Redakce - eWRC.cz
15. 3. 2021 17:27 − 34279× − 81

Jan Kopecký letos za AGROTEC ŠKODA Rally Team

V nové sezóně bude Jan Kopecký reprezentovat soukromý AGROTEC ŠKODA Rally Team.

Automobilka Škoda Auto totiž změnila strategii a nově jde cestou podpory tzv. dealerských týmů, které jsou vázány na autorizované prodejce vozů Škoda na domácím trhu. Pro letošek to znamená podporu sedmi dealerských týmů s osmi vozy. A pokud chtěl Jan Kopecký pokračovat ve své úspěšné kariéře, musel vybudovat vlastní tým a domluvit se s některým s autorizovaných prodejců, aby získal podporu od Škoda Auto. Volba padla na AGROTEC a.s. který je dlouhodobým a úspěšným partnerem Škoda Auto v oblasti prodeje a servisu vozů Škoda na domácím trhu. Soukromý tým Motorsport Kopecký pak povede zkušený Josef Kopecký, Honzův otec. Hlavními partnery nového projektu jsou EVROmat a.s., AGROTEC a.s. společně se Škoda Auto a.s. a MOL Česká republika, která je zároveň dodavatelem závodního benzínu pro tým.

„Už na konci loňské sezóny jsme začali s přípravami na tu letošní, protože jsme věděli o tom, že tovární tým už v domácím mistrovství ČR nebude startovat,“ přiznává Jan Kopecký. „Chtěl bych poděkovat především společnosti AGROTEC a také Martinovi Radovi, se kterým jsme rychle domluvili na spolupráci. Je vidět, že Martin je do rally opravdu zapálený. Náš tým Motorsport Kopecký z Kostelce nad Orlicí si bude připravovat vlastní vůz, kterým bude Škoda Fabia Rally2 evo v nejnovější specifikaci. Pevně doufám, že se nám s ním pojede nejméně tak dobře jako s továrním. Mým spolujezdcem bude opět Honza Hloušek.“

Tým se bude soustředit na domácí šampionát a klade si ty nejvyšší cíle. „Chceme znovu bojovat o titul mistra republiky,“ dodává Honza Kopecký, který doma vyhrál titul již sedmkrát. AGROTEC ŠKODA Rally Team by měl čekat první start na Kowax Valašské Rally Valmez na konci března. Tedy na soutěži, kde Honza Kopecký již pětkrát vyhrál. „Stále není úplně jisté, zda se na Valašce pojede. A pokud ano, pak se určitě pojede bez diváků. Pevně ale věřím, že se s fanoušky setkáme u tratí a v servisu co nejdříve, protože bez nich to není ono. Doufám, že nám během všech těch nezbytných opatřeních budou fandit alespoň na dálku. Já jim mohu slíbit, že pojedeme od začátku naplno!“

Nelehký úkol čeká i Josefa Kopeckého, který je zodpovědný za chod celého týmu i přípravu soutěžního speciálu Škoda Fabia Rally2 evo. „Realizovat nový projekt na špičkové úrovni není nic jednoduchého, zvláště v této nelehké době. O to více je potřeba poděkovat za podporu všem našim partnerům – EVROmat a.s., AGROTEC a.s., MOL Česká Republika, Škoda Auto, Franco Real Estate, Ekorent, Artifex a Uniprint – kteří věří v náš projekt. Teď je na nás, abychom jejich důvěru nezklamali a prezentovali se vynikajícími výsledky.“

Snad už brzy uvidíme, jak se vstup AGROTEC ŠKODA Rally Teamu do nové sezóny povedl. Tak nám držte pěsti!

Komentářů celkem: 81
17. 3. 2021 21:41
3 1
EuroOil tady nikomu nevadí, Agrotec rally Hustopeče tady nikomu nevadí. Ale Kopejda ve spojení s Agrotecem je najednou největší problém... Není to zvláštní? smajlík
17. 3. 2021 21:57
0 0
Hujer poprve s tebou souhlasim.Tom Uher je pro většinu nepoznaný, ale ignorovaný zároveň.Má v sobě to "na víc" co ostatní ne.A k ukončení politiky....kdo to z mladíků zvládne nejlíp? Vykopávám: Adam Brezik
17. 3. 2021 22:21
1 2
Původně napsal singer
Pane subaru87, je skvělé si s Vámi psát. Mnoho firem před i po WW2 bylo špičkových (např. Škodovi závody) a byly využity pro válku. Ale to snad zabíháte někam jinam. Určitě nechci hájit pana Babiše (ani hanit). Jen se Vás zeptám. Vy jste byl taky u STB, že o panu Babišovi všechno víte? Díky a mějte se krásně.
Škodovy závodysmajlík
17. 3. 2021 22:33
1 3
Původně napsal magic
Velmi smutná zpráva. A Subaru 87 má, bohužel, pravdu. Bylo by lepší, kdyby Honza nestartoval raději vůbec, než aby propagoval zlo. Nemůžeme zavírat oči nad svinstvem jen proto, že pár jeho drobků náhodou padlo správným směrem.
Až budeme našim vnukům vysvětlovat, jak jsme mohli dopustit nástup další amorální diktatury (jako to museli naši prarodiče vysvětlovat nám a jak jim to museli vysvětlovat zase jejich prarodičové), těžko pochopí argument, že zločinec dal část lupu do rally, čímž se očistil. To je vrchol pokrytectví a zavírat nad tím oči či kvůli tomu diskusi znamená to svinstvo fakticky podporovat. Asi nemáte děti, kterým se jednou budete muset podívat do očí a vědět, že jste jim zničil život proto, aby Honza Kopecký mohl jezdit MČR v rally. Je mi líto. Vinen není ten, kdo zlo označuje zlem a protestuje proti jeho propagaci, ale ten, kdo zlo páchá. A to není ani Subaru87, ani já.
Ale klidně mě dejte na blacklist, jsem na to zvyklý. Staré české přísloví totiž říká, že pro pravdu se každý nejvíc zlobí...
Honza by jel i za Putina, pokud bude profit na konci tunelu. smajlík
17. 3. 2021 22:40
1 3
Původně napsal závodník
Chlapci moji. Měl bych pro všechny co Honzuv krok kritizují jeden návrh. Složte se na něj, aby mohl pokrýt z vašich daru celou sezonu jako jste se skládali na toho p. Krestu tenkrátna RMC. Děkuji za kritické komentáře a těší mě jen, že jsem jezdíval vždy za své jako to psal na autě Vláda šnajdr a nemusím poslouchat dobré rady od všech rallye znalcu.S pozdravem Rallye zdar!
Tolik let placený pod smlouvou v kategorii R5, kde nikdo jiný na světě nezávodí bez vlastních sponzorů a on ještě vydělává .................. a teď bychom měli skládat s cca průměrnými platy na multimilio.... ? smajlíksmajlíksmajlík
17. 3. 2021 23:38
0 0
Přesně! A s tím LTO jsi uhodil hřebíček na hlavičku. Michal Gargulák si to snad dokonce i odseděl.
18. 3. 2021 01:48
0 0
Ze se tu Vaskuj, Hrdinka, Gargulak a Topolanek neprobirali? Tak to mate kratkou pamet. Ze osoba sponzora vyvola flame - ja jsem vam to rikal. A kolem techniky se tady loni rozjel jeste vetsi flame.
18. 3. 2021 06:17
2 3
A že Václavovi platí závodění stát z vašich daní nevadí? Morálka použitá jak se to hodí komu do krámu.smajlík
18. 3. 2021 07:44 Upraveno 07:45
1 2
Kenny, jestli to bylo myšlené i na mně - asi jsem to nenapsal úplně přesně. Nemyslel jsem tím tuhle diskuzi, ale to, že pod tiskovkou Agrotec Rally Hustopeče ani pod tiskovkou EuroOil Rally teamu se tady nikdy v komentářích takováhle nenávist vůči hlavnímu sponzorovi neobjevila... A teď se tady objeví tiskovka Kopejdy v barvách Agrotecu a pro mnohé je to horší než červený hadr na býka a pomalu by Kopejdu lynčovali... smajlík smajlík
18. 3. 2021 08:07
1 2
Původně napsal pačes
A že Václavovi platí závodění stát z vašich daní nevadí? Morálka použitá jak se to hodí komu do krámu.smajlík
Nevadí, protože to je úplně něco jiného.
18. 3. 2021 08:20
1 1
Původně napsal Tom_crm
Přesně! A s tím LTO jsi uhodil hřebíček na hlavičku. Michal Gargulák si to snad dokonce i odseděl.
naopak, je to úplně vedle, nikdo kolem LTO neřídil vládu a stát smajlík
18. 3. 2021 08:22
2 0
Původně napsal pačes
A že Václavovi platí závodění stát z vašich daní nevadí? Morálka použitá jak se to hodí komu do krámu.smajlík
a ty chceš někoho posílat na Novinky? smajlík
18. 3. 2021 08:27
1 0
Původně napsal pačes
A že Václavovi platí závodění stát z vašich daní nevadí? Morálka použitá jak se to hodí komu do krámu.smajlík
Naopak, chtěl bych, aby všem závodění platil stát.
To už si fakt děláš srandu, že nevidíš rozdíl.
18. 3. 2021 08:34
2 0
Tady ty argumenty, že to a ono dělá taky někdo jiný, to je úplně zcestné. Už ve školce mě učili, že když něco dělá Mařenka, že já to dělat nemusím a nemusí to být dobře a asi od druhé třídy jsem slýchával, "když Pepíček skočí z mostu, skočíš taky?"
Hamba
18. 3. 2021 09:33
0 0
standak: Bylo to spis na ty pred tebou, ale ani ty nemas 100% pravdu. Agrotec se tu rozebiral relativne nedavno, Euro Oil pred lety taky. Jen nevim, jestli to nekdo dal do spojitosti s Gulama, to muze bejt jen moje chyba pristupu do pameti. Ale uznavam, ze ten flame nebyl zdaleka takovej.
18. 3. 2021 10:32
0 0
Původně napsal Novej
Původně napsal Tom_crm
Přesně! A s tím LTO jsi uhodil hřebíček na hlavičku. Michal Gargulák si to snad dokonce i odseděl.
naopak, je to úplně vedle, nikdo kolem LTO neřídil vládu a stát smajlík
To sice ne, ale třeba jsou z nich v současné době velvyslanci, apod.
18. 3. 2021 21:56
0 0
no, je fakt ze na hustopece mi takhle ta reklama na instagramu nevyskocila jako na novou posadku...
https://imgur.com/a/oZQtWKj
22. 3. 2021 16:49
4 1
Stejně, jako v otázce nebodování některých kategorií aut tu vidím principiální nepochopení.
1. omlouvat amorální chování tím, že žalující něco nezkusil, je naprosto irelevantní. Pokud peníze na účast v MMČR rally nemá, nemůže startovat stejně, jako tisíce jiných obyvatel této země. Může se věnovat třeba strojírenské technologii, kterou vystudoval. V této věci nejde o osobu Jana nebo Josefa Kopeckých, ale o morální princip. OT: obou jmenovaných si nesmírně vážím, a právě proto je pro mne jejich neuvážný krok obrovským zklamáním.
2. souvislost s LTO je nulová; pokud někdo buď porušuje zákony, nebo využívá legislativní chyby, je to mezi ním a státem. Není to veřejná záležitost, k níž je třeba zaujímat jakékoli stanovisko. Je věcí orgánů činných v trestním řízení, zda a jak zasáhnou nebo nezasáhnou. A pokud někdo peníze takto získané používá k rally, je to jen jeho věc a mě jako fanouškovi rally je do toho putna, kde je vzal. Žádná podobnost tu není.
3. souvislost mezi sponozringem státní společností Čepro prostřednictvím sítě čerpacích stanic Euro Oil tu není stejně tak. Je věcí politického uspořádání země, zda umožňuje monopolnímu státnímu podniku podnikat coby konkurence komerčním podnikům. Pokud ve volbách volí občané levici, znamená to, že s touto situací většinově souhlasí, a pak je takový sponzoring v pořádku. Já sám a většina občanů volících konzervativnější strany s tím sice nesouhlasíme, ale je nás méně a proto musíme repsektovat, že jsou podmínky nastaveny jinak. Demokracie je vládou většiny, kterou menšina musí respektovat.
4. pokud by Agrotec byl čistě soukromou společností, nebyl by se sponzoringem problém. Problém je v tom, že patří (do svěřenckého fondu) premiérovi této země, a to premiérovi, který si s Ústavy této země dělá trhací kalendář a který krátí občany této země na jejich ústavou daných právech. V tom je jádro problému. A ano, přesně jak tu někdo psal, je to věc politická, ale těžko se můžeme tvářit, že neexistuje, a že rally je nepolitický ostrov. To jen zavíráním očí před nepravostmi, resp, jejich schvalování. Propagovat subjekt, který je prostředkem k financování protiústavní politiky, znamená podílet se na něčem nesprávném, co poškozeuje občany této země. Proto si myslím, že není správné propagovat Agrotec.
5. V minulosti nebyl důvod ke kritice propagace Agrotecu, neboť jeho vlastník nekrátil občanům této země jejich ústavní práva, pouze byl demokraticky zvoleným politikem. Zda dobrým či špatným v tomto světle není rozhodující. Aktuálně jde však o politika, který se chová diktátorsky v rozporu s Ústavou, a to je ten problém.
22. 3. 2021 17:58 Upraveno 18:06
0 0
magic, obávám se, že nebudeš většinově pochválen, ale u mě máš palec nahoru, ve mně se pere hned několik věcí, ale narovinu, jsem rád, že nemusím řešit takovou Sophiinu volbu, jako byla před Honzou Kopeckým, nebo dříve třeba před Jardou Jágrem...
23. 3. 2021 11:05
1 1
Magic, naprosto skvěle shrnuto, ale jak píše výš Novej, u většiny zdejších diskutujících stejně bohužel pochopen nebudeš. O co horší, oni ani nechtějí pochopit.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!