroën, Mitsubishi i Ford. Minimálni tyhle čtyři značky budou velmi preferovat kategorii WRC. K nim přibude dříve či později Suzuki. Četl jsem i úvahy řady špičkových jezdců o tom, že kategorie S2000 je něco jako slepá ulička. Náklady na provoz nebudou o mnoho menší a tahle auta budou mnohem nebezpečnější, chybí přebytek výkonu ke zvládnutí krizových situací. K Peugeotu. Proběhlo teď zahraničním tiskem řada oficiálních zpráv o budoucnosti Peugeotu v motoristickám sportu. Takže priorita je návrat do Le Mans s turbodieslem a vítězství v tomto prestižním závodě, pro Francouze tak důležitém. Dále vstup do Mistrovství světa cestovních vozů WTCC, to berou velmi vážně a na přípravě příští sezóny se už pilně pracuje. A šeptá se stále i o Formuli 1... O nějakém významném angažování se v rallye nepadlo zatím ani slovo. Koncernový bratr Citroën údajně testuje model C4 jako speciál pro Rallye Paříž-Dakar. Dokonce někde proběhla i nějaká fotka. S atmosferickým V6 motorem! Nekoncepčnost FIA musí mít nutně dopad i na projekty a zájmy automobilek. Zatímco rallye je pořád v naprosté nejistotě, nikdo neví, jaký reglement do budoucna vlastně bude, laboruje se s nesmyslnými rotacemi soutěží, nejsou do budoucna zajištěny televizní přenosy atd., ostatní šampionáty, nebo velké závody mají ve všem jasno. Okruhové závody mají jasné technické předpisy, jasný kalendář. Dakar, Le Mans a podobně také. To všechno hraje proti rallye! Podívejte se na takový Dakar, jak šíleným způsobem roste jeho popularita! 1. 6 otevřeli příjem přihlášek a 14. 6. museli už všechno uzavřít! Zájemců o start ve všech kategoriích je nesrovnatelně víc, než mohou na start připustit. A to podle reglementu je uzávěrka přihlášek 15.11.! Prostě se starají, umí to udělat, nad změnami reglementů diskutují s jezdci, s managery, se všemi. PR mají téměř dokonale zvládnutou! Taková akce logicky láká. Dnes v autech jede Mitsubishi, VW, BMW, Toyota, Mercedes, Nissan, ale věřím, že v krátké době přibudou další značky.
Anonym IP:193.179.76.18
28. 6. 2006 12:35
0 0
Diky vsem za odkazy a popis S2000. Jdu to nastudovat. smajlík Soika Man.
28. 6. 2006 14:44
0 0
Souhlasim s Anonym IP:84.42.233.215 - chtelo by to dlouhodobejsi koncepci. S2000 taky nevidim moc jako spravnou cestu, sice je to 4x4, ale myslim, ze vrcholem by mel byt turbomotor.
28. 6. 2006 14:53
0 0
Subarák: S2000 maji radu dilu spolecnych, napr. system transmisi, prevodovky atd., pokud se nepletu... Jinak ta 207 je krasna, uz se tesim smajlík
28. 6. 2006 17:34
0 0
Někdo jim ukradl zrcátka!!! :o))
28. 6. 2006 20:18
0 0
Zrcátka nikdo neukradl, se podívej pořádně, jsou jen trochu níže.
Závody zmíněné mimo WRC sice mají jasná pravdidla i budoucnost, ale popularitou se WRC nemohou rovnat! A už vůbec ne historií!! I když Le Mans je klasika...
Myslím, že WRC by mělo mít jistou kategorii, která by reptrezentovala pokrok - to znamená špičku technologií, aby nemohl vyhrát kdejaký nýmand s autem uplácaným v garáži. Ale je asi pravda, že vozy WRC jsou asi špičkový moc... Možná sloučení kategorie WRC a S2000 by bylo řešení?
28. 6. 2006 20:46
0 0
"sofchy" hezké ale asi nereálné. A co se týka nákladů tak pokud se do toho vloží továrny tak i při všech možných úsporných opatřeních to brzy opět vyšroubují hodně vysoko. Podívej na původně také levnou S1600. Pokud chtějí být nejlepší tak budou hledat jakoukoliv skulinku jak zrychlit.
28. 6. 2006 21:49
0 0
S2000 budou aspon 1000xlepsi nez nudne mysaky a rychlejsi nez svestky...
Anonym IP:84.42.233.215
28. 6. 2006 22:37
0 0
S tou popularitou bych to tak jednoznačně nebral. My vidíme ty davy na soutěžích, to ano. Na okruh se samozřejmě tolik lidí nevejde. Ale televizní sledovanost MotoGP, Formule 1, nebo v lednu Dakaru je neuvěřitelná. Například sledovanost Dakaru prostřednictvím médií ve světě je dnes srovnatelná s olympijskými hrami, nebo fotbalem. Ano, je to vyjímečná akce, jedinečná svým charakterem, svým jménem, prostě vším. Ať se nám to líbí, nebo ne, rozhodující pro celou ekonomiku toho kterého sportu je dnes televize. A v tom okruhy kralují. Co se týká techniky, jsem toho názoru, že mistrovství světa čehokoliv by mělo být vždy vrcholem po všech stránkách. A i v rallye by to měly být nejlepší a nejvýkonější vozy, nejlepší jezdci. Proto S2000 nevidím jako řešení. Vrcholem rallye by měly být silné vozy s výkonem přes 300 koní. Prostě to nejlepší. A ne nějaké malé "vysavače"...
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!