9. 2. 2021 10:11 − 34016× − 121

MČR v rally 2022: Možnost startu dalších WRC!

Prezident Autoklubu České republiky Jan Šťovíček včera pozval do klubového domu přední české rally jezdce.

Aby s nimi projednal změnu řádů Mistrovství České republiky v rally od roku 2022, a to těsně před zveřejněním detailů samotnou Komisí rally. Od příštího roku dochází k rozdělení šampionátu do dvou divizí a zároveň se uvolňují pravidla ohledně specifikace vozů WRC. Budou povoleny všechny vozy WRC s ukončenou homologací a s maximální výbavou dle varianty 300/XX WRC bez ohledu na registraci, což vychází pro WRC vozy až do roku 2016. Tím může dále vzrůst pestrost startovního pole a atraktivita pro fanoušky.

Nová pravidla prezentovali Jiří Valenta, předseda Komise rally a Tomáš Kunc, generální sekretář automobilového a motocyklového sportu. „Od počátku jsme i s ohledem na situaci s koronavirem, která nás zasáhla a do budoucna všechno ovlivní, chtěli vymyslet systém, aby žádné vozy neskončily, a naopak jsme pro fanoušky podél rychlostních zkoušek přinesli něco navíc. Chceme zachovat atraktivitu šampionátu, na druhou stranu udržet vysokou úroveň českého mistrovství v rámci dodržování pravidel Mezinárodní automobilové federace FIA,“ předeslal Jiří Valenta.

Šampionát bude obdobně jako v jiných disciplínách motorsportu rozdělen na divize. „První bude určena pro vozy s platnou homologací FIA, druhá pro vozy s ukončenou a národní homologací (třídy S, např. WRC, Porsche GT atd.). Do absolutního pořadí Mistrovství ČR budou zařazeny vozy první divize. „V každé vypsané třídě bude vyhlášen Mistr ČR za splnění stanovených podmínek dle Národních sportovních řádů. Hodnocení jednotlivých podniků bude pro všechny jezdce společné. Startovat budou vozy dohromady ve smíšeném pořadí, což zajistí diváckou atraktivnost startovního pole,“ vysvětlil Tomáš Kunc.

„Děkuji členům Komise rally za jejich práci. Zavedení divizí a možnost startu dalších WRC otvírá možnost zvýšení atraktivity šampionátu a diváckého zájmu. Rally patří mezi nejpřitažlivější disciplíny motoristického sportu a jsem přesvědčen, že nová pravidla jsou přínosem pro jezdce i fanoušky,“ uvedl Jan Šťovíček.

K návrhu se pozitivně vyjádřili také všichni přítomní pozvaní jezdci, Václav Pech, Jan Kopecký, Jan Černý, Filip Mareš s Radovanem Buchou a Vojtěch Štajf. „Návrh nových pravidel vnímám jako správný krok, vítám, že jsme se k němu mohli vyjádřit,“ uvedl Václav Pech.

Komentářů celkem: 121
10. 2. 2021 13:57101
0 0
Danielson: to nezpochybňuji že jim jde o jednotlivé soutěže. Ale pořát si myslím že jakmile by se jelo vyrovnané jak v loni tak je ten souboj asi trochu jiný a jdou i do většího rizika než když budeš vědět že máš titul jasný tak to v tý soutěži jedny radši prodáji než aby sli za hranu.
10. 2. 2021 14:02102
0 0
Zajicek: Jasne, v tom mas samozrejme uplnu pravdu.
10. 2. 2021 14:25103
0 4
Původně napsal Martin K.
VojtaŠtajf: Že chcete chránit vaši investici se dá z vašeho pohledu chápat, ale jde to proti sportovnímu duchu jako takovému, takže je stejně tak pochopitelné, že fanoušky vám to úplně nepřidá. Je to jako když chtěly kluby hokejové extraligy loni uzavřit ligu, aby nikdo nespadl do nižší soutěže - taky chtěly chránit svoji investici a taky se to setkalo s odporem u fanoušků. Sport má být o soupeření a předhánění se a ne o tom, že když někdo dlouho a hodně investuje, tak by měl mít nějakou autoritou zaručeny výsledky. Obava, že by se tu objevil skanzen, který by porážel R5, tomu snad sám něvěříte. Za posledních 10 let se tu obejvil takový případ jen jeden, a to ten Dohnalův a následně Pechův Focus. Všechny ostatní pokusy končily přechodem na R5. Proč by se to najednou mělo změnit?
Co se týče sportovního ducha, tak by bylo nejsportovnější, aby měli všichni techniku stejné úrovně, a právě k tomu FIA vytvořila pro národní a regionální šampionáty kategorii Rally2, neboli R5. Už z podstaty názvu byly vozy WRC určeny pro světový šampionát, a ne pro MČR. Skanzen zřejmě nebude, a proto říkám, že s řešením jsem spokojen, protože Venca, Tomáš Kurka nebo třeba Jaro Melichárek se budou moci svézt ve velkém mistráku. Dovolil jsem si říct veřejně svůj názor, ale platí, že řády vytváří komise rally AČR a ne já.
10. 2. 2021 14:34104
1 1
Původně napsal Zajicek
Původně napsal Vojtěch Štajf
Původně napsal svata
Původně napsal Vojtěch Štajf
Původně napsal Melky
Původně napsal Novej
absolutní pořadí jen pro některá auta není absolutní pořadí a to si můžou v Opletalce říkat co chtějí...
mezi pozvanými mi chybí Honza Dohnal, že by nebyl předním jezdcem? mistr republiky a není přední jezdec?
co je todle za klauni? smajlík
Tak hlavně že tam jsou trojnásobní mistři světa Černý a Štajf!
Tak zrovna vy se pyšníte na svém Facebooku tím, že pracujete pro PAMK. Tedy pana Valentu, nemýlím-li se... ten je na rozdíl ode mě v Komisi rally. Tak místo psaní nesmyslů tady se zeptejte svého šéfa proč a jak, a třeba si v tom uděláte jasněji.smajlík
Me by jen zajimalo, proc zrovna Vy se tak angazujete v zakazu bodovani wrc do absolutniho poradi, vzdyt je uplne jedno, jestli skoncite 8 nebo 9.
Máte pravdu, že je úplně jedno, jak skončí Vojta Štajf jako jezdec, to s tím nemá co dělat. Ale jako spolumajitel týmu bych chtěl, aby česká rallye kráčela s dobou, a náš tým provozuje vozy Rally2, které jsou podle FIA určeny pro národní a regionální šampionáty jako auta top kategorie. Z hlediska partnerů našeho týmu jde tedy o to, mít nejnovější specifikaci nejnovějšího modelu vozu. To je mnohdy podmínka pro získání sponzorů. Na staré modely, byť se jedná o WRC, mnoho sponzorů neslyší. Chtějí se spojit se soudobou technikou. Zároveň třeba nová WRC FIA vůbec nechce, aby startovaly mimo mistrovství světa. Takže si prostě chci chránit svou investici, je to totiž pro mě nejen zábava, ale především byznys. A chtě nechtě náš tým živí celkem dost lidí, ať už mechaniků, tak navázaných profesí a dodavatelů. Jinak proti WRC samozřejmě nic nemám a ta auta se mi opravdu líbí. Takže s řešením, se kterým přišla komise Rally souhlasím. Směl bych otázku, proč se angažujete vy?
Nějak nechápu co tu píšete. Chcete chránit investice a mít sponzory,ale "podmínkou" je mít nejnovější techniku. To vy samozrejme máte. Ale pak tedy nechápu čím vás ty starsi vozy ohrožují?
Mně osobně neohrožují vůbec. Ale pokud hledám klienta-jezdce, který chce být v absolutní klasifikaci MČR co nejvýš, tak slovy Michala Hrabánka čím více neporovnatelných WRC, tím hůře pro mě jako někoho, kdo nabízí službu pronájmu moderního Rally2 vozu. Protože i ten klient má nějaké sponzory, které zajímá jeho umístění. Takže navržené řešení chrání investice těch, kteří jdou s dobou a naopak umožní těm, kteří buď investovali do starého WRC nebo se s takovou technikou chtějí třeba jen pro radost jednorázově svézt, aby mohli jet závod MČR. A fanoušek bude moci sledovat souboje všech v pořadí daného závodu. To, kolik bodů a do jaké divize nebo třídy si kdo připíše, to fakt zajímá max jednoho z padesáti fanoušků, to nepřeceňujme. Já tento kompromis vítám a chválím.
10. 2. 2021 15:33105
5 1
VojtaŠtajf: K rally patří i ta technika a umění ji vyladit. Honza Dohnal ladil 2 roky porodní bolesti, kdy odstupoval na banality. Vy jste místo toho šel do jistoty a koupil jste hotové auto. Především ale stejná technika neznamená stejné podmínky. To už tady bylo řečeno taky mockrát. Nebo vám přišla předloňská stařičká Pechova Fiesta srovnatelná s nejmodernjší Kopeckého tovární Fabií? A je paradoxní, že jezdec/manažer, který má jedny z nejlepších podmínek/zázemí v ČR, se tváří, že mu jde o rovné podmínky. WRC auta nepatří jen do MS, stejně jako vy jste staroval na Setkání mistrů, i když jste nebyl mistr. Chápu, že kopete za svůj byznys, ale neobhajujte to prosím tím, že to takhle bude sportovnější nebo lepší pro fanoušky.
10. 2. 2021 16:25106
0 1
Původně napsal Martin K.
VojtaŠtajf: K rally patří i ta technika a umění ji vyladit. Honza Dohnal ladil 2 roky porodní bolesti, kdy odstupoval na banality. Vy jste místo toho šel do jistoty a koupil jste hotové auto. Především ale stejná technika neznamená stejné podmínky. To už tady bylo řečeno taky mockrát. Nebo vám přišla předloňská stařičká Pechova Fiesta srovnatelná s nejmodernjší Kopeckého tovární Fabií? A je paradoxní, že jezdec/manažer, který má jedny z nejlepších podmínek/zázemí v ČR, se tváří, že mu jde o rovné podmínky. WRC auta nepatří jen do MS, stejně jako vy jste staroval na Setkání mistrů, i když jste nebyl mistr. Chápu, že kopete za svůj byznys, ale neobhajujte to prosím tím, že to takhle bude sportovnější nebo lepší pro fanoušky.
Váš komentář je úsměvný! Prý jsem koupil hotové auto. Víte, jak dlouho trvá naladit auto pro české tratě? Nemyslíte si, že si lze koupit R5 a s klientským univerzálním setupem mít konkurenceschopnou techniku, že ne? To spíš Pech koupil od Dohnala hotové auto v tomto ohledu. Honza Černý najezdil vloni opravdu hodně testovacích km a stále si hledal svoje nastavení, a to jsme měli Polo za rok už celkem zmapované. Je vidět, že s vámi, který má soudě podle tohoto vyjádření, o rallye sportu, pardon, ale povrchní vědomost, nemá cenu takto dále diskutovat. Někdy se za mnou stavte v servisu, až bude čas před závodem nebo po etapě, a můžeme o tom popovídat.
10. 2. 2021 16:47107
2 0
Nechytejte mi prosím za slovo. Samozřejmě, že si to nemyslím. Bylo to myšleno tak, že u toho zanedbaného starého a složitého Focusu bylo asi potřeba udělat trochu víc researche, aby to vůbec spolehlivě dojíždělo do cíle (s mnohem větším rizikem, že to skončí failem), kdežto u Pola už asi s tímhle problém nebyl, ne? Ladit optimální setup na české asfalty už je další věc a právě na to, že ne každý může najezdit "opravdu hodně testovacích km" jsem narážel s tím, že stejná technika neznamená stejné podmínky. V servisu se klidně stavím, jen mám obavy, že až budou moci diváci zase do servisu, tak už bude mít Polo prošlou homologaci. smajlík
10. 2. 2021 17:36108
0 0
Původně napsal Vojtěch Štajf
Původně napsal Zajicek
Původně napsal Vojtěch Štajf
Původně napsal svata
Původně napsal Vojtěch Štajf
Původně napsal Melky
Původně napsal Novej
absolutní pořadí jen pro některá auta není absolutní pořadí a to si můžou v Opletalce říkat co chtějí...
mezi pozvanými mi chybí Honza Dohnal, že by nebyl předním jezdcem? mistr republiky a není přední jezdec?
co je todle za klauni? smajlík
Tak hlavně že tam jsou trojnásobní mistři světa Černý a Štajf!
Tak zrovna vy se pyšníte na svém Facebooku tím, že pracujete pro PAMK. Tedy pana Valentu, nemýlím-li se... ten je na rozdíl ode mě v Komisi rally. Tak místo psaní nesmyslů tady se zeptejte svého šéfa proč a jak, a třeba si v tom uděláte jasněji.smajlík
Me by jen zajimalo, proc zrovna Vy se tak angazujete v zakazu bodovani wrc do absolutniho poradi, vzdyt je uplne jedno, jestli skoncite 8 nebo 9.
Máte pravdu, že je úplně jedno, jak skončí Vojta Štajf jako jezdec, to s tím nemá co dělat. Ale jako spolumajitel týmu bych chtěl, aby česká rallye kráčela s dobou, a náš tým provozuje vozy Rally2, které jsou podle FIA určeny pro národní a regionální šampionáty jako auta top kategorie. Z hlediska partnerů našeho týmu jde tedy o to, mít nejnovější specifikaci nejnovějšího modelu vozu. To je mnohdy podmínka pro získání sponzorů. Na staré modely, byť se jedná o WRC, mnoho sponzorů neslyší. Chtějí se spojit se soudobou technikou. Zároveň třeba nová WRC FIA vůbec nechce, aby startovaly mimo mistrovství světa. Takže si prostě chci chránit svou investici, je to totiž pro mě nejen zábava, ale především byznys. A chtě nechtě náš tým živí celkem dost lidí, ať už mechaniků, tak navázaných profesí a dodavatelů. Jinak proti WRC samozřejmě nic nemám a ta auta se mi opravdu líbí. Takže s řešením, se kterým přišla komise Rally souhlasím. Směl bych otázku, proč se angažujete vy?
Nějak nechápu co tu píšete. Chcete chránit investice a mít sponzory,ale "podmínkou" je mít nejnovější techniku. To vy samozrejme máte. Ale pak tedy nechápu čím vás ty starsi vozy ohrožují?
Mně osobně neohrožují vůbec. Ale pokud hledám klienta-jezdce, který chce být v absolutní klasifikaci MČR co nejvýš, tak slovy Michala Hrabánka čím více neporovnatelných WRC, tím hůře pro mě jako někoho, kdo nabízí službu pronájmu moderního Rally2 vozu. Protože i ten klient má nějaké sponzory, které zajímá jeho umístění. Takže navržené řešení chrání investice těch, kteří jdou s dobou a naopak umožní těm, kteří buď investovali do starého WRC nebo se s takovou technikou chtějí třeba jen pro radost jednorázově svézt, aby mohli jet závod MČR. A fanoušek bude moci sledovat souboje všech v pořadí daného závodu. To, kolik bodů a do jaké divize nebo třídy si kdo připíše, to fakt zajímá max jednoho z padesáti fanoušků, to nepřeceňujme. Já tento kompromis vítám a chválím.
Díky za vysvětlení. Na druhou stranu si zas nemyslím že je tolik jezdců kteří dokážou ohrožovat špičku s jinými vozy. Ale chápu že se lépe nabízí a prodává něco co je top. Proto chápu různá prohlášení, že je někdo první v soukromé R5 a podobně, ale když je něco absolutní tak to u mě znamená mezi všemi kategoriemi. Je to hold věc názoru.
10. 2. 2021 17:40109
5 0
Vojto s těmi WRC nemáš úplně pravdu. Doufám, že neva, že již podruhé tykám. Trochu historie.
Kategorie aut WRC začala vznikat někdy v roce 1995. A důvodem byly homologační předpisy skupiny A s tehdejší podmínkou, že do sk.A lze homologovat jen vůz vyrobený v počtu min. 5000 ks. A kdo chtěl postavit auto třídy A8 musel mít v sérii 4x4, motor 2.0 turbo a také karoserie musela mít v sérii stejné aerodynamické prvky jako závodnička (Celica GT4, Escort Cosworth) nebo rozšíření karoserie (Delta Integrale EVO). Atd. Tedy vývoj pro sport se musel projevit v sériové produkci. Krásně je to vidět na Deltě. Kategorie WRC měla umožnit snazší vývoj a hlavně homologace i automobilkám, které ve svém portfoliu neměly auta 4x4 2.0 turbo.
První start WRC 1997 Monte. První auto stavěné z typu, který nebyl 4wd turbo byla Corrola. To že došlo k postupnému uvolňování předpisů je věc jiná, ale dost podstatná pro vývoj a jsou z toho nynější okřídlené bestie.
Proč ovšem FIA omezovala starty aut WRC mimo šampionát WRC, byla snaha o vytvoření dalšího exkluzivního motoristického šampionátu, který bude vydělávat jako F1. A podle logiky, F1 jezdí jenom v jednom šampionátu a proto takto vydělává, tak to s rallye uděláme stejně. Jenže ouha, neuvědomili si, že popularita F1 je budována televizními přenosy celého závodu po dobu snad 60let. Závod WRC trvá 3dny a co s tím? Vymysleli PowerStage. I tam to mělo nějaký vývoj.
Omezením vozů WRC mimo MS se automobilkám téměř zařízl extra příjem pro provoz jejich týmů. A v té době sami týmy proti tomu protestovaly. Tedy automobily kategorie WRC nebyly původně určeny jako exkluzivní pro MS ale slovo World v jejich názvu mělo jinou podstatu. Až několik let později díky anglické zkratce se to sloučilo se šampionátem. Pamatuji doby kdy na německých kanálech byly sestřihy ze závodu WeltmeisterSchaft. WRC + WRC = obchodní značka promotéra.
Ano F1 je exkluzivní a monoposty byly vždy jaksi "vyloučeny" tím, že někde za plotem na okruhu. Ale rallye auta je možné vidět na polňacce za barákem a k jednotlivým závodům vždy lákala zvučná jména jedoucí na top vozech. A o tohle my se tady vědomě připravujeme už mnoho let a přitom nemusíme.
10. 2. 2021 18:31110
0 0
Zdravim vsechny.Ctu si komentare az ted a mel bych mozna tip na dotaz,kdo by jeste s wrcem doplnit radu s Vencou Pechem.Napadl me Martin Prokop.Fionu ma doma zakonzervovanou,tak by ji mohl oprasit na mistraku.Ta by se do roku 2016 jeste vlezla,ne?
10. 2. 2021 18:42111
0 0
Původně napsal maxibalu
Zdravim vsechny.Ctu si komentare az ted a mel bych mozna tip na dotaz,kdo by jeste s wrcem doplnit radu s Vencou Pechem.Napadl me Martin Prokop.Fionu ma doma zakonzervovanou,tak by ji mohl oprasit na mistraku.Ta by se do roku 2016 jeste vlezla,ne?
Prst několikrát prohlásil,že do české rally se nevrátí.Asi tak.
10. 2. 2021 19:10112
1 0
Vazim si toho, ze Vojta tu verejne temer priznal, ze tahle zmena pravidel vyhovuje provozovatelum R5, protoze znici konkurenci v podobe WRC. No, prej je ta zmena znama uz leta a Vaclav do toho i presto sel, v ramci tohodle prispevku budu predpokladat, ze je to cela a nic nez pravda.
O cem se nemluvi, je ne ohrozeni, ale primo zmareni investice provozovatelum Open N. To byla, spolecne s normalnima mysma, mozna vetsi konkurence nez to jedno WRC. Sice z tech lidi, co to tady provozovali, prejde do R5 zhruba tak nula az dva, ale i tenhle vrabec na strese je dobrej.
Po zruseni mezinarodniho statutu skokove narostly startovky velkejch soutezi na 2-3 nasobek, je evidentni, ze omezeni moznosti volby techniky silne omezovalo velikost startovniho pole, ktera behem nasledujicich let rozhodne neporoste. Doporuceni FIA od letoska nove neposloucha ani Italie, ktera ma diametralne jiny zazemi, dodrzujou to asi uz jen v Portugalsku.
Lonskej boj o titul (byt podle me nemel bejt udelenej) byl skvelej na sledovani zive i na vysledkach, najednou se o MCR zacaly zajimat media i bezny lidi. Tahle zmena pravidel, bez ohledu na to, jak dlouho "se o ni vi", je v neprospech popularity i sportu jako takovyho. Vyrobci a provozovatele R5 by si meli rozmyslet, jestli tech par aut prodanejch ted vyvazi upadek za par let. A ze strany FAS se jedna primo o poruseni stanov. Podobne jako to bylo se snahama o zniceni CMPR (kterej je navic de iure nelegalni od zacatku, neslo o zmenu pravidel).
10. 2. 2021 21:16113
3 0
Jak už jsem psal že začátku této diskuse, mohly by jsme mistra republiky v absolutním pořadí udělovat my fanoušci ať to bude kdokoliv a s čímkoliv.Asociace ať určí mistry v divizích nebo třídách jak chce.Určitě bych na to něco přispěl, aby to na konci soutěže mělo nějaký efekt pro vítěze.Nevymyslíme něco?smajlíksmajlík
10. 2. 2021 21:20114
2 0
Nevím kdo, ale někdo tu schazoval absolutní klasifikaci a nazval to míchání jablek s hruškama. Ano co se týká úprav a tříd je to pravda, ALE význam to má. Třeba kvůli tomu, že zjistíme že mladík s malorážkou je schopen porážet velké kluky, viz. úžasný výkon Dominika Střítezského na mokru druhý den Pačejova. Možná právě tento výkon mu otevřel dveře do Fabie R5.
Starší, dříve nadšeně u trati fandili pilotům Škodovek 130RS nebo 130LR proti Pavlíkovu Audi, Luckyho Abarthu nebo Jokiho Toyotě. Já s napětím sledoval výsledky Štolfy, Kresty na Felicii Kit nebo Starému na Octavii Kit proti velkým Áčkům. Na letošním Monte jsem fandili Mikkelsenovi proti těm současným super WRC.
Kdo u trati sleduje eWRC results jen podle tříd? Já se přiznám, že sleduju většinou je absolutní pořadí.
10. 2. 2021 21:29115
0 3
Původně napsal Matigli
Jak už jsem psal že začátku této diskuse, mohly by jsme mistra republiky v absolutním pořadí udělovat my fanoušci ať to bude kdokoliv a s čímkoliv.Asociace ať určí mistry v divizích nebo třídách jak chce.Určitě bych na to něco přispěl, aby to na konci soutěže mělo nějaký efekt pro vítěze.Nevymyslíme něco?smajlíksmajlík
To jakože na nějakém servru dodáme nějaký finanční obnos bude znakem čeho?Chlape prober se.
10. 2. 2021 21:54116
2 0
Jsem probraný, v čem máš problém?Pro mě je vítěz ten nejlepší, nejrychlejší.Ne ten koho určí soudruh z kanceláře.
12. 2. 2021 13:38117 Upraveno 13:38
2 1
Když jsem vám tady před lety psal, kam to s R auty povede ťukali jste si na čélo, protože řada lidí jednoduše nechápe procesy a nevidí ani do lesa, natož za něj. Pánové z Fia a slepě i náš autoklub postupně na naší rally scéně zničil to vůbec nejdůležitější a nejkouzelnější - rozmanitost..Tak tady máte ten pokrok vážení milí a na konci toho všeho je a bude zákonitě třecí plocha. Spíš se divím, že jsme se téhle šarády, rozkolu mezi jezdci nedočkali mnohem dříve. Možná proto, že tahle socialistická vize R aut byla pro mnohé do určité doby dobrej byznys a pro peníze nechtěli vidět, že to tenhle sport spíš jen ničí. Jenže, když něco stojí na špatných základech, dříve nebo později se to stejně vokáže. Unifikace byla je a bude v tomhle sportu jenom na škodu a povede nakonec i k jeho zničení, nic víc. Pánové i náš autoklub by si to měl uvědomit a dělat vše proto, aby tomu tak nebylo. Festival R aut není pokrok, maximálně tak FPČ. Vždyť se podívejte pod komentáře u probíhajících soutěží, co lidí tu dříve psalo, komentovalo to hovoří absolutně za vše. Jsem s úctou..
12. 2. 2021 17:34118
4 0
Vojtěch Štajf: Vojtěchu, obhajujete morálně neobhajitelné (vyloučení sportovce ze sportovního podniku a změny pravidel v probíhajícím sportovním klání), a to dost arogantně.
Myslím si, že jako bývalému motoristickému novináři by Vám víc pokory slušelo mnohem lépe.
Roman Řezníček, bývalý motoristický novinář.
15. 2. 2021 08:10119
0 0
Původně napsal Vojtěch Štajf
Původně napsal Melky
Původně napsal Novej
absolutní pořadí jen pro některá auta není absolutní pořadí a to si můžou v Opletalce říkat co chtějí...
mezi pozvanými mi chybí Honza Dohnal, že by nebyl předním jezdcem? mistr republiky a není přední jezdec?
co je todle za klauni? smajlík
Tak hlavně že tam jsou trojnásobní mistři světa Černý a Štajf!
Tak zrovna vy se pyšníte na svém Facebooku tím, že pracujete pro PAMK. Tedy pana Valentu, nemýlím-li se... ten je na rozdíl ode mě v Komisi rally. Tak místo psaní nesmyslů tady se zeptejte svého šéfa proč a jak, a třeba si v tom uděláte jasněji.smajlík
Děkuji za lustraci mého facebooku, pane Štajf! smajlík Upřímně ale moc nechápu, co má můj Facebook a to, že pracuji pro PAMK Klatovy společeného s mým komentářem a ani nevím, na co bych se měl konkrétně pana Valenty ptát, protože v mém komentáři žádná otázka nezazněla. smajlík Jen jsem zde odpovídal na komentář a konstatoval jsem, že podstatné je, že jste tam spolu s Černým byli. smajlík
Podle vašeho vyjádření k omezení bodování do MČR jste proti tomu, aby zde vozy WRC startovaly a uvádíte tam, že se v šampionátu porovnává neporovnatelné. Nebylo by tedy lepší nechat zde tyto vozy jezdit, tím zachovat atraktivitu aut ve startovním poli a zakázat závodit Vencovi Pechovi? smajlík Ten Venca byl vždycky před váma podle toho tedy soudím, že je neporovnatelně lepší než vy a to podle vašeho vyjádření škodí šampionátu a obchodní a komunikační rovině, ne? smajlík smajlík smajlík
15. 2. 2021 17:51120
0 0
Tak uvidíme, co bude. Všiml jsem si jistých náznaků u Jana Černého. Peugeot 307 WRC???
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!